کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشت طرح ترافیک تهران به حالت عادی


کد خبر : ۳۰۶۱۹چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۱۳۴۴۸۰ بازدید

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازگشت ساعات و محدوده اجرای طرح ترافیک به حالت عادی خبر داد و گفت: ساعت اجرای طرح زوج ...

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازگشت ساعات و محدوده اجرای طرح ترافیک به حالت عادی خبر داد و گفت: ساعت اجرای طرح زوج و فرد نیز دو ساعت افزایش یافته است.

سرهنگ حسن عابدی  درباره اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد اظهار کرد: برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوا در شرایط اضطرار، از فردا ساعت و محدوده اجرای طرح ترافیک به حالت عادی باز خواهد گشت و براین اساس از شنبه تا چهارشنبه طرح ترافیک از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت و ساعت اجرای آن در روز پنجشنبه نیز از 6:30 آغاز شده و تا 13 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ساعت اجرای طرح زوج و فرد دو ساعت افزایش داشته است، گفت: طرح زوج و فرد نیز در همان محدوده خود از ساعت 6:30 آغاز شده و با دو ساعت افزایش در ساعت 19 به پایان خواهد رسید. در روز پنجشنبه نیز این طرح در ساعت 13 تمام خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای تعطیل اجرا نخواهد شد، گفت: دوربین‌های نظارتی نسبت به ثبت تخلف ورود غیرمجاز به این محدوده اقدام خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها