کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موعد ثبت نام خودرو دنا اعلام شد


کد خبر : ۳۴۷۱چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳:۱۶۲۹۱۲۴ بازدید

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: پیش فروش خودرو دنا از 28 بهمن ماه سال جاری در سراسر ایران آغاز می شود.

هاشم یکه زارع در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر روند تولید تجاری این خودرو با تیراژ انبوه در شرکت ایران خودرو آغاز شده و با توجه به ویژگی های منحصر بفرد این محصول برنامه ریزی برای صادرات دنا به دیگر کشورها نیز دنبال خواهد شد.

وی در ادامه افزود: گروه صنعت ایران خودرو از سال آینده هرسال دو محصول جدید را به بازار عرضه خواهد کرد و با توجه به اینکه استراتژی این مجموعه بر اساس تنوع محصول پایه ریزی شده است در سال آینده می توان شاهد رشد بیش از پیش صنعت قطعه سازی نیز بود.وی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها انتظار می رود سال 95 سال رشد و شکوفایی صادرات صنعت خودرو ایران به نقاط محتلف جهان باشد و بدون شک تحقق این هدف بدون حمایت دولت، مسوولان و اعتماد مردم به توانمندی صنعت داخل امکان پذیر نخواهد بود.

یکه زارع با اشاره به رشد خیره کننده صنعت خودرو کشور چین در 10 سال اخیر بیان کرد: این کشور در حال حاضر سالانه بالغ بر 20 میلیون دستگاه خودرو تولید می کند و به سرعت با کشورهای مطرح جهان فاصله گرفته و انتظار می رود در سال های آینده پس از دستیابی به تیراژ، جهش کیفی محصولات خود را دنبال کند.
وی عنوان کرد: صنعت خودرو ایران نیز به لحاظ زیرساخت ها و منابع انسانی کارآمد در جایگاه قابل قبولی قرار گرفته و چنانچه استراتژی های پایه ریزی شده در این صنعت کشور به درستی دنبال شود طی 14 سال آینده می توانیم در بین 10 کشور اول خودروساز جهان قرار بگیریم.

یکه زارع از برنامه های گسترده گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و بالا بردن میزان رضایت مشتریان خبر داد و افزود: این مجموعه در تلاش است تا با اجرای طرح پشتیبان مشتری به صورت دائم نیازها و درخواست های مشتریان را رسیدگی کرده و همواره در کنار مشتریان خود حضور داشته باشد.
وی گفت: ارتباط مستقیم با شرکت خودروساز حق مشتری است و گروه صنعتی ایران خودرو این موضوع را به عنوان رسالت اصلی خود در دوره جدید قرار داده است.

وی در ادامه از اجرای طرح نظام پیشنهادات مردم و مشتریان در راستای بهبود فعالیت های گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و افزود: در چارچوب این طرح گروه صنعتی ایران خودرو برای بهترین پیشنهادات مردم که منجر به کاهش هزینه های تولید و افزایش منافع مشتریان شود جوایزی اهدا خواهد کرد.یکه زارع خاطرنشان کرد: در حال حاضر صنعت خودرو ایران دارای ظرفیت تولید 1.8 میلیون دستگاه خودرو و 1.4 میلیون طرفیت خط رنگ بوده و نمی توان سرمایه های این صنعت را صرف توسعه سایت های مونتاژ خودرو در دیگر استان ها کرد و بر همین اساس باید امکانات و سرمایه های موجود در استان ها را به بحث توسعه دیگر نیازهای صنعت خودرو همچون تولید موتور، گیربکس، اکسل و قطعات هدایت کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها