کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز تالار شیشه ای


کد خبر : ۳۵۰۸شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶:۴۱۲۵۷۱ بازدید

در پایان معاملات امروز بازار سهام بیش از 217 میلیون برگ سهم به ارزش تقریبی 70 میلیارد تومان دادوستد شد و بسیاری از صنایع نیز به روال طبیعی بازگشتند.

 پس از اعلام سازوکار جدید معاملاتی از امروز و ایجاد محدودیت در فروش سهام،  با کاهش جو روانی ناشی از صف‌های فروش بازار تا حدی به شرایط متعادل بازگشت.

امروز شاخص بورس هم با افزایش 16 واحدی همراه شد و بیشترین تأثیر مثبت را مخابرات، پالایش نفت بندرعباس، بانک صادرات، بانک پاسارگاد و بانک پارسیان داشتند، اما در مقابل صف فروش برخی نمادها از جمله ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، سایپا، سیمان فارس و خوزستان جمع نشد و تأثیر منفی بر شاخص گذاشتند.

در جریان معاملات امروز تولی‌پرس، سخت‌ آژند، سرمایه‌گذاری سپه، شیر پاستوریزه پگاه خراسان، زغال سنگ نگین طبس، ماشین‌سازی نیروی محرکه و ایران مرینوس بیشترین افزایش قیمت و سرمایه‌گذاری توکا فولاد، تولیدی کاشی تکسرام، ایران دارو، توریستی و رفاهی آبادگران، سرب و روی، کارخانجات تولید شهید قندی و کف بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

در فرابورس هم شاخص کل با افزایش حدود 7 واحدی به 728 واحد نزدیک شد و ارزش بازار اول و دوم نیز به 60 هزار و 736 میلیارد تومان رسید.

در این بازار بیش از 65 میلیون برگ سهم به ارزش 110 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین پالایش نفت لاوان، ذوب آهن اصفهان، تأمین مواد اولیه فولاد صبا نور، پالایش نفت شیراز، نفت ایرانول، بانک گردشگری، بانک دی و بانک سرمایه بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها