کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط قیمت تندر 90 اتوماتیک به زیر قیمت کارخانه


کد خبر : ۳۰۷۱۱شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۴۶۱۳۶۴۷ بازدید

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت : همچنان اختلاف قیمت در اغلب خودروهای داخلی در بازار وجود دارد هر چند این جریان طی این روزها و ...

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت : همچنان اختلاف قیمت در اغلب خودروهای داخلی در بازار وجود دارد هر چند این جریان طی این روزها و هفته های اخیر با نوسان همراه بوده است .

سعید موتمنی اظهار داشت : به عنوان مثال در هفته گذشته گروه پژو 206 کاهش قیمت و پژو پارس نیز افزایش را در بازار تجربه کرد این در حالی است هر روز این نوسانات قیمتی در بازار به نسبت روزهای قبل متفاوت است .

وی با اشاره به عدم تغییر قیمت برخی از خودروها در بازار گفت : پژو 206 تیپ 2 در این هفته تغییرقیمتی در بازار نداشته و هم اکنون  34 میلیون در بازار و تیپ 5 نیز 37 میلیون و 900 است و مدل V8  نیز 38 میلیون و 200 هزار تومان در بازار معامله می شود .

وی با اشاره به کاهش قیمت تندر 90 اتومات در هفته اخیر اظهار داشت : کاهش قیمت این خودرو به زیر قیمت کارخانه به جهت افزایش عرضه توسط شرکت صورت گرفت به طوری که قیمت این خودرو از 47 میلیون و 350 نرخ مصوب کارخانه، هم اکنون به قیمت 47 میلیون تومان در بازار رسیده است.

وی گفت : در ماه های اخیر همواره شاهد اختلاف قیمت خودروهای داخلی در بازار بوده ایم و عمده علت آن عدم تعادل در بازار عرضه و تقاضاست که چنین وضعیتی را در قیمت ها در بازار ایجاد کرده است.

وی افزود : شرکت ها به جهت عدم افت قیمت محصولات در بازار و ایجاد اختلاف قیمت ، عرضه برخی از محصولات را در بازار محدود می کنند به همین جهت شاهد ادامه اختلاف قیمت در بازار هستیم.

وی با اشاره به ادامه اختلاف قیمت در بازار خودروهای را داخلی اظهار داشت : در حال حاضر اختلاف قیمت خودروهای سواری در بازار از یک میلیون و نیم  تا حدود 13 میلیون تومان در بازار نوسان دارد و همچنان این اختلاف قیمت بر بازار حاکم است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران توقف فروش فوری برخی از شرکتهای خودروساز را با هدف جلوگیری از افت قیمت در بازار دانست و گفت : شرکتهای برای جلوگیری از افت قیمت و تنظیم بازار محصولات ، معمولا تصمیماتی را در برای فروش  و روش های عرضه اتخاذ می کنند که مسلما در شرایط کنونی بازار تاثیر داشته است.

موتمنی تصریح کرد : مسلما با افزایش عرضه خودرو در بازار و از سویی کاهش تقاضای موجود ، مسلما قیمت ها در بازار افت خواهد کرد.

وی با اشاره به قیمت خودروها در بازار گفت : در حال حاضر سمند EF7 و سمند توربو شارژ به ترتیب هر کدام در 2 میلیون و 2 میلیون و 800 تومان  اختلاف قیمت نسبت به قیمت کارخانه دارند و خودرو دنا نیز با توجه به رنگ های موجود  با 2 تا 3 میلیون تومان اختلاف قیمت در بازار معامله می شوند.

وی افزود : در حال حاضر پژو پارس TU5  نیز حدود  3 و نیم میلیون اختلاف قیمت دارد و قیمت رنو کپچر نیز همچنان با اختلاف 12 تا 14 میلیون تومان بسته به نوع رنگ در بازار خرید و فروش می شود.

وی همچنین با توجه به اختلاف 4 میلیونی قیمت سوزوکی گراند ویتارا در بازار گفت : هم اکنون قیمت سراتو در بازار زیر قیمت شرکت در بازار معامله می شود و این به جهت افزایش عرضه در بازار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها