کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان اعلام مشمولان جدید سبد کالا


کد خبر : ۳۵۷۷چهارشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴:۱۰۱۱۱۳۲ بازدید

ابراهیم طلایی، در خصوص زمان اعلام گروه دوم مشمولان سبد کالای اول دولت اظهار داشت: اسامی این افراد در هفته اول اسفندماه اعلام می‌شود.

ابراهیم طلایی، در خصوص زمان اعلام گروه دوم مشمولان سبد کالای اول دولت اظهار داشت: اسامی این افراد در هفته اول اسفندماه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال تدارک و تأمین کالا و ارسال آن به تعاونی‌های توزیع‌کننده برای مشمولان گروه دوم هستیم گفت: هیچ مشکلی برای تأمین کالا وجود ندارد و ذخایر بسیار مناسب است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران افزود: با توجه به اینکه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که کالا به میزان زیاد وجود دارد، به تدریج در حال دریافت سبد کالا هستند و با توجه به این موضوع انتظار داریم که افراد مشمول لیست جدید به همین ترتیب و بدون عجله، سبد کالای خود را دریافت کنند.

طلایی ابراز داشت: به گفته مسئولان، مشمولان این مرحله حدود ۶ میلیون هستند.

وی با بیان اینکه در حال تدارک میوه شب عید برای توزیع در تعاونی‌های مصرف محلی هستیم، گفت: ۵ سال است که توزیع میوه شب عید به مردم در این تعاونی‌ها نیز انجام می‌شود.

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: برای تأمین میوه در حال رایزنی با سازمان صنعت و تجارت استان تهران هستیم و تعاونی های مصرفی که فضای کافی برای توزیع میوه داشته باشند، میوه شب عید را با قیمت مصوب توزیع خواهند کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها