کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از شیرهای وایتکس‌دار تا کاه در آب‌لیمو !


کد خبر : ۳۰۶۳۸پنجشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۳۷۶۹۵۰ بازدید

رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان موادغذایی هم‌صنف می‌گوید: «وایتکس گاز خاصی دارد و وقتی با موادغذایی مخلوط می‌شود، بوی تعفن از ...

رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان موادغذایی هم‌صنف می‌گوید: «وایتکس گاز خاصی دارد و وقتی با موادغذایی مخلوط می‌شود، بوی تعفن از خود متصاعد می‌کند؛ یک حالتی که یک مقدار نفس کشیدن دچار مشکل می‌شود.»

مهدی کریمی‌تفرشی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که استفاده از وایتکس در شیر یا کاه در آب‌لیمو چقدر واقعیت دارد؟ اظهار داشت: «ممکن است این مسایل واقعیت داشته باشد و حتما هم دارد، ولی در رابطه با برندهای مطرح این‌گونه نیست.»

وی افزود: «کارخانه‌های لبنیات هرگز از وایتکس در پروسه کاری خود استفاده نمی‌کنند و یا کارخانه‌هایی که به‌نام هستند و مجوزهای قانونی دارند، هرگز در آب‌لیموی خود از کاه استفاده نمی‌کنند.»

رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان موادغذایی هم‌صنف عنوان کرد: «این موضوع برمی‌گردد به واحدهای غیرمجازی که به‌صورت زیرزمینی کار می‌کنند.»

کریمی‌تفرشی متذکر شد: «ما می‌بینیم واحدهای غیرمجاز که آب‌لیمو تولید می‌کنند، آب‌لیموی آنها دوفاز می‌شود. یعنی غیرقابل استفاده می‌شود و خطرات خیلی زیادی برای دستگاه گوارش دارد.»

وی تصریح کرد: «برای همین خواهش من از مصرف‌کنندگان این است که برای مصرف و انتخاب موادغذایی، به فروشگاه‌هایی مراجعه کنند که به هیچ‌وجه اجازه خرید کالاهای غیرمجوزدار را ندارند و حساسیت و کنترل بیشتری از طرف اداره‌های دولتی روی آنها است.»

رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان موادغذایی هم‌صنف ادامه داد: «به طور معمول کالاهای غیرمجاز در حومه شهرها و متاسفانه در برخی از شهرستان‌ها به فروش می‌رسد.»

کریمی‌تفرشی تاکید کرد: «مردم باید خیلی دقت کنند و زمانی که کالایی که را می‌خرند، حتما به رنگ، بو، مزه و طعم آن دقت کنند و اگر کوچک‌ترین مساله‌ای را مشاهده کردند که در رابطه با سلامت آن کالا مشکوک بود، می‌توانند به سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تماس بگیرند.»

وی در پاسخ به این پرسش که وایتکس در شیر را مردم چگونه می‌توانند تشخیص دهند؟ خاطرنشان کرد: «از بوی آن می‌توانند تشخیص دهند. بوی وایتکس در شیر خیلی غالب است. وایتکس گاز خاصی دارد و وقتی با مواد غذایی مخلوط می‌شود، بوی تعفن از خود متصاعد می‌کند. حالتی دارد که یک مقدار نفس کشیدن را دچار مشکل می‌کند.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها