کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

به روزرسانی اپل برای حل مشکل از کارافتادن باتری آیفون 6S


کد خبر : ۳۱۱۵۵چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۴۷۲۳۰۶ بازدید

تعداد افرادی که به علت مشکلات باتری گوشی آیفون 6 اس به اپل شکایت کرده اند روز به روز در حال افزایش است و اپل سرانجام پذیرفته که برای ...

تعداد افرادی که به علت مشکلات باتری گوشی آیفون 6 اس به اپل شکایت کرده اند روز به روز در حال افزایش است و اپل سرانجام پذیرفته که برای حل مشکل مذکور سیستم عامل آی او اس را به روز کند.

شکل یادشده مربوط به آن دسته از گوشی های آیفون 6 اس است که بین ماه های سپتامبر و اکتبر سال 2015 تولید شده اند و کاربران مختلفی در کشورهای گوناگون جهان از این بابت به اپل شکایت کرده اند.

اپل برای حل این مشکل ابتدا باتری های کاربران معترض را به رایگان تعویض کرد ولی این کار تاثیری در حل مشکل یاد شده نداشته و حالا این شرکت قصد دارد با عرضه ابزاری برای تشخیص دقیق مشکل، اطلاعات کافی را در مورد گوشی های معیوب جمع آوری کند و بر مبنای آن سیستم عامل iOS  را به روز کند.

به گفته اپل، ابزار جمع آوری اطلاعات اپل هفته آینده عرضه می شود و از طریق آن اطلاعات لازم برای ارتقای الگوریتم های مدیریت عملکرد باتری برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی آن ترسیم خواهد شد و از این طریق می توان به روزرسانی نرم افزاری مناسبی را عرضه کرد.

این ابزار از طریق سیستم عامل iOS 10.2 که هفته آینده عرضه می شود، در دسترس خواهد بود. اپل مدعی است علت وقوع مشکل یاد شده آن است که برخی باتری ها در مان ساخت بیش از حد در معرض هوای محیطی کنترل شده بوده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها