کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقایسه صفحه نمایش XPERIA Z و سامسونگ Galaxy S4


کد خبر : ۳۴۰۱شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷:۴۰۸۴۲۹ بازدید

صفحه نمایش گلگسی اس ٤ را با صفحه نمایش ابر گوشی سونی Xperia Z مقایسه کنیم. مشخصات هر دو گوشی با هم تقریبا یکسان می باشد و روی کاغذ این دو گوشی قدرت برابری دارند و نمی توان گفت که کدام گوشی قویتر است
مقایسه صفحه نمایش XPERIA Z و سامسونگ Galaxy S4مقایسه صفحه نمایش XPERIA Z و سامسونگ Galaxy S4

با مشاهده ی دقیق تر شاید بتوان فهمید که کدام گوشی دارای قدرت بیشتری است.

می خواهیم صفحه نمایش گلگسی اس ٤ را با صفحه نمایش ابر گوشی سونی Xperia Z مقایسه کنیم. مشخصات هر دو گوشی با هم تقریبا یکسان می باشد و روی کاغذ این دو گوشی قدرت برابری دارند و نمی توان گفت که کدام گوشی قویتر است اما با مشاهده ی دقیق تر شاید بتوان فهمید که کدام گوشی دارای قدرت بیشتری است.صفحه نمایش گوشی سونی از نوع TFT با موتور تقویت رنگ 2 می باشد ولی گلگسی از نوع AMOLED می باشد و رزولوشن هر دو برابر است. در ادامه ی مطلب عکس هایی از صفحه نمایش دو گوشی کنار هم قرار می دهیم تا شما بهتر تفاوت کیفیت انها را ببینید.


در تصویر زیر گوشی گلگسی چهار در سمت راست قرار دارد و گوشی وسطی گلگسی سوم می باشد و گوشی سمت چپ ، اکسپریا زد می باشد. اگر عکس را بزرگ تر بکنید ، خواهید دید که کیفیت تصاویر در دو گوشی کناری بسیار بالاست اما وضوح گلگسی چهار حتی از گلگسی سه هم کمتر است چه برسد به اکسپریا زد که در این عکس همانطور که می بینید ، بهترین تصویر را نشان می دهد.



در این تصویر نیز عکس های سمت چپ برای گلگسی چهار و عکس وسطی برای گلگسی سه و عکس راست برای اکسپریا زد است. همانطور که می بینید ، تصویر گوشی اکسپریا بسیار زیباتر است و وضوح بیشتری دارد و قابل مقایسه با گوشی های گلگسی نمی باشد و حتی تصویر گلگسی چهار تاریک تر از تصویر گلگسی سه می باشد و تنها جزئیات بهتری به علت رزولوشن بالا دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها