کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تفاوت قیمت واردات و بازار خودروهای لوکس


کد خبر : ۳۶۰۹یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰:۳۶۷۹۵۶ بازدید

طی روزهای اخیر ارزش وارداتی مدل های مختلف خودرو پورشه اعلام شده است که البته این رقم با قیمت این خودرو در بازار تفاوت قابل توجهی دارد.
تفاوت قیمت واردات و بازار خودروهای لوکستفاوت قیمت واردات و بازار خودروهای لوکس

در حالی که به روزهای پایانی سال 92 نزدیک می شویم رفته رفته بازار شب عید کالاهای مختلف داغ شده و مردم به فکر تامین نیازهای خود برای عید نوروز هستند.

یکی از بازارهایی که با فرا رسیدن روزهای پایانی سال شاهد متقاضیان فراوان است بازار خودرو است که البته طی سال های اخیر به واسطه افزایش قیمت ها حاشیه های فراوانی را به همراه داشته است.اما در سال های اخیر به واسطه افزایش واردات خودروهای لوکس بازار این خودرو طرفداران فراوانی پیدا کرده است و علی رغم افزایش قیمت ارز و گران شدن قابل توجه خودروهای لوکس این بازار مخاطبان خود را از دست نداده و از رونق قابل توجهی نسبت به بازار خودروهای داخلی برخوردار بوده است.

هم اکنون نیز در حالی که کمتر از یک ماه تا پایان سال 92 باقی مانده است تقاضا برای خرید خودروهای لوکس افزایش یافته و بسیاری برای آنکه سال جدید را با خودروی جدید آغاز کنند در بازار خودروهای لوکس حاضر می شوند.این در شرایطی است که خودروهای بی ام و، بنز و البته پورشه طرفداران بیشتری در ایران دارند و در سال جاری شاهد واردات مدل های مختلف این خودروها به کشور هستیم.

اما موضوعی که در این میان مطرح می شود تفاوت قیمت یک خودرو در زمان واردات و زمان فروش است که شاهد اختلاف قابل توجه قیمت ها هستیم. به طور مثال بر اساس آمارهای منتشر شده خودرو مازراتی کواتروپورته اسپرت با ارزش وارداتی بیش از 399 میلیون تومان به عنوان گرانقیمت ترین خودروی واردشده به تهران در دیماه سال جاری لقب گرفته است .


5q7ssschlqatt7a8ky9c.png


اما طی روزهای اخیر ارزش وارداتی مدل های مختلف خودرو پورشه اعلام شده است که البته این رقم با قیمت این خودرو در بازار تفاوت قابل توجهی دارد که در جدول زیر مشاهده می کنید:
 

1wl0n8qv2fbz7nvvwq8k.png

ارزش گمرکی خودروها بر اساس دلار 2950 تومانی محاسبه شده است.

 

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها