کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی گران‌ترین موبایل سیمبین در بازار ایران


کد خبر : ۳۲۴۳دوشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰:۵۸۸۲۱۳ بازدید

این یک دوربین 41 مگاپیکسلی است که به آن یک موبایل چسبانده شده است! یکی از آخرین دستاوردهای نوکیا وقتی هنوز عضوی از خانواده مایکروسافت نشده بود.
معرفی گران‌ترین موبایل سیمبین در بازار ایران معرفی گران‌ترین موبایل سیمبین در بازار ایران

به عقیده بسیاری، دوران سیستم عامل Symbian به سر آمده است. سیستم عاملی که یادآور گوشی‌های خاطره‌انگیز شش هفت سال پیش است. گوشی‌هایی در زمان خودشان به عنوان هوشمندترین‌ها شناخته می‌شدند. 

این روزها با ظهور اپل OS و غولی چون اندروید مثل قبل نمی‌تواند ابراز وجود کند. اما به نظر می‌رسد نوکیا نظر دیگری دارد. این شرکت فنلاندی که اکنون به عنوان زیرمجموعه مایکروسافت شناخته می‌شود با معرفی یک گوشی فوق‌العاده به اسم 808 دنیای سیمبین‌ها را زنده کرده است.

در حقیقت نوکیا قصد دارد تا در دنیای عکاسی با موبایل پیشرو باشد و در این زمینه 808 یک نوآوری محسوب می‌شود. نقطه تحسین برانگیز 808 به دوربین 41 مگاپیکسلی آن باز می‌گردد. این عدد را تا به حال در هیچ گوشی تلفن همراهی ندیده بودیم و مشاهده آن تنها به دوربین‌های حرفه‌ای محدود می‌شد. لنز کارل-زایس در ترکیب با فناوری Over-Sampling نوکیا، برای ارائه تصاویری شفاف حتی در فضاهای کم نور عرضه شده است.تعداد بالای پیکسل‌های عکس‌ها لزوما منجر به ایجاد تصاویر باکیفیت نمی‌شود. شاید بد نباشد تا با فناوری Over-Sampling بیشتر آشنا شویم. به طور پیش فرض عکس‌های گرفته شده توسط این گوشی  مگاپیکسلی هستند اما تفاوت آن‌ها با عکس‌های 5 مگاپیکسلی معمولی به علت ترکیب 8 پیکسل با یکدیگر و تشکیل دادن یک پیکسل مجزا است.

نوکیا ۸۰۸ در ترکیب با اولین اجرای فناوری (Nokia Rich Recording) بهترین درجه از صدای استریو را با تمام جزییات ضبط می‌کند. در حالی که بیشتر گوشی‌های هوشمند پیشرفته می‌توانند بدون افت کیفیت صدایی تا ۱۱۰ دسی‌بل ضبط کنند، این گوشی به راحتی می‌تواند بین ۱۴۰ تا ۱۴۵ دسی‌بل ضبط کند که ۴ برابر بلندتر از قدرت ضبط میکروفون‌های معمولی است.علاوه بر این، قابلیت ضبط توانمند صدا، فرکانس‌های بسیار پایین را نیز می‌تواند بدون افت کیفیت ضبط کند. ترکیب همه این اجزا به این معنی است که 808 صدا را با کیفیتی شبیه سی‌دی ضبط می‌کند. در واقع، چیزی که می‌شنوید را باید باور کنید.

مشخصات کلی

وزن: با باتری 169 گرم - مناسب برای عکاسی

پردازنده: ARM 11 CPU

صفحه نمایش: رنگی لمسی خازنی 

سایز صفحه نمایش: 4 اینچ - دارای رزولوشن 360 × 640 

تراکم پیکسلی: 184 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ

حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت، حافظه رم 1024 مگابایت،قابلیت نصب کارت حافظه Micro SD

شبکه‌های ارتباطی: 3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث

دوربین: 41.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش

صدا: فیش 3.5 میلیمتری هدفون

امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Symbian نسخه Belle - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF - رادیو - قطب نما - باتری 1400 میلی آمپر ساعتی

قیمت: 1 میلیون 400 هزار تومان
 

xigq8h21pw2oyhn3myn.jpg

uicpuoed7ggtf8ngfwf.jpg

38ha8bieb178fumvxnmh.jpg

stq1mbgbqmhkdccegky.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها