کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشی جدید نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی + قیمت


کد خبر : ۳۴۴۵سه شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷:۱۷۲۸۶۹۲ بازدید

این گوشی، در واقع تلفیقی از گوشی دوربین محور این کمپانی یعنی 808 PureView با پرچمدار ویندوزی آن یعنی Lumia 920 می‌باشد.

دوربین 41 مگاپیکسلی معروف نوکیا، با پیشرفت‌هایی بر روی این گوشی نیز قرار گرفته تا نوکیا برای دومین بار با ساخت یک گوشی دوربین محور، توجه‌ها را به سمت خود جلب سازد. این دوربین دارای لنزی با سایز خارق‌العاده 1/1.5 اینچ از نوع کارل زایس به همراه لرزش گیر دست می‌باشد.

دوربین این گوشی قادر است در یک زمان عکس‌هایی با کیفیت 5 یا 40 مگاپیکسل را ثبت نماید، در حالیکه مدل پیشین یعنی PureView قادر بود در هر زمان عکس‌هایی با یکی از این دو کیفیت را به ثبت رساند. برای اینکه عملکرد دوربین گوشی ارتقا یابد، نوکیا بر روی گوشی برنامه حرفه ای دوربین خود را نیز قرار داده که به کاربران حرفه ای برای گرفتن بهترین عکس‌ها کمک می‌نماید. دوربین مکالمات تصویری گوشی نیز یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی است که در جلوی گوشی خودنمایی می‌کند. اما همان طور که از این دوربین انتظار می‌رود، قادر است با کیفیت 1080p Full HD فیلم برداری نماید. در ضمن، در حین فیلم برداری 1080p نیز قادر است تا 4 برابر و در کیفیت HD تا 6 برابر زوم نماید. در ضمن، کیفیت صدای ضبط شده این گوشی نیز که استریو است، به گفته نوکیا فوق‌العاده است.
 

ro6ym980dc48hoitdhs.jpg


اما برسیم به مشخصات خود گوشی: سخت افزار لومیا 1020 را چیپ Snapdragon S4 به همراه یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی از نوع Krait ، 2 گیگابایت حافظه رم و پردازشگر گرافیکی Adreno 225 تشکیل می‌دهند. حافظه داخلی دستگاه نیز 32 گیگابایت است که همراه آن، 7 گیگابایت حافظه مجازی SKyDrive نیز ارائه خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی نیز یک صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع AMOLED است که رزولوشن 1280×768 را ارائه می‌نماید. همچنین این صفحه نمایش مجهز به محافظ Gorilla Glass 3 نیز هست.اگر قدرت صفحه نمایش لومیا 920 در دریافت لمس با اشیا مختلف را به خاطر بیاورید، باید بگوییم که همان تکنولوژی در این گوشی نیز به کار رفته و صفحه نمایش این گوشی نیز به انواع لمس با دست و دیگر اشیا واکنش نشان می‌دهد. 

اما راه های ارتباطی موجود بر روی این گوشی بسیار کامل و متنوع هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به بلوتوث، NFC، Wi-Fi،GPS، GPRS، Edge، 3G و 4G اشاره نمود. باتری موجود بر روی این گوشی نیز یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتیست که طبق اعلام نوکیا، بیش از 16 روز در حالت آماده باش و بیش از 13 ساعت مکالمه ممتد را پشتیبانی می‌نماید. ابعاد گوشی نیز تقریبا مشابه لومیا 920 است و فقط مقداری وزن ان کمتر گردیده. طبق وعده کمپانی نوکیا، این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و زرد تولید شده است .

قیمت :

این گوشی هم اکنون در محدوده 1.900.000 تومان در بازار داخلی به فروش میرسد .





 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها