کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی نفت افزایش یافت


کد خبر : ۳۵۹۳۹دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۱۶۳۶ بازدید

امروز در بازارهای جهانی پس از آنکه وزیر انرژی عربستان اعلام کرد توافق کاهش تولید احتمالا تا پایان سال 2017 تمدید خواهد شد، افزایش یافت.

امروز در بازارهای جهانی پس از آنکه وزیر انرژی عربستان اعلام کرد توافق کاهش تولید احتمالا تا پایان سال 2017 تمدید خواهد شد، افزایش یافت.

امروز قیمت نفت پس از آنکه وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد کاهش تولیدات اوپک که در ماه جون به پایان می‌رسد، احتمالا برای کل ۲۰۱۷ تمدید خواهد شد و همچنین کاهش قابل توجه حفاری ایالات متحده، افزایش یافت.

قیمت نفت خام برنت دریای شمال به ۴۹.۸۲ دلار به ازای هربشکه رسید که ۷۲ سنت یا ۱.۴۷ درصد نسبت به قیمت پایان معاملات دیروز رشد داشت.

نفت وست تگزاس اینترمدیت هم  ۴۶.۸۵ دلار به ازای هر بشکه فروخته شد که ۶۳ سنت یا ۱.۳۶ درصد رشد داشته است.

خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان سعودی در مورد بازار های نفت گفت که بازار پس از سالها اضافه بودن عرضه نفت، دوباره متوازن خواهد شد و ما همچنان انتظار داریم که اوپک کاهش تولید نفت خود را تا پایان سال تمدید کند.

وی که امروز در یک  رویداد صنعتی در کوالالامپور، پایتخت مالزی سخن می‌گفت، افزود: بر اساس مشورت هایی که من و اعضای اوپک و غیراوپک با هم داشتیم، می‌توانم با اعتماد به نفس بگویم که  توافق اوپک برای نیمه دوم سال هم تمدید می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها