کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نخستین گوشی هوشمند مجهز به دو سیستم‌عامل مجزا


کد خبر : ۳۴۶۳چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴:۵۴۳۷۸۵ بازدید

گوشی هوشمند Geeksphone که به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Android 4.2.2 و Firefox OS 1.3 را در خود جا داده است، شامل پردازنده اینتل، نمایشگر 4.7 اینچی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی است.
نخستین گوشی هوشمند مجهز به دو سیستم‌عامل مجزانخستین گوشی هوشمند مجهز به دو سیستم‌عامل مجزا

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام جزییات دقیق مربوط به قیمت و زمان ورود گوشی هوشمند Geeksphone با دو سیستم‌عامل مجزا منتشر شد.

این گوشی هوشمند که مبتنی بر پردازنده اینتل ساخته شده است، در تاریخ 20 فوریه با قیمت 289 یورو(394 دلار) وارد بازار جهانی می‌شود.شرکت سازنده این گوشی هوشمند توضیح داد که برای نخستین علاقمندان Geeksphone تخفیف قابل ملاحظه‌ای در نظر گرفته است و قصد دارد برای یک دوره زمانی محدود این محصول را با قیمت 269 یورو(367 دلار) به فروش برساند.

گوشی هوشمند Geeksphone به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Android 4.2.2 و Firefox OS 1.3 را از طریق ابزار Boot2Gecko در خود جا داده است و آن‌ها را اجرا می‌کند.

این گوشی شامل پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Atom اینتل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی 4.7 اینچی با کیفیت qHD، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.کارشناسان می‌گویند که قیمت یاد شده برای این گوشی هوشمند دو سیستم‌عامله اندکی گران است. با این وجود بازار جهانی تصمیم می‌گیرد که این محصول تا چه اندازه ارزش دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها