کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نخستین تلویزیون آندروییدی دوو در تهران رونمایی شد


کد خبر : ۳۰۸۶شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷:۰۷۱۶۸۳۴ بازدید

گروه صنعتی انتخاب با برگزاری یک نشست خبری که در هتل پارسیان تهران برگزار شد ، از نخستین تلویزیون هوشمند اندروییدی شرکت DEAWOO در بازار ایران رونمایی کرد.
نخستین تلویزیون آندروییدی دوو در تهران رونمایی شدنخستین تلویزیون آندروییدی دوو در تهران رونمایی شد

در این نشست مدیر بازاریابی گروه انتخاب بخش های مختلف تلویزیون اندرویدی دوو را معرفی کرد و گفت : تمامی نرم افزارهای اندرویید، روی این تلویزیون قابل دانلود و نصب  است. این تلویزیون، می تواند به صورت مستقیم از کارت های حافظه و از طریق USB، تمامی نرم افزارهای مورد علاقه مصرف کننده را نصب کند و مورد استفاده قرار دهد.

وی در ادامه درخصوص کنترل لمسی تلویزیون هوشمند اندروییدی دوو گفت:کنترلر لمسی آن،  احساس بازی کردن PS2 را در ذهن مصرف کنند، تداعی می کند Touchpad بودن این کنترل، سبب می شود که مصرف کننده با سرعت بیشتری بتواند از امکانات تلویزیون بهره برداری و معنی واقعی Smart را تجربه کند.

مدیربازاریابی گروه درباره سخت افزار داخلی تلویزیون گفت : پردازنده دو هسته ای و پردازنده گرافیکی 4 هسته ای در این تلویزیون، باعث شده که سرعت کار در بخش هوشمند تلویزیون به مراتب بالاتر رود. این تلویزیون، دارای حافظه گیگابایتی است که دستگاه قابلیت پشتیبانی حافظه خارجی تا  1ترابیات را دارا است. شما می توانید با استفاده از  حافظه دستگاه، تصاویر در حال پخش تلویزیون را که توسط تیونرهای داخلی، دریافت می‏شود  ضبط  و در زمان دلخواه بازبینی کنید. با توجه به حجم بالای برخی محتواها، مانند فیلم ها، فایل های موسیقی و انیمیشن ها، USB نسخه 3 می تواند اطلاعات را با سرعت بالایی انتقال دهد و این مزیت، مشکل کند شدن پخش فایل های با حجم بالا را برطرف می کند.

مدیر بازاریابی گروه انتخاب گفت : دوربین این تلویزیون به راحتی از طریق یک پورت USB به دستگاه متصل می شود که کاربر هر زمان که تمایل داشته باشد به راحتی می تواند آن را به طور کامل از تلویزیون جدا کند تا حتی اگر دستگاه به هر دلیل هک شد، هکرها قادر به مشاهده منزل کاربر از طریق دوربین دستگاه نشوند.

تلویزیون سه بعدی جدید دوو از نوع سه بعدی Passive است  که امکان Dual Screen یا پخش همزمان دو تصویر را دارا است. کاربر می تواند با انتخاب ورودی های تلویزیون و استفاده از عینک های مخصوص، هم زمان دو محتوای مختلف را در یک صفحه تلویزیون، تماشا کنند. صداهای این محتواها نیز، از دو مسیر هدست و تلویزیون، قابل شنیدن خواهد بود و برای جستجوی مصرف کننده در فضای وب، نیز جستجوگرهای متعددی در تلویزیون، پیش بینی شده که با سرعت بالا، تمامی امکانات لازم را برای خانواده ها مهیا می کند. برای استفاده از قابلیت Dual Screen هر کدام از دو کاربر باید عینک پولاریزه مخصوص خود را  روی چشم بگذارند.

این تلویزیون همچون تلویزیون های سه بعدی ال جی از تکنولوژی Passive TV بهره مند است و عینک های 3آن، نیازی به باتری، شارژ و مدار الکترونیکی ندارد و همچنین مصرف کننده، می تواند تمامی تصاویر دو بعدی را از هر وروی به تصویر 3تبدیل کند.

این تلویزیون از نوع LED حاشیه ای یا Edge LED با پنل IPS LCD است که زاویه دید وسیع و دقت نمایش بالای رنگ ها را ارایه می کند.

تلویزیون سه بعدی هوشمند دوو ابتدا در دو سایز 42 و 47اینچ روانه بازار می شود و در فروردین ماه سال آینده سایز 55 اینچ این تلویزیون نیز در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار خواهد گرفت. قیمت مدل 55 اینچی نزدیک به 7 میلیون تومان و مدل 47 اینچ در حدود 4 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها