کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

بهترین انتخاب در محدوده 250 تا 300 میلیون تومان

کدخبر:۳۱۷۴پنجشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵:۲۱۱۸۱۲۶ بازدید

این محصول هم مانند پدرانش سنت و ویژگی‌های شرکت ب‌ام‌و را یدک می‌کشد‌، به صورتی‌که در نگاه اول یک زیبایی فوق‌العاده و تحسین‌برانگیز در ظاهرش قابل درک است که به همین منظور در جهان توانسته رتبه ...
بهترین انتخاب در محدوده 250 تا 300 میلیون تومان

خودروسازان بزرگ جهان از دیرباز برای نمایش بهترین داشته‏ هایشان به سراغ کوچک‏ترین فرزندانشان می‏رفته ‏اند‌. ب‏ ام ‏و 38 سال است که برای نمایش قابلیت‏های مهندسانش در طراحی یک خودرو اسپرت‌، سری 3 را به عنوان نماد برگزیده است‌؛ خودرویی که در هر یک از 6 نسلش از سال 1975 تا کنون رشد در ابعاد و بلوغ در المان‏های اسپرت را به نمایش گذاشته است. تحولات منظم و خاص ب‏ام‏و در این مدل همواره سری 3 را به پیشتاز رقابت خودرو‏های کلاسC یا سدان‏های Premium تبدیل کرده است‌.

ب‏ام‏و سری 3 با تولید سالانه حدود 400‏هزار دستگاه در زمره پرفروش‏ترین محصولات این کمپانی باواریایی قرار دارد. مرسدس‏بنز از دهه 90 «بچه بنز» یعنی کلاس C را رسما برای اعلام جنگ قطعی به ب‏ ام ‏و سری 3 روانه بازار کرد. از زمان عرضه کلاس C در برابر سری3 رقابت آلمان‏ها شکل جدیدی به خود گرفت و ب‏ام‏و در بلوغ هر چه بیشتر سری 3 تلاش کرد‌. حال سری 3 به ششمین پله از زندگی اسپرتش رسیده و مدل 328i آن به‌تازگی به خیابان‏های ایران قدم گذاشته است.

آزمایش فنی :

این محصول هم مانند پدرانش سنت و ویژگی‌های شرکت ب‌ام‌و را یدک می‌کشد‌،  به صورتی‌که در نگاه اول یک زیبایی فوق‌العاده و تحسین‌برانگیز در ظاهرش قابل درک است که به همین منظور در جهان توانسته رتبه خوبی در ظاهر کسب کند و کمتر کسی پیدا می‌شود از ظاهر این نوجوان لذت نبرد پس نتیجه می‌گیریم که شرکت ب‌ام‌و با طراحی و تولید این خودرو، یک طراحی مدرن و قدرتمند را وارد بازار کند تا تلنگری برای رقیبان و بخش طراحی آنان باشد‌.  چراغ‌های جلو که به پیش رادیاتورهای کلیوی شکلش چسبیده‌اند از عصبانیت سری 3 خبر می‌دهند که در زمان آزمایش رانندگی باید دید چگونه عملکردی دارد! شاید تمام اینها یک فریب از ب‌ام‌و باشد!‌ چراغ‏های نسل قبل کمی خسته و عصبانی بودند که با توجه به تغییرات داده شده، پشت پایی به نسل قبلی و جذابیتی مثال‌زدنی حاصل سال‌ها زحمت است. رینگ 10 پره، 18 اینچی، با چراغ‌های کشیده شده روی گلگیرها، خطوط برجسته توسعه یافته صعودی روی بدنه و در موتور خودرو، از کنار شخصیت پویایی را به این خودرو بخشیده‌اند که ترسیم این طراحی نمایانگر یک سدان اسپرت جمع و جور است که با فاصله دو محور 50 میلی‌متر طویل‏تر به نسبت نمونه قبلی،  به همراه در‌ صندوق عقب کوچک شده، طراحی قسمت عقب خودرو شباهت فراوانی به خودروی کوپه‌ای دارد که از جلو و عقب کشیده شده باشد.

چراغ‌های اتوماتیک جلو، چراغ‌های زنون جلو، سنسور جلو و عقب تعبیه شده روی سپرها و برف پاک‌کن اتوماتیک که از بیرون راننده را به یک رانندگی کم خطر دعوت می‏کنند‌، تشکیل دهنده بخشی از امکانات رفاهی و فنی 328 دوست‏داشتنی هستند. برای اینکه بحث نمای خارجی را به اتمام برسانیم اشاره کوچکی به ایمنی F30 می‌کنیم زیرا توانسته در تست تصادفات اروپا، ایالات متحده و حتی سراسر جهان، 5 ستاره ایمنی را کسب کند؛ حالا سوال پیش می‌آید که چگونه؟! کمک فنرهای جلو بین سپر و پانل محافظ، برای جلوگیری از ضربات و صدمات به پای سرنشینان، یکپارچه شده و می‏تواند بیشترین مقدار ضربات را جذب کند تا آسیب کمتری به سرنشینان وارد شود؛ در ضربات پهلویی هم ستون B کاملا تقویت شده و می‌تواند یک محافظ سخت برای سرنشینان باشد که تمام اینها با وجود کیسه‌های هوا در جلو، پرده‌ای و زانویی تکمیل شده و BMW F30 یا همان سری 3 جدید توانست، 5 ستاره ایمنی را کسب کند.

فضای داخلی سری 3 جدید خیلی زیبا و حتی باکیفیت‌تر از قبل عرضه شده است‌. ارگونومی آن به گونه‏ای بهبود یافته که راننده می‌تواند به راحتی روی تمام تجهیزات داخلی تسلط داشته باشد و در کل دسترسی به امکانات خودرو آسان و سریع‌تر شده است، به گونه‌ای که در این سری خبری از داشبورد، فرمان، دسته دنده ساده و بی‌روح نیست بلکه کاملا دگرگون شده و به جرات می‌توان گفت که راننده بیشتر از سواری با آن لذت می‌برد‌. فرمان خوش‌فرم، رو‌دری‌های شیک و صندلی‌های اسپرت خوش‌فرمش با دوخت قرمز تزئین شده که به همراه خط قرمز روی داشبورد، هدیه‌ای فوق‌العاده از طراحان به این خودرو است که در مقایسه با نمونه قدیمی‌، دگرگونی محسوسی است. در نسل پنجم سری 3 یعنی‌،E92 یک صفحه نمایش وسط داشبورد در حفره‌ای، فرو رفته بود که راننده برای دسترسی به منو یا موزیک‌ها نیاز به چرخش گردن به راست و کمی پایین داشت که همین موضوع تسلط راننده در هنگام رانندگی را کمی کاهش می‌داد‌. اما خوشبختانه در نمونه جدید این موضوع بهبود پیدا کرده و دیگر از حفره خبری نیست و حتی صفحه نمایش 6.5 اینچی کمی بالاتر آمده که راننده می‌تواند در هنگام رانندگی تمرکز بهتری داشته باشد. در این مانیتور یک خودروی پیش‌فرض طراحی شده که توسط سنسورهایی که روی سپر جلو و عقب قرار گرفته می‌تواند راننده را از نزدیک شدن جسم به خودرو مطلع کند که همین هشدارها نتیجه ای بهتر در عملکرد راننده دارد پس در نتیجه ارگونومی بهتر این نسل به نسبت نسل قبلی و حتی ادغام فضایی لوکس با اسپرت، گویای یک دگرگونی در ب‌ام‌و F30 است.  خودروی آزمایش شده نمونه فول آپشن نبود و تنظیم‌کننده صندلی‌ها به صورت دستی صورت می‌گرفت و حتی از آیینه‌های خودکار و دوربین عقب هم خبری نبود اما در کل نباید از اصل موضوع به راحتی گذشت پس دقت کنید که امکاناتی از جمله سیستم تهویه جداگانه، بلوتوث، حالت Sport، حالت Sport Plus، کامپیوتر سفری، رابط IDrive، سانروف، سیستم صوتی Harman Kardon با 16 اسپیکر به همراه تیوتر که همگی مجهز به دیافراگم آلومینیومی بودند، قفل اتوماتیک و در آخر مانیتور 6.5 اینچی، می‌توانند سرنشینان را به یک لذت دلچسب دعوت کنند.

4 سیلندر در ظاهر کمی خنده‏دار به نظر می‏آید‌. مطمئنا این عدد برای تعداد سیلندر‏ها در ظاهر با خطوط تهاجمی  و خشونت محسوس خودرو همخوانی ندارد اما زمانی که در موتور را باز کنید با عبارت Twin Power Turbo مواجه می‏شوید که روایتگر داستانی جدید برای مدل 328 است؛ روایتی که شاید خشن‏تر از ظاهر خودرو باشد‌. پیشرانه 4 سیلندر 1997 سی‏سی این خودرو با همراهی 2توربوشارژر توانایی دستیابی به حداکثر قدرت 245 اسب‏بخار در دور موتور 5000 تا 6500 را داراست‌. حداکثر گشتاور این پیشرانه نیز به 350 نیوتن‏متر در دور 1250 تا 4800 می‏رسد که از کشش بسیار بالا در آغاز حرکت هر یک از دنده‏ها خبر می‏دهد‌. گیربکس 8سرعته شیفت‏ترونیک این خودرو نیز نشان‏دهنده توجه به رانندگی اقتصادی در کنار یک پیشرانه پرتلاطم است به گونه‏ای که در نهایت مصرف سوخت ترکیبی این خودرو تنها 6.3 لیتر در 100 کیلومتر خواهد بود! آیا 245 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور در یک بازه گسترده دور موتور می‏تواند این فرزند خشن 1.5 تنی باواریا را در شتاب هم استثنایی کند‌؟

ب‏ام‏و از شتاب 5.9 ثانیه‏ای برای مدل 328 خبر داده است در حالی که شتاب نزدیک‏ترین رقیب این خودرو یعنی مرسدس‏بنز C300 عدد 6.5 ثانیه را نشان می‏دهد. تنها رقیب هم‏کلاس 328 که می‌تواند رکورد این شتاب را بکشند اینفینیتی G37 است که با پیشرانه 6سیلندر 3.7 لیتری‏اش در 5.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می‏کند‌.  شیطنت به یک کلمه ختم نمی‌شود بلکه در همه چیز خودرو دخیل است؛ از سیستم صوتی گرفته تا انحراف خودرو که در این آزمایش تمام ادوات خودرو به جای خود، اعلام حضور کردند. با نشستن روی صندلی راننده، پهلویی‌های صندلی اسپرت کاملا دو طرف بدنمان را احاطه کرد و خبر از یک تجربه مثال‌زدنی می‏داد.

پشت چراغ راهنمایی ایستادیم و گیربکس را در حالت N قرار دادیم که پیشرانه به صورت خودکار خاموش شد و بعد از آنکه پدال گاز را لمس کردیم بلافاصله موتور روشن شد و به مسیر ادامه دادیم. این برنامه برای مصرف بهینه سوخت و کاهش آلودگی هوا طراحی شده که برای مکمل آن هم سیستم ECO روی این خودرو جاسازی شده که راننده با فعال کردن سیستم ECO توسط دکمه ECO PRO که زیر دکمه Sport تعبیه شده، مصرف سوخت خود را تا 20درصد کاهش دهد.

 این حالت بهینه‌سازی در پاسخ انتقال و همچنین نقاط تعیین هوشمندانه تغییر وضیت می‌دهد که سازگار با تمام استراتژی‌ها برنامه‌ریزی شده که خوشبختانه روی صفحه نمایش به شما نشان می‌دهد که فن آوری EfficientDynamics در حال حاضر برای کاهش مصرف سوخت فعال است و البته باید اشاره کرد که گیربکس 8سرعته هم بی‌دلیل روی این خودرو نصب نشده بلکه یکی از دلایل آن بهبود وضعیت سوختی و جلوگیری از افزایش گازهای گلخانه ای است. بهتر است از بحث‏های بهداشتی خارج شویم و به سراغ تست شتاب برویم که وقت تنگ است و محدودیت کلمه هم در این امر دخیل!

به مکانی مسطح برای آزمایش شتاب رفتیم که آسفالت نرمی داشت؛ با حالت نرمال بدون غیرفعال کردن سیستم کنترل کشش سعی بر شتابگیری داشتیم که سیستم کنترل کشش در شروع حرکت خیلی در کارمان دخالت کرد و برای جلوگیری از این موضوع به یک خواب عمیق دعوتش کردیم و برای استارتی استاندارد آن را غیرفعال کردیم. با یک استارت شایسته ب‌ام‌و، در صندلی فرو رفتیم و هرزگردی بیش از 9 متری را تجربه کردیم که تصورش کمی سخت بود زیرا حتی با این حالت زمان 6.6 ثانیه را با 3 نفر سرنشین ثبت کرد! کمی لذت جهش 328i وجودمان را قلقلک داد که با 2 بار فشردن دکمه Sport حالت Sport Plus فعال شد و هم اکنون وقت چشیدن معنای واقعی رقابت بود! پای چپ روی پدال ترمز و دیگری روی پدال گاز؛ فشردن پدال گاز و پایین آمدن قسمت انتهایی خودرو؛ هرزگردی دوباره چرخ‌های عقب؛ رها کردن پدال ترمز و رها شدن از نقطه سکون که به فرو رفتن در صندلی ختم شد؛ دنده‌ها را توسط شیفتر در دور موتور 6600 دور در دقیقه عوض می‏کردیم که در مدت 6.2 ثانیه، عقربه کیلومتر‏سنج عدد 100 کیلومتر در ساعت را فتح کرد. بعد از آزمایش شتاب کمی هم با خودرو بازیگوشی کردیم. با فشردن پدال گاز انتهای خودرو به سادگی و بر اساس منحنی منظمی منحرف می‏شد و توسط فرمان الکتریکی خودرو را در مسیر مناسب دعوت می‌کردیم اما بازهم سری 3 دم تکان می‏داد. در کل به دلیل طویل‌ترشدن فاصله دو محور و همچنین فاصله عرضی چرخ‌ها، هندلینگ بهتری از این نسل شاهد بودیم که توانسته بود چرخ‌ها را مانند چنگک به آسفالت متصل کند.

نوبت به آزمایش ترمزگیری رسید که با سرعت 100 کیلومتر در ساعت و 3 سرنشین پدال ترمز را فشردیم و سیستم‌های ترمز فعال شد و تقریبا در فاصله 38 متر خودرو را متوقف کردند که تمام اینها با حالت نرمال خودرو و مخزن سوخت پرُِ 60 لیتری آزمایش شد و البته ناگفته نماند که آسفالت نرم مکان آزمایش هم در این موضوع بی تاثیر نبود. بعد از این آزمایش‌ها نتیجه گرفتیم که این ب‌ام‌و 328i توانسته پرچم طراحان BMW و مخصوصا کارخانه سازنده را بالا نگه دارد زیرا شتابگیری فوق‌العاده، ترمز‌گیری متوسط، هندلینگ خوب و فرمان‌پذیری مناسب نتیجه آن بود که البته فضای داخلی برای سرنشینان جلو و عقب خیلی بهبود یافته بود اما هنوزهم نمی‌توان برای یک سفر 4 نفره آن‌را پیشنهاد کرد زیرا با صندلی‌های خشک و اسپرتش با ساعت‌ها نشستن، سرنشینان را کمی خسته می‌کند که در کل برای یک کل کل خیابانی انتخاب فوق‌العاده‌ای است. / عصر خودرو

 

xknnuxs7ax9owikr43y5.jpg

 

همراه مکانیک



دیدگاه ها

amir: 1392/11/321:38:10،
352
101
ایران جیب جان حالت خوبه؟!مردم تو نون شبشون موندن بعد تو میگی بین 200 تا 300میلیون؟
رضا: 1392/11/321:45:43،
326
72
قرار نیست من که پولش رو ندارم از اطلاعات خودروهای روز چیزی ندونم . شما که پولش رو نداری چرا پس وارد مطلب میشی و نظر میزاری ؟
رضا: 1392/11/322:00:22،
149
45
دقیقا رضا جان
هم این حرف امیر جان تکراری است هم اینکه میگن ( به پراید که نمیرسه )
محمد: 1392/11/322:01:26،
148
26
مردم شما دعا کنید خدا به من از اینا بده قول میدن اون دنیا جبران کنم :)
.....: 1392/11/322:03:05،
117
112
من میگن این سایت دلالاست شما بگید نه
زحمتکش: 1392/11/322:43:19،
36
109
دوستان در صورت تکرار اینکونه خبرها از این وب سایت بیاید ایران جیب هم تحریم کنیم ....
ایران جیب باید مخاطبین خودش رو بشناسه وگرنه محکوم به تحریم میشه!
امیر حسینی: 1392/11/323:16:05،
61
62
موندن که موندن تکلیف اونا که تو نون شیشون نموندن چیه؟ برن بمیرن که شما و امثال شما نون شب ندارن .بعضیا یکم توقعاتشون رو کم کنن شاید ثروتمند نشن ولی دیگه تو نونشبشونم نمی مونن.
رضا: 1392/11/402:47:49،
57
29
بین 10 تا 15 ملیون معرفی کن
ناشناس: 1392/11/410:22:36،
43
23
lمیگم اونو ولش کن تو محدوده 200 تا 400 میلیون چی داری
ناشناس: 1392/11/410:23:04،
37
19
اوه چه اشتباهی کردم ریالش یادم رفت
علی: 1392/11/411:07:37،
38
24
ایول
ماشین نمره شیرازه!
خدا بیشتر رو بهترشون بده...
راستی جیب جون با شیرازی ها نسبتی داری؟!!
سعدی: 1392/11/411:19:13،
36
21
توکز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
تاسف: 1392/11/412:24:55،
35
24
جناب امیرحسین کامنتتو دوباره بخون .....
جملاتت تاسف آوره......
رضاااا: 1392/11/412:40:35،
26
35
واقعا جون مردم براشون مهمه ...
به چه ریزه کاری هایی توجه کردن ... به کمک فنرهای خودرو ...
خدایا چی میشه یکی از این مهندسین آلمانی رو در ازای میلیاردها تومن بیاریم ایران و به مهندسهای خودمون یاد بده ...

فقط باید پول رو از جیب رانت خواران ایران گرفت و برای پیشرفتمون به مهندسین لایق آلمانی بدیم
خوش خبر : 1392/11/416:14:57،
18
15
امير جان 250-300
Eshghe bm: 1392/11/416:45:59،
25
27
عزیزم تا ما اطلاعات خوب و به روز نداشته باشیم که نمی تونیم از ماشینای آشغال داخل ایراد بگیریم. منم پولشو ندارم ولی عاشق ماشینم و برا دل خودم دوس دارم بدونم
علیرضا: 1392/11/321:41:22،
98
40
ما رو گرفتی ایران جیب؟؟
امیدوار: 1392/11/405:40:24،
35
19
به امید روزی که همه ایرانیا به اونی که حقشونه
برسن، هر کسی هم به اندازه جیبش به قیمت واقعی
به ماشینش برسه نه قیمت زوری و اجباری.
بابك: 1392/11/413:29:49،
35
20
اين ب ام و ٣٢٨ بااين آپشن هاقيمتش حدود ٣٥ هزاردلاره...ببينيد چه ظلمى درحق ماميشه..تك تك مردم مابايدحق خريديك همچين ماشين هايى راكه ماشين هاى معمولى دردنياست راباقيمت جهانىش داشته باشن؛يعنى باقيمت هفتادميليون...بايدتعرفه واردات برداشته بشه بخدااين ظلمه به مردم ايران
عرفان: 1392/11/321:42:32،
155
35
همه چیمون شکر خدا حل بود یه ماشین در محدوده 250 تا 300 میلیون میخواستیم که خدارو شکر اونم جور شد ...
mehdi: 1392/11/321:43:33،
98
31
245 اسب قدرت مصرف 6.5 لیتر محشره
ما هم پژو میزنیم 90 اسب قدرت 12 لیتر مصرف .
Ali .Tabriz: 1392/11/321:49:15،
88
33
با 200 م يا كمتر از ارس شورولت كامارو . فورد موستانگ يا دوج چلنجر مي گيرم
ناشناس: 1392/11/403:16:22،
36
54
داداش این BMW هستش

میدونی برند آلمانی و رو داری میزای پیش اونا !!

دیگه قرار نیس همه چیز امریکاییش خوب و بهتربن باشه .

این برنامه های دنده 5 و top gear و ببین ، میفهمی BMW کجاس و اونا کجا !!!

قیمتاشونم معلومه دیگه
س: 1392/11/410:57:38،
41
17
دوست من خواب نبین لطفا"
دوج چارجر یا چلنجر یا حتی فور موستانگ 150 میلیونی کنار این یه غرش کنن تایراش پنچر میشه!
آلمانی ام خوبه ولی نمیدونم چرا فقط بنز وارد میشه به منطقه آزاد یا فقط ب.ام.وه شاستک بلند!
Ali.Tabriz: 1392/11/413:12:49،
51
18
در جواب " ناشناس"
احتمالا با ماشين آمريكايي رانندگي نكردي
كه ببيني اصلا قابل مقايسه با ماشين هاي آسيايي و اروپايي نيست
ارشا: 1392/11/419:17:46،
21
22
احتمالا شما ام جی 6 اصله چین رو سوار نشدی که کلکل ماشینای دیگه رو دارین بهترین خرید در مقابل کمترین پرداخت ام جی سیکس هست اونو توربو دارشاحتما
Anti china: 1392/11/321:50:22،
39
34
چیینی نمیخریم
12/5*6*0.256: 1392/11/321:54:21،
85
59
نمیدونم چرا از طرح چراغ عقب و طراحی داخلی بی ام و خوشم نمیاد!!!اما ظاهرش فوقالعاده است.
علی ...: 1392/11/321:54:49،
64
20
یکی را دهی تاج و تخت و کلاه...یکی را نشانی به خاک سیاه

تنها چیزی که میدونم اینه که حق همه ایرانیها با این مملکت سراسر گوهر و جواهر،این همه بدبختی نیست...
علی: 1392/11/411:04:17،
29
20
اینو برو به کلید سازای این مملکت بگو!!!
ناصر: 1392/11/322:02:34،
45
19
میخوای شب جمعه خون بریزی تو دلمون. ژیان 3 میلیونه حداقل اونو نشون بده!
تورج: 1392/11/322:06:32،
46
43
احساس میکنم این ایران جیب خیلی تبلیغ در جهت فروش خودرو سازانده ها وشرکتهای واردکننده خودرو انجام میده گمان کنم پورسانت خوبی گیرش میاد دقت کنید هرروز یک خبر از فروش ماشین ایرانی چینی یا لوکس داره که برخی تکراری هم هست
...حالا.....: 1392/11/322:58:18،
35
28
اتفاقا منهم همین را حدس میزنم. البته شاید ایران جیب زیبای دوست داشتنی متوجه شده که تنها راه اینکه داخل این ماشین ها را مردم ببینند اینست که یه چیزی بنویسه بعد عکساش را بذاره.
ولی خدا وکیلی دلم برای ژیان و اون صدای جیغ جیغوش حسابی تنگ شده.
بیچاره: 1392/11/322:14:50،
46
17
یکی اینقد پول داره اینا رو بخره من با این وضعم تو کف یدونه اتومات موندم. ای خداااااااااااااااااااااااا
حسن: 1392/11/322:33:22،
17
30
ایران جیب ما را اذیت نکن همون پراید از سر ما زیاده

رضا: 1392/11/322:43:46،
28
18
لطفا یه موردم بین 5 تا 8 میلیون معرفی کن
وحید: 1392/11/322:46:49،
38
19
اگه این ماشینا بدون تعرفه وارد بشه من و شما هم میتونیم از این ماشینا داشته باشیم
محمدرضا: 1392/11/323:02:42،
23
23
ایران جیب خبرهایی بذار که عموم مردم دنبالشن کسی که پول این ماشینو داره اینجا نمیاد که خبر بخونه چون خبر واسش مهم نیس عزیز!!!!!!!
عاشق: 1392/11/323:36:53،
33
29
مرسی ایران جیب از این که عکس این ماشین ها رو میزاری تا امثال من که نمیتونیم سوارش بشیم حداقل بتونیم نگاش بکنیم...
دربدر: 1392/11/323:39:04،
19
16
آقو جون والوو ای همه کیلید ودکمه تو اتاق ماشین چیکار میکنه....،؟؟چرو ماشین ما از ای چیزا نداره...،؟؟
الیاس: 1392/11/400:40:47،
28
19
این چیزا از اول دنیا بوده ناراحتیم نداره یکی پیاده بوده یکی شتر سرخ مو داشته الانم پول یکی واسه ماشین خریدن بین 200 تا 300 میلیونه میخواد بدونه چی بخره
اینقد جوش نیارین خواهشا
منم ندارم ازین پولا اما میگم نوش جون اونایی که دارن خدا واسشون نگهش داره
سازمان هدفمندی: 1392/11/401:07:49،
28
27
"یکbmwدر سبد کالایی هر خانواده ایرانی"تکذیب خبر برنج الوده هندی ومرغ چهار ماه منجمد ترکیه ای.پنیر تاریخ گذشته دانمارکی ووووووووووووووو..............
احسان: 1392/11/401:26:42،
25
15
واقعا که زیباست این ماشین.به امید روزی که هر جوون ایرانی بتونه هر ماشینی که دلش می خواد داشته باشه و حتما حقش هست که داشته باشه
علی بی غم: 1392/11/401:37:57،
27
19
بابا ایران جیب بیخیال.چی میزنی این روزا. . .
م: 1392/11/402:39:59،
21
19
تو که تو کف اتوماتی . ما که تو کف دنده دستی 20 میلیونی هستیم چی بگیم!!
واقع بین: 1392/11/406:23:10،
39
16
مشکل اجتماعی مملکت ما اینه همه چیز بهم خورده. طبقات اجتماعی بهم ریخته و هر کسی اجازه میده در هر طیف علمی و سیاسی و ... و مالی ورود کنه و نظر بده. اگر همه ما جایگاه خودمون رو بدونیم و بفهمیم کجا بریم و چه رفتاری داشته باشیم مملکت اینطور نمیمونه
بهرام: 1392/11/410:31:50،
21
25
این همه پولو بنز میگیرن نه ب ام و
arash: 1392/11/410:40:15،
23
29
در اين رنج قيمتي ماشين هاي بزرگتري هستند كه براي سفر هاي خانوادگي خيلي مناسب ترند. مثل جنسيس يا لكسوس . درسته بي ام و نميشه ولي لوكس تر و به روز تر اند.
آفرودر حرفه ای: 1392/11/411:06:03،
20
35
عمو من پولشو دارم رفیقم داره به نسبت هر ماشینی تو ایران تا 300 میلیون شتابش حرف نداره و مصرفشم واقعا کمه که البته باس صاحبش خیلی مهم نی دومیش کلا تو ماشینا لوکس ارزون بهترینه فقط مشکل مثل همیشه شاسیشه که تو جاده ها ایران خشکه و سرعت گیرا... کلا من باشم 220 می دم موهاوی هشت
بابك: 1392/11/413:24:23،
42
21
دوست عزيزهيچوقت يك ماشين آلمانى باماشين كره اى به لحاظ تكنولوژى وهندلينگ وكيفيت قابل مقايسه نيست ضمناً موهاوى بدليل ممنوعيت واردات بالاى ٢٥٠٠ درسال گذشته قيمتش اينقدرشده واصلاً به اين قيمت هانميرزه؛درضمن ب ام و٣٢٨ بااين آپشن الان حدود ٢٢٠ تا ٢٣٠ ميليون است...
سجاد: 1392/11/411:11:51،
26
23
شما چی فکر میکنید روی این ماشینها بیشتر از ماشینهای داخلی سود میکنن...
قیمت اینها هم واقعی نیست.
ارش: 1392/11/412:28:44،
29
24
بهترین انتخاب در همه قیمت ها بین همه کلاس ها
ماشین ام جی 6 جی تی می باشد
علی: 1392/11/412:53:33،
25
24
من که لنگه 5میلیون پولم واسه کار.
احسان: 1392/11/413:03:09،
21
17
من 528i سه ماه پیش خریدم صفر مدل 2013 فول 320 تومان
ماشین خوبیه
اسفندیار: 1392/11/413:55:22،
15
29
آره منم یه کامرو 2015 پارسال خریدم ازش خیلی راضیم
بابك: 1392/11/413:20:21،
18
15
قيمت اين ماشين باآپشن هاى توى عكس كمتراز ٣٨ هزاردلاره!!بايدپرسيدباچه حسابى به دست ايرانى ها باقيمت ٢٥٠ تا٣٠٠ ميليون ميرسه؟؟؟ اين ظلمه...سرى ٣ب ام ويك ماشين روتين وباقيمت معمولى دردنياست به خداحق مردم ماست كه بجاى مگان ٩٠ ميليونى اين ماشينوسوارشن
محمود: 1392/11/413:22:31،
36
19
نمیتونیم بخریم ولی میتونیم افتخار کنیم که طراحش یه ایرانی بوده به افتخار نادر فقیه زاده خودمون
احمد: 1392/11/414:08:58،
19
29
بدبختی اینه که قیمتش32000 دلاره ( یعنی خرید و حق گمرک و پلاک و هزینه های دیگه ش سر جمع میشه حدود 150 میلیون ) اونوقت میدن 300 میلیون ، بنده خداها ماشین حساب ندارن
یه موسسه خیریه بزنیم واسه خرید ماشین حساب واسه این وارد کننده های فقیر
( کاش جهنم وجود داشته باشه )
am: 1392/11/415:17:57،
14
22
قسطی نمیدن
سعید ارومی: 1392/11/415:54:02،
16
13
من فردا میرم میخرم از 200 تومان کج بابا ای ملت پر مظلوم خیلی ارزونه با این درامدمان
ایمان: 1392/11/417:19:58،
15
27
بی ام و را ولش کن خودم پراید اس ال را با این خودرو عوض نمی کنم خدایش سواری پراید چیز دیگه ای است
ANA: 1392/11/417:35:23،
26
30
به نظرم سایت باید همه نوع مخاطبو در نظر داشته باشه اعم از پولدار یا اونایی که کمتر پولدارن ولی اینکه بعضیا میان توهین میکنن و میگن اونایی که پول ندارن بمیرن دور از انصاف و ادبه
شاهین tehran: 1392/11/417:57:26،
23
25
به نظر من نیسان مورانو توی این محدوده قیمت بهتره یا تویوتا لندکروز.
حق و صبر: 1392/11/418:31:51،
21
22
اینا رو توی اروپا و کشورای دیگه کارمندا و معلما و کلا قشر متوسط جامعه می خرن
افسوس . . .
امیر: 1392/11/421:19:31،
17
20
آخه عزیز من.من اگه 300 میلیون داشتم.خیلی انتخاب های بهتر از اینا داشتم.شما تیتر خبرو بزار از 9 تا 15 میلیون.300 میلیون .من ده سال دیگه هم خوابشو نمیبینم
نيما: 1392/11/507:53:20،
15
28
سلام جيب جان
ميشه يه بررسي تخصصي هم توي رنج 10 - 15 ميليون تومان انجام بدي ؟
من جزو دهك ته جدول هستم به خدا !
رضا: 1392/11/508:07:37،
16
29
لطفا در مورد قیمت و فروش ژیان مطالبی چاپ کنید به قیمت کارمندی از محل پس انداز حقوقمان ما به عقب میریم دیگران جلو فاصله را باید با سرعت سال نوری حساب کنیم!!!!!!!!
امین2000: 1393/1/117:46:39،
17
23
این خبر مال ما که نی مال دولته
شهاب: 1393/3/2223:59:40،
13
13
سلام دوستان.آقا اسفندیار ایول به شما.خیلی حال کردم.کاماروتو پلاک نکن بزار سال 2015 که شد جای صفر بفروشش.
سعید: 1395/6/1719:20:46،
23
26
اندازه عراقم نشدیم والا اونجا لند کروز ۷۰۰ تومنی رو ۸۵ قیمتش بود تا کی ظلم ؟؟؟؟؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

نتایج انتخابات ریاست جمهوری - 30 اردیبهشت 96 / نتایج شمارش آرا به تدریج اعلام خواهد شد
مکانیک به زبان ساده / عواقب تاخیر در تعویض تسمه ها
بیانیه حجت الاسلام رئیسی؛ بعد از اعلام نتیجه انتخابات
بازی خطرناک چری برای بازار ایران!
جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - خرداد 96
احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو 2008 از سوم خردادماه
شرايط پيش‌فروش محصولات پارس‌خودرو به مناسبت آزادسازی خرمشهر
دور جدید پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس - اردیبهشت 96
شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو، چانگان و آریو - اردیبهشت و خرداد 96
تولید 2 خودروی سواری در کشور به صفر رسید
قیمت مدل‌های صفر پرفروش‌ترین خودروهای تولید داخل + جدول
شرايط فروش نقدی، اقساطی و ليزينگی محصولات شركت سايپا - خرداد 96
شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - خردادماه 96
خودروهای روسی که به ایران می‌آیند، چه شکلی هستند؟
آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما