کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
کانال تلگرام ایران جیب

اموال تعاونی فرشتگان در حال انتقال به موسسه کاسپین است

کدخبر:۳۰۸۲۸سه شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۳۵۱۴۶۶۳ بازدید

سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین و تعاونی اعتباری فرشتگان نباید هیچ نگرانی نسبت به سرنوشت سپرده‌های خود داشته باشند چراکه این موسسه ...

سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین و تعاونی اعتباری فرشتگان نباید هیچ نگرانی نسبت به سرنوشت سپرده‌های خود داشته باشند چراکه این موسسه اعتباری هم مجوز دارد هم پشتوانه مالی.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از بانک‌مردم، بسیاری از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین و تعاونی اعتبار فرشتگان در تماس با ما درباره جزئیات جدید از اظهارات دادستان تهران و همچنین آخرین وضعیت این موسسه اعتباری و تراز مالی آن و همچنین سرنوشت مجوز آنها سوال کردند و خبرنگار ما نیز برای بررسی آخرین وضعیت این موسسه اعتباری با مسوولان «کاسپین» تماس گرفت که ماحصل آن در گزارش زیر منتشر می‌شود.

طبق بررسی‌های خبرنگار بانک مردم، دارایی‌ها و املاک تعاونی اعتبار فرشتگان به اندازه‌ای است که پشتوانه قوی برای این تعاونی محسوب می‌شود – که در موسسه اعتباری کاسپین ادغام شده – و پیش‌بینی این موضوع که تراز آن مثبت باشد کار سختی نخواهد بود. موضوع بازداشت دو مدیر فرشتگان هم مربوط به دو شرکت زیرمجموعه این تعاونی بوده و به مجموعه فرشتگان ارتباط مستقیمی ندارد.

هم‌اکنون چندین و چند مدیر و کارمند بانکی از بانک‌های بزرگ کشور در بازداشت به سر می‌برند یا محکومیت خود را طی می‌کنند و قطعا بازداشت دو فرد حقیقی نمی‌تواند یک مجموعه بزرگ مالی را زیر سوال ببرد.

از طرفی  چیزی که محرز است اینکه موسسه اعتباری کاسپین از سوی بانک مرکزی مجوز دارد و این موسسه نیز از پشتوانه مالی خوبی نیز برخوردار است و موضوع ورشکستگی و کمبود اعتبار آن شایعه‌ای بیش نیست.

در این‌باره یک منبع آگاه به بانک مردم گفت: موسسه اعتباری کاسپین از بانک مرکزی مجوز دارد و عضو صندوق ضمانت سپرده‌هاست که وظیفه صیانت از سپرده‌های مردم را دارد، است. همچنین کاسپین یک موسسه بورسی محسوب می‌شود که همه اینها به معنای پشتوانه مادی و معنوی برای موسسه اعتباری است. به عبارت بهتر اگر بر فرض محال اتفاقی هم رخ دهد نهادهای بسیاری هستند که به غیر از مسوولان موسسه اعتباری پاسخگوی مردم و سپرده‌گذاران باشند. پس دلیلی ندارد که سپرده‌گذاران و مشتریان موسسه اعتباری کاسپین نگران شوند.

وی افزود: سپرده‌گذاران کاسپین و تعاونی فرشتگان باید آرامش خود را حفظ کنند و به علت فضاسازی عده‌ای سودجو که قصد سوء‌استفاده از اظهارات دادستان تهران را دارند، نباید آرامش فکری و ذهنی خود را بر هم بزنند. چیزی که محرز است اینکه پشتوانه موسسه اعتباری کاسپین قوی است و اینگونه فضاسازی‌ها نمی‌تواند موسسه‌ای که اتجربه چندین ساله دارد را از ادامه کار باز دارد.

این منبع آگاه با اعلام اینکه نگرانی سپرده‌گذاران را درک می‌کند، گفت: سپرده‌گذاران کاسپین که پیش از این در تعاونی فرشتگان سپرده داشتند برای اطمینان خود می‌توانند با مراجعه به شعب این تعاونی نسبت به تعویض دفترچه موسسه اعتباری کاسپین که ممهور به مهر موسسه است اقدام کنند. قطعا سپرده‌گذاری در موسسه‌ای که مجوز بانک مرکزی را دارد – مانند سایر بانک‌های کشور – جایی برای نگرانی نمی‌گذارد.

 

سپرده‌گذاران چه کنند؟

تجربه نشان داده رقابت‌های موسسات اعتباری و بانک‌ها در جذب سپرده‌ها باعث می‌شود گاهی سودجویان از فرصت‌های کوچک علیه رقبا استفاده کنند.

خبر بازداشت دو مدیر یک تعاونی اعتباری شاید یک خبر عادی در حوزه پولی و بانکی کشور بود اما ناگهان به خبر مهم برای سپرده‌گذاران تبدیل شد چراکه در شبکه‌های اجتماعی شایعات بی اساس منتشر شد.

سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین به علت یک خبر مبهم و بدون جزئیات که دادستان محترم تهران قطعا در آینده جزئیاتی از آن را منتشر خواهد کرد نباید اینگونه برآشفته شوند چون از این دست اخبار در سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز به وفور یافت می‌شود. بازداشت مدیرعامل و چند مدیر یکی از بانک‌های بزرگ کشور و برکناری بیش از ۱۰ مدیربانکی دیگر مشتی نمونه خروار است اما با رسانه‌ای شدن این اخبار بحرانی به وجود نیامدو در موضوع مورد گزارش نیز اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. تعویض دفترچه و مهر و مراجعه به شعب موسسه و داشتن مهر کاسپین می‌تواند خیال سپرده‌گذاران را هم راحت کند.

روند ادغام تعاونی‌های زیرمجموعه کاسپین به علل مختلف با کندی صورت گرفته است که بوروکراسی اداری کشور ایین کندی را توجیه می‌کند و طبیعی به نظر می‌رسد اما نکته‌ای سپرده‌گذاران باید به آن توجه کنند این است که با دریافت سپرده خود زیان قابل توجهی را متحمل خواهند شد چراکه فسخ قرارداد فی ما بین این اجازه را به موسسات اعتباری و بانک‌ها می‌دهد که از پرداخت سود اولیه جلوگیری کنند.

در چنین وضعیتی به نظر می‌رسد آرامش و نداشتن هیجان کاذب بیش از سپرده‌ها، به سپرده‌گذاران سود برساند.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

امیرکبیر: 1395/9/913:29:53،
69
11
کاسپین رو ولش کن برو یه گزارش از موسسه مهر اقتصاد تهیه کن که غیر قانونی در هفته ای که گذشت از حسابها برداشت کرده و اسم اونو گذاشته مازاد سود 2سال پیش که واریز شده.شرم آوره.از حساب من 286 هزار تومان کسر کرده و هیچ اس ام اسی هم برام نیامد.امروز رفتم حسابمو بستم از ترس اینکه دوباره برداشت بکنند.دیگه بانکها قابل اعتماد نیستند.
اریا مهر: 1395/9/914:07:56،
25
61
اگر اسمش کاسپین هست
چرا چکاشون با مهر ارمان هست
شاهنامه اخرش خوشه
پاسخ به امیرکبیر: 1395/9/914:16:15،
38
12
امیر کبیر جان پولت رفت عراق و سوریه.تو هم در این امر به اصطلاح خیرشون سهیم شدی.خدا ازشون نگذره که دارن با روان ملت بازی میکنند
علی: 1395/9/914:18:13،
51
19
آریامهر خیلی ناراحتی برو پولتو پس بگیر.مردم حواستون باشه یه عده دارن از این موقعیت سواستفاده میکنن توی فضای مجازی جو سازی میکنن خودشونم سپرده گذار معرفی میکنن.هیچ خبری نیست.بهتون قول میدم وضع موسسه از خیلی از بانکها مثل قوامین،آینده،گردشگری و.... خیلی خیلی بهتره مسئله اون پولس که موسسه به بعضيا نداده.
حامد: 1395/9/914:20:34،
48
9
همین بانک مهرو اقتصاد هیچگونه مجوزی از طرف بانک مرکزی نداره و به دلیل اینکه پشتش به ارگان خاصی است اسم موسسه مالی رو گذاشته بانک....حالا کی زمین بخوره معلوم نیست
حامد: 1395/9/914:22:48،
41
16
مگر موسسه ثامن پشتوانه مالی نداشت که الان پول مردم رو نداده!!!!
ایرانی: 1395/9/915:13:56،
32
8
ولی من یکی متاسفانه دیگه تو این کشور به هیچی اعتماد ندارم
جواب علي: 1395/9/915:46:23،
18
31
علي جان من پولم را نه در موسسه و نه در بانك
نگه نميدارم بنده كارخانه سنگ دارم و كارم هم فراوري
سنگ ساختمان است نگران خودم نيستم بلكه نگران امثال
شما ميباشم كه اينها هاپولي نكنن خدايي نكرده بعد برين
جلوي ساختمان مجلس بس بشينين پول خودتونا از اين
خدا بي خبرها گدايي كنين
نادر: 1395/9/916:10:01،
36
32
کسانیکه در موسسات مالی سپرده گذاری می کنند باید ریسک آنرا پذیرا باشند و همیشه گوش بزنگ باشند که چه اتفاقی برای سپرده آنها پیش میآد!!
همش به خاطر چند درصد سود بیشتر !!!!
اینگونه افراد چون نمی توانند از این چند درصد سود دل بکنند چه شبهایی را بی خواب می شوند !!
آیا واقعا ارزشش را دارد؟؟
من که فکر نمی کنم !!!
پاسخ به حامد: 1395/9/916:27:07،
17
9
آقا حامد
کدام موسسه ثامن پول مردم را نداده؟؟
آیا منطور شما موسسه ثامن است
یا ثامن الحجج؟؟؟
کدامش را ذکر کردید؟؟؟
پاسخ به حامد: 1395/9/917:13:03،
26
11
خوب اولا ثامن نه و ثامن الحجج!
دوما فرق بین ورشکستگی و عبور‌از بحران موسسات همین مجوز بانک مرکزی هست

دیدین که در مورد ثامن الحجج هجوم مردم باعث ورشکستگیش شد اما در‌مورد فرشتگان یک اعلامیه بانک مرکزی همهتب وتاب ها رو خواباند
کریم: 1395/9/918:35:52،
21
9
خدا رو شکر

”موسسه کاسپین مجاز هست و زیر نظر بانک مرکزی””

درود خدا بر همه دلسوزان مردم و کشور و لعنت بر همه آنهایی که با سوء نیت و غرض و مرض می خواستند مردم رو اذیت کنند که خدا رو شکر با این حمایت مهم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بعنوان تنها نهاد متولی سیستم مالی و بانکی کشور این حیله دشمنان رو شد و شرمنده مردم و ائمه اطهار و خصوصا آقا اما رضا (ع) شدند
محسن: 1395/9/919:49:31،
12
7
از حساب من 138 هزار تومان برداشت شده.رفتم بانک جواب چرت و پرت میدن.رفتم تو سایت بانک مرکزی تو قسمت شکایت ها،یه شکایت تنظیم کردم
ایرانی: 1395/9/913:30:35،
36
20
ایران جیب عزیز از خبر رسانی و آگاهسازی افکار عمومی متشکریم
با نام رضا به سینه ها گل بزنید

با اشك به بارگاه او پل بزنید

فرمود كه هر زمان گرفتار شدید

بر دامن ما دست توسل بزنید
مهدی: 1395/9/919:30:11،
23
10
تبریک به همه کاسپینی ها - موسسه مجاز و تحت نظارت بانک مرکزی

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها درخصوص تعاونی اعتبار منحله فرشتگان، براي تنویر افکار عمومی و اطلاع سپرده گذاران محترم به اطلاع می رساند:
موسسه اعتباری کاسپین در تاریخ 27. 12. 1394 و براساس مصوبه مورخ 5. 8 . 1394 شورای پول و اعتبار، با انحلال تعدادی از تعاونی های اعتبار از جمله تعاونی اعتبار فرشتگان، تشکیل شده است. هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف است در چارچوب قوانین و مقررات، کلیه دارایی ها و بدهی های اين تعاونی را به موسسه اعتباری کاسپین انتقال دهد. در این راستا لازم است هیأت مدیره موسسه کاسپین با نهایت دقت، حفظ منافع سپرده گذاران را در اولویت کاری خود قرار دهد.
امیر: 1395/9/913:33:34،
80
22
از اولشم مشخص بود همه چیز شایعه بود این موسسه هم مجاز. هستش هم پشتوانه مالی قوی داره
بهزاد : 1395/9/913:34:38،
59
15
با تشکر از رسانه وزین ایران جیب که باشفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق جلوی شایعات را گرفت .
علی کارشناس مالی و مطلع: 1395/9/914:03:58،
60
12
با سلام

بانک مرکزی نیز طی اطلاعیه ای که در سایت آن بانک آمده

خیال سپرده گذاران را راحت نمود. و از موسسه کاسپین حمایت نمود. این یعنی حمایت بانک مرکزی از موسسات مجاز . خیالتان راحت شد ما که از اول گفته بودیم.
نقل قول از سایت بانک مرکزی: 1395/9/914:17:52،
31
8
موسسه کاسپین موظف به ایفای تعهدات تعاونی اعتبار فرشتگان است

۹ آذر ۱۳۹۵
هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف به انتقال دارایی ها و بدهی های تعاونی منحله فرشتگان به موسسه کاسپین با تاکید بر حفظ منافع سپرده گذاران است.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها درخصوص تعاونی اعتبار منحله فرشتگان، براي تنویر افکار عمومی و اطلاع سپرده گذاران محترم به اطلاع می رساند:
موسسه اعتباری کاسپین در تاریخ 27. 12. 1394 و براساس مصوبه مورخ 5. 8 . 1394 شورای پول و اعتبار، با انحلال تعدادی از تعاونی های اعتبار از جمله تعاونی اعتبار فرشتگان، تشکیل شده است. هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف است در چارچوب قوانین و مقررات، کلیه دارایی ها و بدهی های اين تعاونی را به موسسه اعتباری کاسپین انتقال دهد. در این راستا لازم است هیأت مدیره موسسه کاسپین با نهایت دقت، حفظ منافع سپرده
بی نام: 1395/9/914:43:38،
43
16
ایران جیب جان اون چه سر مقاله احمقانه ای بود که در باره فرشتگان زده بودی؟؟؟خجالت آوره بخدا.تو که این کاره نبودی.فقط جو رو آشفته کردی و به یک سری آدم خواب زده ضرر رسوندی.
علیرضا: 1395/9/916:52:12،
26
9
فرمایش شما کاملا صحیح است اگر اون خبر که کاملا مغرضانه و از روی عمد نوشته شده بود انتشار پیدا نمیکردباعث تشویش سپرده گذاران نمیشد.البته با تماس با بانک مرکزی و تایید ان نقشه افراد سودجو بهم خورد.موسسه کاسپین شده خار چشم بانکها و دیگر موسسات و هدفشون این بود که مردم سپرده ها رو از اونجا بردارن و کمبود نقندینگی بقیه رو جبران کنن.
علیرضا: 1395/9/916:59:45،
25
9
البته ایجاد این فتنه یه مزیت برای ما داشت دفترچه هامون عوض شد و روی سپرده هامون هم مهر موسسه کاسپین خورد.من و خیلی از سپرده گذاران به خاطر مجوز بانک مرکزی سپرده گذاری کردیم و مشکلات فرشتگان ارتباطی به ما نداره البته بیانیه بانک مرکزی خیالمون رو راحت کرد.
سعید: 1395/9/918:37:01،
23
8
دوستان بانک مرکزی با اطلاعیه ای که صادر کرد معلوم شد پشت موسسات مجوز دار خودش هست
موسسه کاسپین دارای قدرت مالی بالایی هست و مجوز بانک مرکزی رو هم داره
رضا: 1395/9/916:18:54،
17
48
شما اگر درست اطلاعیه بانک مرکزی را بادقت بخوانید سکته خواهید کرد بانک مرکزی مسئولیت موسسه فرشتگان را به عهده موسسه کاسپین انداخته و شانه خالی کرده و دقیقا سپرده داران موسسه فرشتگان به سرنوشت بدر توس و الزهرا دچار میشوند ساله دیگه همین موقع که دنباله یک قرون دوزار که موسسه میداد راه افتادین مفهمین در ضمن موسسه کاسپین هم گفته انتقال اموال زمان میبره حالا تا کی خدا میداند حالا بشینین تا کاسپین پول بده درضمن موسسه از شنبه هیچ پولی نمیده حتی صد هزار تومن چون امروز حساب کل صفر شد
علي: 1395/9/918:16:34،
25
6
تو اطلاعيه به طور كامل و شفاف اشاره شده كه موسسه منحله فرشتگان يعني اينكه اصلا موسسه اي به اسم فرشتگان وجود نداره و به كاسپين تغيير نام داده و كاسپين هم زير نظر بانك مركزي هست
دفترچه هاي حساب ما هم كه كاسپين هست پس ديگه جاي نگراني واسه هيچكس نميمونه ايران جيب عزيز واقعا تيتر خبر روز يكشنبه شما كاملا غير حرفه اي بود لطفا قبل از انتشار هر خبري كمي كار كارشناسي انجام دهيد زيرا تبعات بعضي اخبار مغرضانه باعث اسيب جدي به قشري از مردم خواهد شد كه بعضي مواقع قابل جبران نيست
کریم: 1395/9/918:42:50،
21
8
همه موارد پست سر گذاشته شده و مشکلی وجود نداره چون کاسپین مجاز هست.

.ضمنا از دوستان و مدیران موسسه کاسپین مخصوصا شعبه ها تشکر صمیمانه بعمل میآورم که به صبر و شکیبایی این بحران رو پشت سر گذاشتن .

دست همه تون درد نکنه و خسته نباشید.

متاسفیم برای همه دشمنان مردم و ایران اسلامی
علیرضا: 1395/9/918:24:57،
20
9
دوستان سپرده گذار کاملا اگاه باشیم گول بازیهای پشت پرده رو نخوریم.
مصطفی: 1395/9/918:28:38،
13
20
ما از کجا مطمن باشیم فردا نگن فرشتگان یا کاسپین برشکست نکرده مثل ثامن
علی: 1395/9/919:28:52،
8
6
عزیزم

ثامن الحجج مجوز بانک مرکزی رو نداشت و اینکه تحت نظارت بانک مرکزی نبود.

امروز بانک مرکزی در سایت اش از کاسپین و فرشتگان حمایت کامل کرد و خیال همه رو راحت کرد::

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها درخصوص تعاونی اعتبار منحله فرشتگان، براي تنویر افکار عمومی و اطلاع سپرده گذاران محترم به اطلاع می رساند:
موسسه اعتباری کاسپین در تاریخ 27. 12. 1394 و براساس مصوبه مورخ 5. 8 . 1394 شورای پول و اعتبار، با انحلال تعدادی از تعاونی های اعتبار از جمله تعاونی اعتبار فرشتگان، تشکیل شده است. هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف است در چارچوب قوانین و مقررات، کلیه دارایی ها و بدهی های اين تعاونی را به موسسه اعتباری کاسپین انتقال دهد. در این راستا لازم است هیأت مدیره موسسه کاسپین با نهایت دقت، حفظ منافع سپرده گذاران را در اولویت کاری خود قرار دهد.
کریم: 1395/9/919:33:59،
8
7
موسسه اعتباری کاسپین از بانک مرکزی مجوز دارد و عضو صندوق ضمانت سپرده‌هاست که وظیفه صیانت از سپرده‌های مردم را دارد، است. همچنین کاسپین یک موسسه بورسی محسوب می‌شود که همه اینها به معنای پشتوانه مادی و معنوی برای موسسه اعتباری است.
سپرده‌گذاران کاسپین که پیش از این در تعاونی فرشتگان سپرده داشتند برای اطمینان خود می‌توانند با مراجعه به شعب این تعاونی نسبت به تعویض دفترچه موسسه اعتباری کاسپین که ممهور به مهر موسسه است اقدام کنند. قطعا سپرده‌گذاری در موسسه‌ای که مجوز بانک مرکزی را دارد – مانند سایر بانک‌های کشور – جایی برای نگرانی نمی‌گذارد.
ali: 1395/9/919:36:23،
9
19
چرا روزه شک دار می گیری ؟؟
خوب برو پولت را پس بگیر !!
البته اگه بهت بدن ؟؟
فرزاد: 1395/9/920:02:10،
9
7
از اون جایی که تا الان تو ایران هیچ بانک یا موسسه مجوز داری ورشکست نشده
علی: 1395/9/921:34:50،
17
7
وقتی مجوز بانک مرکزی هست چرااعتماد نکنیم ؟؟!!

ما از اول هم خیالمون راحت بود به هر حال بانک مرکزی با اطلاعیه ای که داد نشون داد که موسسه مجوز دار هست و اونهم پشتوانه اش بانک مرکزی هست.

متاسفانه افراد سود جو در بعضی سایت ها از این خبرها سوء استفاده استفاده میکنندکه البته نقشه شون نقش بر آب شد.
من خودم هم سپرده گذارم در موسسه کاسپین چون هم مجوز بانک مرکزی رو داره و هم عضو ضمانت صندوق سپرده ها.

از بانک مرکزی هم تشکر میکنم که خیال همه رو راحت کرد
علی: 1395/9/922:08:05،
15
5
ضمانت سپرده ها رو داره غم نداریم....مجوزشم داره غم نداریم....
علیرضا: 1395/9/918:33:36،
15
7
اخبار بانک: مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین با بیان اینکه کار انتقال اموال و دارایی های تعاونی اعتباری فرشتگان با سرعت و دقت خوبی در حال انجام است گفت: طی هفته های آینده خبرهای خوشی برای سهامداران و مشتریان موسسه خواهیم داشت.
متحمل با تاکید بر اینکه موسسه اعتباری کاسپین در مسیر قانون و مقررات مشخص و صادره از سوی نهادهای ذیربط چون بانک مرکزی حرکت کرده و می کند افزود: کار بزرگی چون انتقال اموال و دارایی هایی هشت گانه تعاونی تجمیعی در کاسپین زمان بر است اما با این حال مدیران این موسسه با وجود موانع پیش رو توانسته اند این مهم را به مراحل پایانی خود برسانند.
امیر: 1395/9/918:49:19،
34
6
سلام این نوشته من پاسخ به فرزاد نیست بلکه پاسخ به رضا هست که در جواب فرزاد مطلبیو بیان فرمودن
اولا مشتریان فرشتگان خیلی راحت دفترچه هاشون رو از صبح یکشنبه به کاسپین تغییر نام دادن و هرچقدر هم که بخوان تا سقف معینی میتونن پول برداشت کنن.
اما مشتریان بدرتوس و الزهرا که فکر میکنم شما هم یکی از اونها هستین به علت میزون نبودن حسابهاشون نمیتونن دفترچه هاشون رو به کاسپین تغییر نام بدن بنابراین شما بهتره بجای نگرانی برای سکته زدن ما به فکر حسابای خودت باشی!!
عباس: 1395/9/920:19:13،
8
14
آقا شما حسابت رو ببند.خیال خودتو راحت کن
سعید: 1395/9/921:46:12،
11
9
شما انگار ناراحتی !!!!
سعید: 1395/9/922:47:59،
11
6
دوستان عزیز به اطلاعیه بانک مرکزی در حمایت از موسسه مجاز کاسپین که در سایت آن بانک آمده توجه نمایید.

این است حسن موسسات مجاز که از حمایت بانک مرکزی برخوردار هستند.

زنده باد مجوز دارها همانند کاسپین.
علی: 1395/9/923:14:57،
16
7
خلاصه به این شایعات بی اساس جوابی داده شد چون موسسه مالی اعتباری کاسپین در بانک مرکزی مجوز داره واین همه نگرانی بی مورد بود
فرزاد: 1395/9/920:29:10،
20
7
این اقا رضا گویا انتظار داره یه موسسه پول نقد کم اورد اقای سیف از جیبش بدن تا خیالشون راحت بشه. مجوز دار بودن یعنی چهل تا پنجاه درصد سرمایه اولیه موسسه نزد بانک مرکزی گرو هستش.این مبلغ غیر از میزان بلوک به ازاری هر سپرده گذاره. موسسه مجازه یعنی هر سه ماه ترازنامه داره که میتونین تو سایت کدال مال کاسپین رو ببینید که کاملا مثبته. مجوز دار بودن یعنی سازو کار فراوان و شفاف سازی برای جلوگیری از زیان من و شما. پس وقتی دفترچه کاسپین دارید و سپرده کاسپین خیالتن راحت باشه.
مهدی: 1395/9/921:59:28،
18
5
رضا جان

شما مطمئنا یا سپرده گزار نیستی یا اینکه در یک موسسه غیر مجاز تشریف داری که اینجوری مغرضانه نوشتی...

مجوز بانک مرکزی یعنی همین که در اطلاعیه بانک مرکزی به صراحت گفته :
موسسه کاسپین موظف به ایفای تعهدات تعاونی اعتبار فرشتگان است ... که البته تعاونی که 2 سال هست منحل شده و وجود نداره....

ضمن اینکه شاکله اصلی و سهامدار اصلی کاسپین همون موسسه منحله فرشتگان قبلی هست با کلی تراز مثبت و نیز مجوز بانک مرکزی و عضویت در صندوق ضمانت سپرده ها...

انشاالله قدری فهم و شعور و مسلمانی به شما عزیز عنایت شود
سعید: 1395/9/923:07:54،
13
5
وقتی مجوز بانک مرکزی هست چرااعتماد نکنیم ؟؟!!

ما از اول هم خیالمون راحت بود به هر حال بانک مرکزی با اطلاعیه ای که داد نشون داد که موسسه مجوز دار هست و اونهم پشتوانه اش بانک مرکزی هست.

متاسفانه افراد سود جو در بعضی سایت ها از این خبرها سوء استفاده استفاده میکنندکه البته نقشه شون نقش بر آب شد.
من خودم هم سپرده گذارم در موسسه کاسپین چون هم مجوز بانک مرکزی رو داره و هم عضو ضمانت صندوق سپرده ها.

از بانک مرکزی هم تشکر میکنم که خیال همه رو راحت کرد
م.ج: 1395/9/923:12:44،
15
9
هرکه درکاسپین حساب دارد نگهبانانی چون فرشتگان دارد
امین: 1395/9/1017:40:11،
6
13
با سلام
تعاونی کاسپین موظف به ایفای تعهدات مشتریان فرشتگان می باشد فرشتگانی که در ترارنامه خود ۴۰۰۰ میلیارد زیان انباشته نهفته و حالا این کاسپینی که من میبینم توان پرداخت این مبلغ را به هیچ عنوان نداره.اون کارمند کاسپین و یا فرشتگان که گفته توان مالی کاسپین از فلان و .... بانکها بیشتر است بهتره یکم در رابطه با مسایل بانکی مطالعه کنب و ترارهای اون بانکها را با تراز کاسپین اگه وجود داشته باشه مقایسه کن تا متوجه بشی.اقا علی یکی از اون بانکهایی که تو بهش تیکه میندازی ۸درصد کل پول موجود در بازار را به عنوان منابع در اختیار داشته و از سازمانی مورد حمایت است پس بجای این حرفا به فکر حال خودتون باشید که همین حالا توانایی پرداخت سپرده های فرشتگان را ندارید.
ارش: 1395/9/1018:20:48،
13
8
با سلام اقای امین.باید عرض کنم که شما ظاهرا از نظام بانکی اطلاع دقیقی ندارین موسسه فرشتگان که الان تحت عنوان کاسپین فعالیت داره دارای مجوز بانک مرکزی هست که این یعنی اینکه اعتبار لازم رو نزد بانک مرکزی که تنها مرجع تایید فعالیت موسسات اقتصادی کشور است رو داره.
محمدرضا: 1395/9/1018:16:45،
13
6
با سلام
موسسه فرشتگان که الان داره با نام کاسپین فعالیت میکنه تا جایی که تحقیق کردم یه موسسه که 18 ساله که فعالیت میکنه والان هم که کاسپین مجوز بانک مرکزی رو داره و هم عضو صندوق ضمانت هست که در صورت بروز هرگونه مشکل این صندوق ضمانت بانکی مسیولیت سپرده ها رو بر عهده داره.و و اینکه هر موسسه مالی که تحت نظر بانک مرکزی فعالیت میکنه باید اعتبار مالی لازم رو نزد بانک مرکزی داشته باشه تا بتونه مجوز فعالییت بگیره.من خودم 105 میلیون توی فرشتگان که الان همون کاسپین هست سپرده دارم و همیشه به موقع پولم رو برداشت کردم.اما متاسفانه همیشه هر کسی یا هر نهاد یا موسسه ای رو که بخوان خراب کنن حالا به هر دلیلی راحت مثل اب خوردن خصوصا فضای مجازی شایعه سازی میکنند که اینکار رو در مورد فرشتگان موسسات دیگه با لابی گری انجام دادن که امیدوارم به سزای کاراشون برسن که با روان مردم بازی میکنند.
امیر: 1395/9/1021:11:15،
15
6
دیگه مساله حل شدست ونباید بهش دامن زد.آخرین خبرو مدیرعامل داده که توی اخبار و خود سایت کاسپینم هست.
مدیرعامل کاسپین: انتقال اموال و دارایی تعاونیهای فرشتگان، بدرتوس، الزهرا و پیوند در حال نهایی شدن است/ سهامداران و مشتریان به زودی خبرهای خوشی می شنوند
علی : 1395/9/1113:55:34،
18
6
اینها همه شایعه هست من امروز 95/09/11 مبلغ 250000000 ریال از حسابم رو گرفتم و هیچ مشکلی نداشتم و در ضمن اگر شایعه پراکنان بگذارند موسسه از هفته آینده بدون هیچ مشکلی کار خودشو انجام میده
عباس: 1395/9/1114:54:39،
8
20
موسسه امروز پول نداشت بده به ریس شعبه که گفتم میگه متاسفانه موسسه نمیتونه پرداخت داشته باشه چون پول نداره خوده ریس شعبه میگفت سرمایه گذاری در موسسه از اول ریسک داشته و باید خودتون حواستون جمع میبود در حاله حاضر معلوم نیست چی میشه اما چیزی که معلومه ورشکستگی از شنبه ابعاد گسترده تری میابد
علیرضا: 1395/9/1119:34:25،
16
4
چرا دروغ میگی من امروز رفتم روی سپرده ام مهر کاسپین بخوره و یه خانمی بدون هیچ مشکلی ۱۰ میلیون گرفت رفت .شرف انسانیت و مردونگی هم خوبه داشته باشیم ولی گویا اینروزها دیگه نایاب شده
ر: 1395/9/1118:26:52،
17
4
واقعا متاسفم به هممون که نمیدونیم به کی و چی اعتماد کنیم . لااقل این یکی مشکل ( البته اونایی که دفترچه کاسپین گرفتن ) مطمئن باشید که درست میشه . فقط کمی استرس خواهیم کشید
علیرضا: 1395/9/1119:44:18،
17
5
دوستان حواستون جمع باشه همه اینایی که جو منفی میدن هیچکدوم سپردهگذار نیستند و هدف از این بازی این بود که مردم دیگه تو این موسسه سپرده گذاری نکنن چون داشت خوب سپرده جذب میکرد و حسابی حال رقبا خراب شده بود.توی بانک سرمایه هم ۸هزار میلیارد تومن اختلاس شد ایا سپرده گذاران جمع شدن؟اصلا به شایعات توجه نکنیم چون بانک مرکزی تایید کرده.
مهدی: 1395/9/1120:44:25،
4
5
سلام ایا موسسه فرشتگان واقعا مجوز دارد
ناشناس: 1395/9/1209:35:24،
11
13
کاسپین اگه ورشکست بشه هیچ انتظاری ازاین بانک مرکزی ودیگر نهادهای دولتی نداشته باشید
علی : 1395/9/1210:39:41،
14
9
در اسفند ماه 94 بانک مرکزی به موسسه کاسپین که شامل موسسه فرشتگان است، مجوز داد. به استناد این مجوز من در موسسه سرمایه گذاری کردم. بانک مرکزی مسئول استرداد سپرده من میباشد. کلیه سپرده گذاران باید با مراجعه به بانک مرکزی سپرده های خود را درخواست کنند.
رضا: 1395/9/1211:11:22،
4
19
اگر موسسه از شنبه باز هم نتونه پول بده دیگه بدونین کار این موسسه هم تمومه شک نکنین اطلاعیه بانک مرکزی هم نشون داد هیچ حمایتی در کار نیست و وظیفه سپرده های مردم را انداخت به گردن کاسپین و کاسپین هم رفته که اموال را تحویل بگیره حالا کی بگیره معلوم نیست یکساله دیگه یا ده ساله دیگه یا تا ابد تحویل نگیره یا تحویل بگیره بگه کفاف نمیده
علیرضا: 1395/9/1213:58:53،
16
5
خیلی بدبختی که پول می گیری که اعصاب هموطن هایت رو خراب کنی .تو به خاطر پول چه کارها نمیکنی!!!!.تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمی افته
اکبر: 1395/9/1223:51:34،
6
9
رضا درست میگه بهتره خودتو گول نزنی و کم کم با واقعیت روبرو بشی عزیزم توهم دیگه فقیر شدی
علی: 1395/9/1215:37:09،
21
6
بنظر من پول همه را می دن نگران نباشید کاسپین مجوز داره
امیر: 1395/9/1218:38:43،
17
4
مسول همه این نگرانیها بانک مرکزیه که مردم اصلا براش مهم نیست وگرنه یکی از مقامات مربوطه خیلی راحت میتونه با یه جمله همه چیو حل کنه در ضمن اگه کاسپین ورشکست هم باشه صندوق تضمین موظفه که پوله مردمو بده
رضا : 1395/9/1413:23:17،
8
7
مردم نگران نباشید تا آخر هفته برداشت دو میلیون تا پنج میلیون آزاده ولی از هفته دیگه سقف برداشت نیست هرکی خواست میتونه برداشت کنه کلیه منابع آزاد میشه ولی توسعه می کنم که سقف شنبه /ازاد شد تا مقداری برداشت کنید که سود پایین نیاد چون سپرده گذاریه دوباره با سود کمتر صورت میگیره
مهران : 1395/9/1414:18:27،
6
6
سلام خنده دار اطلاعاتتو از کجا در آوردی چنین چیزی نیست من کارمنده فرشتگانم
میترا: 1395/9/1415:16:42،
9
7
عرض سلام
من هم دیروز مراجعه کردم به مرکز موسسه
و طبق اظهارت دوستان اینطور که به نظر میرسید
سقف برداشت تا آخر این هفته هستش
و با آزاد شدن منابع در هفته آتی سقف برداشت بالاتر خواهد رفت یا کلا سقف برداشت حذف میشه
با تشکر از موسسه کاسپین
و بانک مرکزی که حامی مطمئنی برای موسسات مجاز می باشد
مهدی: 1395/9/1414:10:17،
9
6
امروز رفتم فرشتگان یا همون کاسپین درخواست 15 میلیون کردم دادن والا خبر نداشتم سقف داره یعنی از امروز سقفی شده ؟ ما در مشهدیم. یعنی چی توضیح بدین لطفا
امیر: 1395/9/1420:10:52،
7
8
نه.مربوط به امروز نیست.به خاطر کنترل منابع و مدیریت کردن پولا به خاطر التهاب پیش اومده ناشی حرف دادستان تهران و استرس مردم سقف گذاشتن از هفته پیش.تهرانم همینه.قطعا زمان بگذره درست میشه این حالت.و گرنه این مورد پیش نمیومد همه چی عین قبل بود.این نشون میده ما چقدر فقط بدون تحقیق و فقط با یک حرف همه چی رو میتونیم خراب کنیم..
عباس: 1395/9/1418:20:25،
12
10
قضیه سقف برداشت چیه ؟ بعضی از دوستان بدون سقف از حسابشان میگیرند بعضی ها با سقف این یعنی چی ؟ یکی از دوستان تو شهرک صنعتی مشهد کارخونه خیلی خفن و معروف داره وبالای چند میلیارد در فرشتگان حساب داره وقتی قضیه مشکل رو گفتم کلی خندید گفت عموجان من امروز از فرشتگان 700 میلیون برداشت کردم سقف واسه شماهاست گفت من 10 ساله اینجا حساب دارم و به این موسسه از چشمام بیشتر اعتماد دارم همین جور میخندید و از من دور میشد و در افق محو گردید
محمد: 1395/9/1420:17:17،
17
9
براساس اظهارات زکریا متحمل مدیر عامل مؤسسه اعتباری کاسپین این جمله
(خدمات به روز و مناسب بویژه در حوزه بانکداری الکترونیکی ارائه کند)
احتمالا به زودی کارت عابربانک در اختیار مشتریان محترم موسسه کاسپین گذاشته خواهد شد
لازم هست تشکر کنیم از مدیریت بحران موسسه کاسپین
مثل همیشه با توانایی بالا بحران را پشت سر گذاشته
و در پی الکتورنیکی کردن کامل حساب ها می باشد
ali: 1395/9/1600:35:29،
10
7
همون بهتر که محو شد!!!
امیر: 1395/9/1510:48:35،
21
8
آخرین خبر:
شعب موسسه اعتباری " کاسپین " آرام و خلوت شد
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
علی 66: 1395/9/1816:43:00،
24
8
منم 55 تومن که حاصل یه عمر کارگری هست رو گذاشتم ولی بهش دست نمیزنم
افسانه: 1395/9/2402:05:36،
18
5
سلام،خسته نباشید،من یک زن هستم که در فرشتگان مقداری پول دارم که از سود پوله سپرده ام زندگی ام رو میگذرونم چذا با تنش و شایعات مردم رو اذیت میکنید؟موسسه فرشتگان معتبره
علی 66: 1395/9/2420:32:36،
13
4
اصلا نگران نباش به سپرده ات هم دست نزن شعب هم کلا جز 17 شهریور مگس هم پر نمیزنه تازه بشین تو تلوزیون شبکه 1 24 آذر ماه ساعت 21 و 21/50و 22/15و 22/35و23/05 6 دقیقه تبلیغات گسترده گذاشته
علی 66: 1395/9/2421:05:42،
18
5
البته من فکر میکنم که واسه موسسه بهتر شد بعضی مردم پولاشون رو برداشتن کلی سود به نفع موسسه شد
سعید: 1395/9/2518:34:41،
21
3
اسم کاسپین درسایت بانک مرکزی + صندوق ضمانت + بورس هست.

درودبر کاسپین..با ارزوی موفقیت های بیشتر و روزافزون
Nima: 1395/10/400:41:44،
10
18
سلام،بنده حساب كوتاه مدت به مبلغ ٣٢٠ميليون تومان تو يكي از شعب تهران دارم،بخاطر شغلم از همون اول گردشم بالا بود متاسفانه،از ٧آذر تا الان كه ٢دي باشه به شعبه مراجعه ميكنم اولا بعد از التماس فراوان و چند روز درميان آن هم با ليست و نوبت ٥ميليون ميدادن ولي بانهايت تاسف از اواخر آذر اين سقف به ١ميليون رسيد آن هم با التماس و به خاك و خون كشيدن،به ساختمان مركزي كاسپين هم مراجعه كردم اونجا نگهبانا و نيروهاي انتظامي كه گذاشته بودن اولا به هيچ وجه اجازه ورود نميدادن و با نهايت بي ادبي و توهين هيچ پاسخي نميدادن،اين يك ماهه شب و روز و زندگي براي من و خانوادم سخت و همراه با بلا تكليفي شده ،به حق ٥تن خداوند فرجي حاصل كنه و حاصل زحمت يك عمر زندگيم از بين نره و خدا فرجي حاصل كنه بتونم به پولم حتي شده قسطي برسم.....
حسین: 1395/10/419:01:18،
30
8
درجواب Nima
من در شعبه نارمک حساب دارم.اگه اینجوریه که شمامیگی پس چطوری من هفته گذشته مبلغ 13 میلیون تومان بابت سود ماهیانه گرفتم؟؟؟ ضمن اینکه اصلابه شعبه مراجعه نکردم وخودشون به حساب من توی به بانک دیگه واریز کردن.دیگه دارم یقین پیدامیکنم که بعضی ها از این ماجرا سودمیبرن.
a: 1395/10/421:02:28،
26
6
من هم امروز سود پولم واریز شد.
آزاده: 1395/10/420:11:02،
29
9
واقعا دروغ بعضی ها نمایان شده من همین امروز۲۶میلیون سود پولم ازطریق شبا که قبلا داده بودم واریز کردن ودر یکماه گذشته هم ۲۰۰تومان گرفتم شماروبه خداهرکی شک داره شمارشوبزاره براش عکس بگیرم ازتلگرام بفرستم واقعا متاسفم واسه کسایی که باهدف دروغ میگن .درضمن اگرشرایط ونحوه مجوزموسسه نوروبانک آینده روهم ببینیددقیقاهمیطوربوده وازادغام چندموسسه تشکیل وابتدا باکمبودنقدینگی وبعدباعضوشتاب شدن حل شدوالانم حسابهای قدیمی دارن ۲۷درصدسودمیگیرن وموسسه کاسپین هم اسفندماه میره عضوشتاب .
متین: 1395/10/609:35:58،
4
15
ما که کلا تا امروز نتونستین 26 میلیوت کلا بگیریم
با این همه ادعایی که میکنن موسسه ما اعتبار داره از فلان بانک قوی تره پس چرا روزانه فقط به هر نفر یک میلیون میدن اون اگه صبح زود بری شعبه اسمتو تو نوبت بنویسی اینی که میگم در کل شعبات استان اردبیل هستش!!!!
اصلا یه بی نظمی خاص تو شعبات استان اردبیل هست هر روز یه تصمیم از طرف کارکنان شعبه ها رو میبینیم
کارمندا به افرادی که پول کم دارن با لحن بدی حرف میزنن
چرا پول مردم رو نمیدن؟؟؟ اولش میگن هفته بعد هر چقدر پول بخوایین میدیم بعدش میگن سی چهل نفر هستن که دائما میاین مشکلی نیست اینا برن وضعیت عادی میشه الان داره یه ماه میشه همش از این حرفا میزنن
تازه گی ها هم همش تو این سایت ها میرن اخبار نقل و انتقال دارایی فرشتگان رو به کاسپین رو میگن
نمیدونم ولی کاش پول مردم این وسط هاپولی نشه
فرقی هم نمیکه اونی که یک میلیون داره یا اونی که ی100 میلیارد
پیام: 1395/10/609:33:28،
8
9
سلام بنده سپرده یک ساله ای دراین موسسه دارم و15دیماه 95 یکسال تمام میشود دفترچه کاسپین هم گرفتم آیا پس از10روز که وقت یکسال سپرده من تمام میشود سپرده روبهم میدند؟؟؟
علی 66: 1395/10/621:15:40،
16
5
آقا متین شما اردبیلی ها موسسه رو به خاک سیاه نشوندین بیخودی رفتین پول برداشت کردین
متبن: 1395/10/814:14:25،
7
7
موسسه ای که بخواد با این چیزا به خاک سیاه بشینه همون بهتر که درشو گل ببندن
در ضمن موسسه فرشتگان وقتی به خاک سیاه نشست که یه نفر اومد کل فامیلاشو و دوستاشو تو کل شعبات اردبیل استخدام کرد حالا هم باید جوابگوشون باشه
آزاده: 1395/10/702:33:13،
23
5
دوستان

بخاطر آبروی بانک مرکزی و ابروی دولت
این موسسه مشکلی براش پیش نمی یاد
مگر وقتی خاوری 3000 میلیارد تومان از بانک ملی یک شب برداشت کرد بانک ملی ورشکست شد
تنها علتش مجوز دار بودن بانک بود و بانک مرکزی هم به همین خاطر مجوزش باید همین جا بدرد بخورد
یا معنای جدید باید برای مجوز تعریف شود
با امید موفقیت موسسه کاسپین (که در اصل از موسسه همان فرشتگان می باشد با کارمندهای فرشتگان و استقرار یافته در ساختمان فرشتگان)
و حمایت قوی بانک مرکزی
و حمایت دولت که به این موسسه مجوز داده
مهدی: 1395/10/702:41:41،
11
4
اگر همین فامیل بازی و دوست و آشنابازی نبود
و بانک مرکزی چند بازرس برای شعبه ها می فرستاد
تا همین الان مشکل موسسه فرشتگان(کاسپین) حل شده بود
وقتی پول بانکی به دوستان و آشنایان پول میلیاردی میده
و کسی هم گیری به این قضیه نمی دهد
اما اعلام می کنند که از وضعیت حسابها آگاه هستند
پس نباید اجازه بدن پول به این صورت بین دوستان و آشنایان تقسیم شود
و مشکل اونایی هستن که یک ماه است هیچ رسیدگی نمی کنند تا پول دست چند نفر تقسیم شود
بخدا اگر به هر نفر روزانه 5 میلیون میدادن که می تونستند اینکار را بکنند هیچ مشکلی برای موسسه پیش نمی آمد
به مردم 5 میلیون میدادن اما داخل بانک پول ها میلیاردی تقسیم می شه
همین الان هم عادلانه ادامه بدن مشکلی پیش نمی یاد
من: 1395/10/814:23:44،
6
8
با نظر شما موافقم
اصلا نظارت که نمیکنن هیچ، مدیریت هم تو شعبه ها نیست
من چندتا از دوستام کارمند همین موسسه هستند با هم که میشینن خودشون تصمیم میگرن فرداش چیکار کنن
به هم میگن از فردا حساب ها رو نگاه کنیم کسی که دیروز پول گرفته امروز پول ندیم
یکی میگه نه اونایی که 4 یا 5 میلیون دارن فعلا ندیم
اون یکی میگه از فردا شماره کامپیوتری بدیم اون یکی میگه نه از رو کاغذ اسم بنویسیم
معلوم نیست مسولان شعبه کجا هستن
یکشون میگه مشتری به من گفت پول منو بده از خجالتت درمیام
اون یکی میگه به یکی گفتم اگه پولتو میخوای چقد بهم میدی
یواش یواش داره زمینه فساد و سوئ استفاده از مردم شروع میشه
نیلوفر: 1395/10/702:52:10،
23
6
آقایانی که به این موسسه مجوز دادن
و یک سال نشده برای موسسه مشکل پیش آمده
دنبال
چه بازی هستند
اگر این موسسه مجوز نداشت همچنین پولی در این موسسه جمع نمی شد

از فردا می خواهند چظوری به مردم بگویند که پول های خود را در موسسات و بانک های مجاز بگذارید

اگر برای این موسسه مشکلی پیش بیاد کل بانک های مجاز
را با خود می بلعد
و مردم دیگری پول در بانک نخواهند گذاشت و همه پول ها تبدیل به دلار و طلا خواهد شد
بهتر هست بانک مرکزی آبروی داری کند
البته وظیفه اش هست و مردم به خاظر مجواز دار بودن
پولهای خود را در این موسسه مجاز گذاشته اند
موسی: 1395/10/703:04:05،
17
4
اقایانی
که اعلام می کنند از وضعیت حسابها آگاه هستند
و هیچ کار نکردند
و اجازه دادن موسسه پول را بین دوستان و آشنایان پخش کنند
آیا فکر نمی کنند مقصر هستند؟؟؟
چون به گفته خودشان از قضیه اگاه هستند
و اجازه دادند پول بین دوستان و آشنایان تقسیم شود
حمید: 1395/10/812:38:30،
6
8
با سلام
من سه ماه است که در موسسه اعتباری کاسپین حساب باز کردم و امروز به شعبه مراجعه کردم برای 5 میلیون که نیاز داشتم و متاسفانه گفتند الان 4 روز هست که هیچ پولی به ما ندادن.
موسسه کاسپین چگونه پاسگو هست؟
با توجه به اینکه من حتی پول مورد نیاز خودرو نمی توانم بگیرم خواستار برداشت سپرده ی کوتاه مدت خود و بستن حسابم میباشم
موسسه ی کاسپین با مجوز بانک مرکزی من سه ماهه حساب باز کردم و 451 میلیون تومان سپرده ی کوتاه مدت باز کردم ولی حالا 5 میلیون پولی رو که من لازم دارم بمن نمی دهید چگونه پاسخگو هستید؟
عباس: 1395/10/814:11:57،
4
20
موسسه فرشتگان اوضاع بسیار وخیمی دارد موسسه کاسپین هم زیر بار فرشتگان نمیرود در کل پولا به فنا رفت
علی 66: 1395/10/820:06:15،
12
4
دفترچه ها رو عوض کردن تبدیل به کاسپین کردن مگه میتونن زیر بار نرن
امیر: 1395/10/821:10:00،
11
4
حداقل نمیدونی.بدون کاسپین همون فرشتگان.سهام اصلیش برا اون هست.قضیه رو بد فهمیدی اون بقیه موسساتش باهاش کل کل دارن الان.نکه کاسپین زیر بار نمیره
علی: 1395/10/822:37:17،
13
4
به نظرت با توجه به اینکه موسسه مجاز هست پولا به فنا بره بانک مرکزی با چه رویی میتونه به مردم بگه توی موسسات مجاز سرمایه گذاری کنند اگر خدای ناکرده موسسه ورشکست بشه و غرق شه با خودش تمام موسسات مجاز و غیر مجاز و بانکها رو هم غرق میکنه مردم پولاشون رو از بانکها بیرون میارن و باهاش طلا و دلار و ملک میخرن
مهدی: 1395/10/919:50:37،
5
19
دوستان سپرده گذار من 300 میلیون سپرده دارم و بسیار نگرانم امروز رفتم ساختمان بانک مرکزی و پیگیری دقیق کردم اولا بانک مرکزی گفت شما باید از خود موسسه کاسپین پیگیری کنید و ما اطلاعی نداریم و گویا موسسه فرشتگان با کاسپین به مشکل خورده و کاسپین حاضر به همکاری با فرشتگان نیست و موسسه فرشتگان اموالش کفاف بدهی خود را ندارد
علی: 1395/10/1008:50:27،
6
5
اگر فرشتگان کاسپین نیست پس چرا دفترچه هاش کاسپین هست بعدشم بانک مرکزی مکلفش کرده تعهدات فرشتگان رو انجام بده
علی 66: 1395/10/1013:35:32،
9
4
آقا مهدی منم مثل شما سپرده گذارم و بسیار بسیار نگران اما اگر قرار نبود کاسپین با فرشتگان همکاری کنه که دفترچه ها و اوراق رو عوض نمیکرد مثل الزهرا و بدر توس که هنوز بهشون دفترچه کاسپین نداده
سمیه: 1395/10/1102:54:22،
4
4
دوستان عزیز

انتقال یعنی چی

کاسپین همون فرشتگان هستش
وگرنه از کجا پول صندوق ضمانت را دادن
وگرنه از کجا پول اولیه را تو بانک مرکزی خوابوندن
مگه الان مدیران تو کدام ساختمانها نشتن
خودمون رو گول نزنیم

یعنی اکبر آقای بقایی سر محل رفته اسمش را عوض کرد
گذاشته شروین میگه من یکی دیگه هستم

و دیگه به کسی بدهکار نیسیتم

ابراهيم: 1395/10/1012:12:07،
6
8
من ديروز رفتم از حسابم پول برداشت کنم به من گفتند فعلا يک ريال هم نمی توانند بدهند
مهسا: 1395/10/1018:50:35،
12
4
با عرض سلام

منظور از انتقال را متوجه نمی شم؟؟؟؟

فرشتگانی وجود ندارد که انتقال پیدا کند
یک سال پیش توسط بانک مرکزی منحل شده
و منتقل شده

اگر بانک مرکزی بدون بررسی اموال فرشتگان
و بدون منحل کردن موسسه فرشتگان

به موسسه کاسپین مجوز داده

پس اینجانب فردا درخواست مجوز برای یک تعاونی که نمی دونم کجاست و اسمش چی هست را خواهم داد

و مشتری هم هر موقع برای گرفتن پولش بیاد
اعلام خواهم کرد در صورتی که تعاونی گم شده پیدا شود
اموال شما را در چند روز آینده انتقال خواهیم داد

با تشکر از بانک مرکزی !!!!!!!!!!
که بروکراسی اداری را حذف کرده
و به محض درخواست مجوز بانک مرکزی
بدون اتلاف وقت مجوز صادر می کند
!!!!!!
زهرا: 1395/10/1103:03:49،
10
4
دیگه با اسم قضیه انتقال بازی نکنید

مگه پول صندوق ضمانت را کی پرداخت کرده :فرشتگان
مگه ضمانت اولیه پیش بانک مرکزی را کی گذاشته:فرشتگان
مگه الان آقایان مسول موسسه تو کدوم ساختمانها نشستن:فرشتگان

مگه الان کارمندان و مدیران بانک کجا نشستن:ساختمان های فرشتگان

کاسپین همون فرشتگان هست

پس بعد این اگر اکبر آق بقالی بدهکار شد
بگیم اسمش رو بزاره شروین کسی بهش کار نداشته باشه

چک هاش هم کسی برگشت زد
کسی نمی تونه جلبش کنه چون اسمش رو عوض کرده!!!!
مهدی: 1395/10/1109:59:53،
5
12
من امروز بانک مرکزی دوباره رفتم ولی اینبار جواب قاطع شنیدم که شما نباید در موسسه غیر مجاز فرشتگان سپرده گذاری میکردین وقتی دفترچه رو که کاسپین هست نشون دادم گفتن فرشتگان اینکار را غیر قانونی انجام داده و طبق اعلام کاسپین هنوز هیچ سپرده پذیری انجام نداده و به این نتیجه رسیدم که بانک مرکزی کاری به قضیه موسسه فرشتگان نداره
امیر: 1395/10/1120:13:19،
9
5
آقا مهدی لطفا الکی حرف نزن!!!
"هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف به انتقال دارایی ها و بدهی‌های تعاونی منحله فرشتگان به موسسه کاسپین با تاکید بر حفظ منافع سپرده‌گذاران است"
این جمله رسمی بانک مرکزی هست.اون وقت میان به تو همچی حرفی برنن@!!!!!!
علی 66: 1395/10/1120:16:53،
13
7
آقا مهدی خجالت بکش لطفا چی گیرا میاد از دروغ گفتن چرا دوست داری جو رو متشنج کنی 02129951 شماره بانک مرکزی هست اینم شماره نظارت بر موسسه کاسپین 02129954096 هست هر کی میخواد دلش قرص شه زنگ بزنه
مهدی: 1395/10/1210:00:40،
6
15
بعضی ها نمیدونم چرا بیجهت از موسسه فرشتگان حمایت میکنند در صورتی که هرکی بخواد با یک پیگیری کوچک متوجه وخامت اوضاع موسسه ورشکسته کاسپین میشود اولین بار هم دادستان اعلام کرد موسسه فرشتگان با 4000 میلیارد کسری به آخر خط رسید بعدشم وقتی بانک مرکزی بانک صادرات را مکلف به پرداخت بدهی میزان کرد مردم به پول رسیدن بعدش توقع دارین کاسپین که دوقرون نداره بخواد موسسه فرشتگان را بدهیش را بدهد منم سپرده گذارم ولی مثله کبک سرمو زیر برف نکردم پیگیری کردم متوجه شدم کاسپینی درکار نیست که بخواد بدهی مردمو بدهد شما هم بجای زنگ زدن پاشو حضوری برو بانک مرکزی ببین چی بهت میگن بجای خالی بندی پاشو حضوری برو تا متوجه بشی پولا رفته رو هوا
علی: 1395/10/1116:43:03،
16
5
اصلا اینجوری نیست شک نکنید که ریالی از سپرده ها از بین نمیره کاسپین مجاز و ۵۴ درصد سهام کاسپین متعلق به فرشتگان منحل شده است مگر کشکی است که زیر با تعهد بزنند فقط یک عده مغرزانه و به عمد می خواهند جو را متشنج کنند من نمی دانم چه سودی می برند ولی اطمینان دارم تا یک الی دو ماه دیگر قضیه جمع می شه
علی: 1395/10/1120:07:45،
10
6
انشاالله تا آخر این ماه حل میشه من خودم به شخصه امروز 11 دی سلعت 12و 30 رفتم ساختمان اداره سرپرستی و کلی از نگهبان خواهش کردم رفتم با معاون سرپرستی صحبت کردم اونم گفت دنبالشیم حتما حل میشه
علی: 1395/10/1121:06:30،
9
5
سلام به نظرم هر چه زودتر باید بانک مرکزی تکلیف را روشن کند و اطلاعیه ای دقیق و واضح بدهد. دیگه از استرس مردیم.
مگه تو یک سال 3 تا اسم عوض می کنه یه موسسه .
علی: 1395/10/1216:44:15،
12
6
همه کسانی که سپرده داریم بدون شک تاصبح خاب نداریم .چندتادلیل هست خیال ادموراحت میکنه.۱دفترچه ماکاسپینه ۲مجوزداره۳بورسی هست۴‌.عضوصندوق ضمانت هست.یک دلیل فقط واسه من نگران کننده است واونم اینه که بگن فرشتگان ادغامش تموم شد.خداشاهده اینوبگن من سپرده ۷۰۰تومانی رو یکسال تمدیدمیکنم.درخصوص ضررهم همه بانکهاضررکردن اختلاس بوده دزدی هست مثله صادرات ۲۷۰۰میلیارد.واینکه اگرموسسه عضوشتاب بود ۸۰۰۰میلیاردهم ضررمیدادنه ناراحت میشدیم نه به پولمون دست میزدیم .دوستان که میگن ضررروکی میده درواقع بانک مرکزی به کاسپین مجوز رو فروخت درازاش مدیریت این تعاونیهاروبهش دادوخودمجوز ده هامیلیارد ارزش داره
علی 66: 1395/10/1221:11:37،
11
6
آقا مهدی اتفاقا من بانک مرکزی هم رفتم گفتن موسسه پشتوانه و جواز داره جای نگرانی نیست
عباس: 1395/10/1318:44:59،
5
12
شما نگران نباش دیگه پرداخت موسسه فرشتگان از امروز قطع شد و دیگه حتی ریالی نمیده برو بشین با خیاله راحت خونت دیگه تکلیف مشخص شد شدیم مثله میزان
علی 66: 1395/10/1321:20:15،
12
5
عباس آقا من فکر میکنم شما سپرده گذار نیستی چون اگر بودی میدونستی که میزان جواز نداشت بعدشم درست هست که خیلی کم پول میده اما تمام شعب باز هستند و پول میدهند
reza: 1395/10/1323:47:46،
8
11
با حلوا حلوا كردن دهن شيرين نميشه كو اون پولي كه مي خواستن تزريق كنند من يه آپارتمان خريدم و بخاطر 60 ميليون تومن چكم برگشت خورد و عدم حضور برام گرفتن داره قراردادم فسخ ميشه و با سه بچه اواره ميشم كي جواب ضرر و زيان منو مي ده ريدم به اين موسسه با اون مديريت شون
سامان: 1395/10/1422:45:39،
18
5
این موسسه مجاز می باشد
و تنها علتی که من پول خودم را به این موسسه انتقال دادم مجاز بودن موسسه بود
و اگر بانک مرکزی در این رابطه مسول است

اگر قبلا از انتقال حرف زده می شد
یا مدرکی دال بر اینکه انتقال زمان بر است زده می شد

من به هیج عنوان پول خود را در این موسسه نمی گذاشتم

طرف حساب اینجانب موسسه کاسپین مجاز بوده و هست
چون به قول عزیزان موسسه منحله 94 که نمی تونسته سرمایه
من را تو سال 95 به عنوان سپرده قبول کنه

این موسسه کاسپین مشکل مالی نداشته
که ازش خواسته شده مشکل سه موسسه ورشکسته توس و پیوند و الزهرا
را حل کند

سپرده گذاران این سه موسسه 2 سال است منتظر اتفاقی خوب بودند
و اگر به خود همین سپرده گذاران اجازه داده می شد
تا الان املاک این سه موسسه هم مشخص شده بود
هم تکمیل می شد و به فروش می رسید
و هم اینکه چه بسا خیلی ها به این املاک خودشان نیاز داشتند و استفاده می کردن
سامان: 1395/10/1422:49:01،
9
6
مردم فقط نقدینگی نمی خواهند عزیزان
شما املاکت را مشخص کن من جای پولم املاک شما را ورمی دارم
هم به سود دهی می رسانم هم به چند نفر را مشغول کار می کنم

ناسلامتی فقط برای چند ماه استراحت پولم را به این شعبه سپردم
اون هم به این علت که خلوت بود و نزدیک منزل و دارای مجوز
به هر حال اگر این موسسه به مشکل به خورد
مردم دیگر به حرف بانک مرکزی هیچ گاه اعتماد نخواهند کرد

طرف حساب اینجانب موسسه کاسپین مجاز بوده و هست
چون به قول عزیزان موسسه منحله ۹۴ که نمی تونسته سرمایه
من را تو سال ۹۵ به عنوان سپرده قبول کنه
مهدی: 1395/10/1714:19:54،
8
8
املاک به نام موسسه کاسپین شده شما نمی توانی درخواست املاک را بکنی موسسه کاسپین سهامی هست با توجه به این موضوع فقط با تشکیل هیت تصفیه و فروش اموال شما به پول میرسی الان هیت تصفیه فرشتگان مشغول همین کار میباشد ولی رکود مانع فروش اموال است و احتمالا چندین سال زمان میبرد
سامان: 1395/10/1422:55:26،
22
6
علاوه برپول خودم90 میلیارد
اینجانب حاضرم تا 150 میلیارد تومان دیگر به موسسه بدهم در مجموع 240 میلیارد تومان
و در عوض املاکی که به مشکل خورد را دریافت کنم

هم مردم دغدغه و مشکلاتشون حل خواهد شد تا حدی
و هم من این املاک را به سود دهی خواهم رساند

توجه کنید همه سپرده گذاران دنبال نقدینگی نیستند
همان املاک را عده ای اهل فن قبول دارند
و حاضرند به عنوان سپرده خود بگیرند

رسیدگی شود
مهدی: 1395/10/1713:54:24،
7
13
جدی این همه پول داشتی گذاشتی تو این موسسه در پیت ؟ حالت خوبه ؟ ممکن نیست دیگه رنگه پولتو ببینی عزیز این موسسه بر اساس سیستم پونزی بنا شده تا وقتی پول بیاد و اوضاع آرام باشه سرپاست به محض توقف روند سپرده پذیری ورشکسته است امواله خاصی هم نداره
سوسن: 1395/10/1423:02:19،
31
5
گورخوابها را بیشتر نکنید
خیلی از سپرده گذاران با سود همین سپرده ها
زندگی می کردند

من شخص سرطانی را میشناسم
که 50 میلیون زندگیشو گذاشته بود شعبه سعادت آباد
و از همون سود
برای زندگیش و درمانش استفاده می کرد
حالا بگوییم به قول دوستان اصل پول را مردم جوگیر شدن
و یهو درخواست کردن
اما سود پول بخشی از زندگی روزانه این اشخاص بوده و هست لطفا توجه فرمایید
بانک مرکزی محترم که مجوز دادید
گورخواب ها را بیشتر نکنید
نیلوفر: 1395/10/1601:22:14،
31
7
دوستان

بخاطر آبروی بانک مرکزی و ابروی دولت
این موسسه مشکلی براش پیش نمی یاد
مگر وقتی خاوری 3000 میلیارد تومان از بانک ملی یک شب برداشت کرد بانک ملی ورشکست شد
تنها علتش مجوز دار بودن بانک بود و بانک مرکزی هم به همین خاطر مجوزش باید همین جا بدرد بخورد
یا معنای جدید باید برای مجوز تعریف شود
با امید موفقیت موسسه کاسپین (که در اصل از موسسه همان فرشتگان می باشد با کارمندهای فرشتگان و استقرار یافته در ساختمان فرشتگان)
و حمایت قوی بانک مرکزی
و حمایت دولت که به این موسسه مجوز داده

و حمایت بانک مرکزی از موسسه کاسپین

تفاوت بین موسسسات مجاز و غیر مجاز
را نشان خواهد داد و مردم به سمت موسسات مجاز خواهند
آمد
هر چند امیداوریم برای هیچ موسسه ای مشکلی پیش نیاید
و مشکلات پیش آمده برای بعضی موسسه ها نیز برطرف شود
سودابه: 1395/10/1716:49:36،
22
7
اقایون دیروز دیدم کارمندای فرشتگان داشتن تعهد محظری و ضامن میدادن که شدن کاسپین یعنی تمام شده انتقال و حتی پرسنلشون هم انتقال دادن یعنی کاسپین شدنشون تمومه بپرسین
علی 66: 1395/10/1718:08:53،
10
7
آقا مهدی میتونم بپرسم از کدوم شهر هستی و چقدر سپرده داری چون من تهران هستم و آماده معامله تا 600 میلیون تومن هستم سپرده ات رو 20 درصد زیر قیمت میخرم فقط دیگه کامنت نگران کننده نزار مردم اندازه خودشون مشکل دارن
مهدی: 1395/10/1722:09:28،
9
13
خالی نبند پولت کجا بود عمو من از دست این موسسه بدبخت شدم رفتم دادگستری شکایت کنم دوتا گونی نشونم دادن گفتن این همه پرونده داره
امیر محمد: 1395/10/1802:25:47،
13
9
موسسه کاسپین مجاز هست و زیر نظر بانک مرکزی””

درود خدا بر همه دلسوزان مردم و کشور و لعنت بر همه آنهایی که با سوء نیت و غرض و مرض می خواستند مردم رو اذیت کنند .....

البته این حیله دشمنان رو شد و شرمنده مردم و ائمه اطهار و خصوصا آقا اما رضا (ع) شدند
چونکه حمله به موسسات و بانک های مجاز
همانا خط قرمز اقتصاد مقاومتی هست
و موجب شادی دشمنان نظام و کشور می باشد
لذا بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و نیز تمام رسانه ها باید در جهت رسالت خبری خود موجب شادی و آرامش مردم و سرمایه هاشون باشند
سیمین: 1395/10/1817:03:27،
5
11
مسدود شدن 15 میلیارد تومان از وجوه نقد «موسسه کاسپین» با دستور مقام قضایی +سند

بانک مرکزی پاسخگو باشد
مجوز بانک مرکزی !!!!!!!!!!!!!
عرشیا: 1395/10/1916:20:17،
8
7
ذکریا متحمل مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین
روز شنبه مورخ 18 دی در جمع سپرده‌گذاران در ساختمان مرکزی این موسسه حاضر شد؛ اظهار داشتند فعلا انتقال تعاونی فرشتگان انجام نشده واحتمال دادند تا آخر همین هفته جلسه ای با مدیران بانک مرکزی بر گزار کنند که موسسه کاسپین بتواند قبل از انتقال راهکاری
برای حل مشکل نقدینگی ارایه نماید۰حتی یاد آور می شوم در صورت حل مشکل
اطلاع رسانی را بصورت رسانه ای اعلام نمایند در غیر اینصورت روز یکشنبه مورخه۹۵/۱۰/۲۶سپرده گزاران مجددا در دفتر مرکزی موسسه کاسپین جهت پیگیری موضوع حضور خواهند داشت۰
انشاالله خدا کنه که درست بشه
۹۵/۱۰/۲۶ سپرده گزاران
بانک مرکزی لطفا به مجوز خود پایبند باشید
عرشیا: 1395/10/1916:25:48،
34
8
یکی از دست آوردهای دولت روحانی

ورشکستی های موسسه های مختلف در دوران او بود
موسسه توس پیوند الزهرا میزان ثامن الحج ,...

آیا ورشکستگی بانک های مجوز دار را هم می خواهند
به دست آوردهای خود اضافه کنند

بانک مرکزی محترم لطفا پیگیری کنید
کاسپین داری مجوز بانک مرکزی هست
و اینجانب در سال 95 که دارای مجوز بوده
سرمایه خود را به دلیل این مجوز به کاسپین سپردهای

هرچه بگندد نمکش میزنند وای به حالی که نمک بگندد
نیما: 1395/10/2323:42:47،
15
4
موسسه اعتباری کاسپین پنجمین موسسه مجاز اعتباری و در سایت بانک مرکزی هم وجود داره و از تاریخ ۲۷ /۱۲ /۱۳۹۴ مجوز گرفته است .

مردم هم با اعتماد به مجوز بانک مرکزی بعد از اون تاریخ به موسسه کاسپین مراجعه کرده و سپرده گزاری کرده اند لذا بانک مرکزی وزارت اقتصاد باید جوابگوی اعتماد مردم باشد.
چرا مدیران بانک مرکزی و موسسه کاسپین به اعتماد ملی و اقتصاد کشور خدشه وارد کرده اند؟؟!!
چرا بانک مرکزی تعلل می کند و نسبت به این همه خلف وعده و عدم صیانت سپرده گزاران بصورت منفعلانه برخورد میکند؟؟!!
سوسن: 1395/10/2417:44:23،
8
4
ذکریا متحمل مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین
روز شنبه مورخ 18 دی در جمع سپرده‌گذاران در ساختمان مرکزی این موسسه حاضر شد؛ اظهار داشتند تا آخر همین هفته جلسه ای با مدیران بانک مرکزی بر گزار کنند که موسسه کاسپین بتواند راهکاری
برای حل مشکل نقدینگی ارایه نماید۰

در غیر اینصورت روز یکشنبه مورخه۹۵/۱۰/۲۶سپرده گزاران مجددا در دفتر مرکزی موسسه کاسپین جهت پیگیری موضوع حضور خواهند داشت۰
انشاالله خدا کنه که درست بشه
۹۵/۱۰/۲۶ سپرده گزاران

بانک مرکزی لطفا به وظیفه خود عمل کنید
ما به خاطر مجوز بانک مرکزی سپرده گذاری کردهایم

بنده بعد از مجوز، سپرده گذاری کردم و قضیه با میزان و ثامن الحجج متفاوت است و نمی توانند تقصیر را متوجه مردم کنند و بگویند چرا به مؤسسات غیرمجاز اعتماد کردید!
علی: 1395/10/2418:01:00،
9
7
باتوجه به وضعیت بوجود آمده اطمینان چندانی برای رفع مشکلات و آزاد شدن سپرده ها وجود ندارد و به نظر می رسد در پیچ و خم بروکراسی های اداری عزم جدی برای ساماندهی و تعیین تکلیف سپرده گذاران نیست و فقط حرف می زنند و اقدامی صورت نمی گیرد. لذا به منظور انسجام و هماهنگی، یک نفر قبول زحمت کند و یک گروه تلگرامی ویژه سپرده گذاران راه انداری کند تا با عضویت همه سپرده گذاران در آن و همفکری بتوانیم برای شرایط بحرانی اقدامات هماهنگ از جمله گرفتن وکیل برای گرفتن حق خود را داشته باشیم.
به هیچ یک از حرف های زده شده و وعده های داده شده نمی توان اعتماد کرد باید خودمان به فکر راه چاره از مسیر قانونی باشیم.
امیر: 1395/10/2513:06:28،
16
5
منم سپرده دارم تو فرشتگانِ سابق که الان شده کاسپین . هر روز میرم دنبال پولم ، به روزی صدتومن راضی شدم ولی از همونم خبری نیست و ناامیدشدم دیگه. این سیستم سپرده گذاری و سود گرفتن و کلاً نظام بانکی کشور و اقتصاد ایران معیوب هست و بیمار . مگه تو بازار و با تولید میشه 30 درصد در سال بهره برد که این موسسات این سودها رو میدهند !!!؟؟؟
من و بیشتر سپرده گذاران طمع کردیم و پول گذاشتیم تو این موسسات ، این مملکت خرتوخر و ورشکسته همه رو بدبخت میکنه !!!
درعین حال بازم باید صبر کرد و تحمل ، چاره ای نیست ...
ماریا: 1395/10/2517:23:55،
14
6
وقتی مقابل یه عده کلاهبردار سکوت می کنم و وقت می دیم همین میشه
عوض اینکه ما نیروی انتظامی را ببریم سراغ آقایان
برعکس شده
نیروی انتظامی مستقر شده تا از این آقایان حمایت کند

تازه اینها اول بدبختی
اگر اینظوری بشینیم
ببین چه بلاهایی قرار موسسه کاسپین سرمون بیاره

بیایید بر اساس حقوق شهروندی خود عمل کنیم
سامان: 1395/10/2520:26:28،
11
4
ايناهمش فيلمه كاسپين كه اززمين نروييده همون هيئت مديره فرشتگانه كه شده كاسپين،همش تقصير بانك مركزيه كه مردموبيچاره كرده ايناكه عرضه اداره يه تعاوني رو نداشتن چرابهشون مجوز داده ،مابخاطرمجوز پولومونو نگه داشتيم بانك مركزي بايدجوابگوباشه
بهروز: 1395/10/2618:10:37،
7
6
با سلام
دروغ دیگه بسه
کاسپین همان فرشتگان است وگرنه به یک اسم که مجوز بانک مرکزی نمی دهند باید دارایی و سپرده معرفی کند که کاسپین هم با همین اموال و سپرده های فرشتگان مجوز بانک مرکزی گرفته و تمام شعب فرشتگان را تبدیل به کاسپین کردن و تابلو کاسپین دارند وگرنه چیزی به اسم کاسپین وجود ندارد و مردم به اعتبار مجوز بانک مرکزی که داده بود و تابلو ها هم کاسپین شد و اخیراً هم دفترچه ها و سپرده ها را مهر کاسپین زدند .پس بانک مرکزی که مجوز کاسپین را داده باید پاسخگو باشد و مردم را از این سرگردانی و مشکلات نجات بده و بگه کاسپین چه جوری ایجاد شده و با چه سرمایه ای مجوز گرفته و سپرده قانونی اون نزد بانک مرکزی چقدره و ........مردم از بانک مرکزی پاسخ می خواهند.
مهدي: 1395/10/2712:14:38،
5
7
سلام.امروز رفتم شعبه گاندي.گفت ز هفته پيش 1 ريال هم پرداخت نداشتيم.من 10ميليون توو دفترچه و 50ميليون سپرده دارمو زندگيم ازين ره تامين ميشه.خواهشا اطلاع رساني كنيد چه كنيم
ابراهیم: 1395/10/2720:14:57،
10
5
دوستان دقت کنید
سایت بانک مردم
در ساختمان مرکزی کاسپین هستش
طبق او عکس که خوش روی سایت گذاشته
و آدرس تلگرامی اش هم اونجا روی ساختمان موسسه کاسپین نوشته
به حرفهاش اصلا اعتماد نکنید
حرفهاش یک طرفه هست
و نظراتی که کاسپین قبول کنه را چاپ میکنه
باید سایت بانک مردم به ذلیل اطلاع رسانی یک طرفه جمع شود
ویدا: 1395/10/2720:44:33،
12
5
جا دارد از سپرده گذاران موسسه کاسپین که
دیروز جلوی ساختمان مرکزی کاسپین 26/11/95
و امروز 27/11/95 جلوی بانک مرکزی برای
احقاق حق خود تجمع کرده اند نهایت تشکر را بکنم

متاسفانه من خودم نتوتنستم اونجا باشم
امیر: 1395/10/2911:05:02،
7
5
امروز29/10/95 رفتم موسسه پول بگیرم
ندادن......سود سپرده هم نمیدن......شعبه مطهری مشهد
مهدي: 1395/10/2912:06:35،
6
5
يعني سود سپرده توو دفترچه ثبت شده ولي پول نميدن؟
کارشناس : 1395/10/3003:38:37،
14
5
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل علی رسولیان شنبه 95.1.28
موسسه اعتباری کاسپین به زودی شعب تعاونی های اعتباری منحله را تحویل می گیرد ادامه داد
وی اظهار داشت: به همین دلیل موضوع حسابرسی و تشکیل هیئت تسویه برای این تعاونی ها در دستور کار قرار گرفت که برخی از این تعاونی ها در این زمینه تلاش بیشتری انجام دادند به طوری که کار بررسی و احصا صورت های مالی و حسابرسی شان به اتمام رسید.
رسولیان یادآور شد: با این حال دو تعاونی اعتباری که در خارج از خراسان رضوی فعالیت داشتند با تاخیر توانستند صورت های مالی و حسابرسی خود را آماده کنند.
وی افزود: تعاونی اعتباری بدر توس در خراسان رضوی نیز به دلیل مشکلات قضایی و مدیریتی که با آن در گیر بود نتوانست در کار حسابرسی همراه با دیگر تعاونی های استان پیش برود با این حال کار این مجموعه نیز به اتمام رسیده
پس با این حساب یعنی فروردین 95 انتقال تموم شده
اگاه به امور: 1395/11/615:21:42،
8
5
بسیج نیوز: مؤسسات اعتباری یکی پس از دیگری با کمبود نقدینگی مواجه می‌شوند 6/11/95

جناب سیف
طبق اخبار
پس لرزه های موسسه مجاز کاسپین
در موسسه ملل و نور و بانک سرمایه فعلا احساس شده
اگر به موسسه مجاز کاسپین رسیدگی نشود
حتما ورشکستگی
بانک ها و به هم ریختگی بازار به نام خود ثبت خواهید کرد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا