کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تفاوت ها و شباهت های فنی پژو206 و تندر 90 / جدول


کد خبر : ۳۱۷۳۹جمعه، ۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸:۴۸۱۲۰۹ بازدید

خودروهای تندر90 و پژو 206 از لحاظ فنی شباهت ها و تفاوت‌هایی با یکدیگر داند که در این گزارش به آن ها پرداخته ایم.

تندر90 یکی از خودروهای روز جهان در کلاس B است که در سراسر اروپا، آسیا و خاورمیانه محبوبیت ویژه ای به دست آورده است. تندر90 موفقیت خود را مدیون طراحی زیبای بدنه، اتاق جادار ، برخورداری از جدیدترین فن آوری خودروسازی، سادگی و پرهیز از پیچیدگی در بخش فنی و در نتیجه سهولت تعمیرات ، قیمت بسیار مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش آسان و فراوان است.

تندر90

تندر90 از موتور 1600 سی سی با توان 105 اسب بخار بهره می برد که این میزان قدرت در این کلاس از خودروها قابل توجه است. این موتور دارای 16 سوپاپ بوده و از سیستم سوخت رسانی انژکتوری الکترونیکی سود می برد. این خودرو دارای 5 دنده در مدل دستی و 4 دنده در مدل اتوماتیک می باش د . این خودرو دارای شاسی و ساختار بدنه بسیار مستحکم است که ضربات وارده به اتاق را در تصادفات به کلیه قسمت های بدنه تقسیم کرده و از ورود مستقیم انرژی به سرنشینان جلوگیری می کند .


تندر90

امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، کامپیوتر سفر، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، شیشه ها و آینه های برقی، ستون فرمان با قابلیت تنظیم صندلی عقب و سه پشت سری قابل تنظیم، تنظیم ارتفاع چراغ جلو، صندوق پران و… در تندر90 فیس لیفت دیده می شود.

پژو 206

پژو 206  یکی از با سابقه‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای تولید داخل محسوب می‌شود. این خودرو 10 سالی است که در بازار ایران حضور دارد و در این مدت طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. ابتدا این خودرو در مدل‌های‌ هاچ‌بک عرضه می‌شد که همین مسئله باعث شده بود،206 بیشتر مناسب قشر جوان باشد تا خانواده‌های چند‌نفره چون فضای صندوق بار کوچک و ردیف عقب نسبتا کوچک آن برای مسافرت و خانواده‌های پرجمعیت مناسب نیست.
 

پژو 206

پژو 206 در مقایسه با تندر90 از ظاهری زیباتر بهره می‌برد ولی صندوق بار اضافه شده در مدل صندوق‌دار، در قسمت عقب کمی ‌ناهمگونی به وجود آورده و دید عقب خودرو نسبت به مدل‌ هاچ‌بک کمتر شده است. کاپوت شیبدار 206 و کنسول جلوی پهن آن نیز باعث شده تنظیم فاصله با جلو سخت باشد. البته‌ این مشکل پس از چند بار سواری با ۲۰۶ و آشنایی با ابعاد آن مرتفع می‌شود. 

طراحی داخلی یکی از نکات قوت 206 آن نسبت به تندر90 است و با وجود گذشت چند سال از عرضه آن، باز هم زیبا به نظر می‌رسد و کسل‌کننده نیست.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها