کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هشدار جدی رهبر انقلاب به آمریکایی‌ها بر سر نقض برجام


کد خبر : ۳۰۶۱۲چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۳۰۶۶۷ بازدید

به گزارش کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب امروز در دیدار با بسیجیان فرمودند: راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین ...

به گزارش کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب امروز در دیدار با بسیجیان فرمودند: راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین حقیقتا یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است ونشان دهنده این است که این راه، راه عشق همراه بصیرت است.

ایشان افزودند: باید این نعمت را شکرگزاری کرد و شکرش به این است که آن روحیات، برادری، مهربانی و آن توجه به ولایت که در حال پیاده روی داشتید را حفظ کنید.

مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج یک پدیده شگفت آور دوران انقلاب بود و امام خمینی از طرف پروردگار ملهم شده بود این پدیده را بوجود بیاورد. بدین معنا که سرنوشت انقلاب را بسپارد به دست جوانها. از برنامه‌های دشمن درمورد بسیج، نفوذ و” ایجاد خطوط موازی و رقیب درست کردن برای بسیج و افسران جنگ نرم” است. باید مراقب بود.

رهبر انقلاب ادامه دادند: دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته‌ای تخلفهای متعددی تا الان انجام داده است؛ تازه ترینش تمدید تحریم ده ساله است, اگر این تحریم بشود قطعا نقض برجام است و بدانند قطعا جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها