کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آرایشگاه‌های مردانه می‌توانند هر مبلغی از مردم بگیرد


کد خبر : ۳۴۶۲۸یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲:۵۰۶۹۳۹ بازدید

رئیس اتحادیه آرایشگاه داران مردانه گفت: با توجه به اینکه وزارت صنعت بعد از دو سال نرخ مصوب جدیدی برای دستمزد آرایشگاه داران مردانه ...

رئیس اتحادیه آرایشگاه داران مردانه گفت: با توجه به اینکه وزارت صنعت بعد از دو سال نرخ مصوب جدیدی برای دستمزد آرایشگاه داران مردانه تعیین نکرده است، بنابراین اصناف می‌توانند هر مبلغی را از مردم بگیرند و ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.

 مصطفی گواهی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با بازار شب عید آرایشگاه‌های مردانه اظهار کرد: طبق روال معمول اصناف امسال طبق روال هر ساله بازار مناسبی برای شب عید دارند اما باید توجه داشت که  این شرایط در طول سال برای آنها تکرار نمی‌شود.

وی  افزود: امسال نرخ مصوب برای آرایشگاه‌های مردانه نداریم، بنابر این اصناف می تواند متناسب با شرایط خود هر مبلغی را از مردم دریافت کنند.

رئیس اتحادیه آرایشگاه مردانه ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت دلیل این نابسامانی در بازار آرایشگر مردانه است زیرا در دو سال گذشته کمیسیون نظارت جلسه‌ای برای تعیین نرخ جدید بر اساس  شرایط تورم موجود در کشور، برگزار نکرده است.

وی تصریح کرد: به نرخ های مصوبی که دو سال گذشته تعیین شده است باید 20 تا 30 درصد اضافه شود، زیرا فعالین این بخش نیز در ایران زندگی می کنند و باید بر اساس این شرایط تورمی موجود به دستمزد آنها افزوده شود.

گواهی گفت: نرخ آب برق، گاز، آب و کرایه های مغازه به شدت بالا رفته اما اجازه افزایش دستمزد به فعالین آرایشگران مردانه داده نشده است.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد که در سال جاری و ایام پایانی سال نرخ مصوب نداریم و آرایشگاه‌های مردانه هر نرخی را می تواند از مصرف کننده با توجه به شرایط خود دریافت کنند و ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها