کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونق ساخت و خرید خانه در سال آینده


کد خبر : ۳۳۵۵سه شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴:۱۳۴۴۶۷ بازدید

یک کارشناس اقتصاد مسکن معتقد است: اوج خرید و فروش مسکن در سال جاری، اسفند‌ ماه خواهد بود و بازار مسکن سال آینده نیز با اندکی رونق همراه می‌شود.

کیوان شادمان اظهار کرد: همواره خرید و فروش مسکن در دو ماه پایان سال افزایش می‌یابد که با توجه به رکود فعلی مسکن به نظر می‌رسد بیشترین خرید و فروش در اسفند‌ ماه رخ دهد.

به گفته وی قیمت مسکن تحت تاثیر عوامل متعددی صورت می‌گیرد که ممکن است در سال آینده با توجه به بودجه دولت و هزینه‌ تمام‌شده، ساخت مسکن اندکی رونق یابد.این کارشناس مسکن با بیان این‌که قطعا قیمت‌ها در سال آینده با اندکی تغییر همراه است، افزود: ممکن است در بازار مسکن شاهد رکود تورمی باشیم اما تغییر در افزایش قیمت‌ها دیده نمی‌شود.

به گفته شادمان باید سود متعارف ساخت هر واحد مسکونی مشخص شود تا در کنار آن نیز قیمت مسکن تثبیت شود.

وی معتقد است: در شرایط تورم 25 درصدی باید ثبات اقتصادی نیز به دنبال ثبات سیاسی ایجاد شود و نمی‌توان با افزایش قیمت دلار انتظار کاهش قیمت مسکن را داشت چرا که همه عوامل اقتصادی به یکدیگر متصل هستند.این کارشناس مسکن با اشاره به اعطای تسهیلات مسکن و تاثیر آن در بازار مسکن سال آینده گفت: ثبات قیمت مسکن در بازار سال 93 پیش‌بینی می‌شود اما ممکن است با رونق بازار اندکی افزایش نیز در معاملات مسکن رخ دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها