کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشی جدید سونی


کد خبر : ۳۰۶۰چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵:۵۱۷۷۵۴ بازدید

سال گذشته سونی توانست پس از مدت‌ها تلاش برای ورود به بازار تلفن‌های همراه با مدل اکسپریا Z به این هدف دست یابد. اکنون مدل جدیدتری این تلفن همراه به نام اکسپریا Z1s وارد بازار شده است.
گوشی جدید سونیگوشی جدید سونی

در نگاه اول به این تلفن همراه متوجه خواهید شد که Z1s نسبت به مدل قبلی خود یعنی Z1 تفاوت چندانی ندارد. ورودی هدفون آن کمی جا به جا شده اما تفییرات دیگر بسیار جزیی هستند.

همانند مدل های قبلی، Z1s از صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 1080p استفاده می کند اما کیفیت آن بسیار بهبود یافته است. زاویه دید این صفحه نمایش به شدت افزایش یافته و شما در هنگام کار در نور آفتاب با هیچ مشکلی رو به رو نمی شوید.

این دستگاه مجهز به یک پردازنده 4 هسته ای اسنپ دراگون 800 با قدرت 2.3 گیگاهرتز می باشد و با 2 گیگابایت رم دستگاه می توانید سنگین ترین نرم افزارهای آندروید را به راحتی اجرا کنید.حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایت است که می توانید 64 گیگابایت دیگر با کارت حافظه به آن اضافه کنید، پس برعکس بسیاری از مدل های بازار نگران ظرفیت کم دستگاه نباشید.همانند مدل های قبلی اکسپریا Z این تلفن همراه ضد آب است و می تواند برای مدت 30 دقیق در نیم متر آب قرار گیرد.

طراحی ظاهر این گوشی نسبت به مدل قبلی تفاوتی ندارد و اندازه آن نیز همان مقدار قبلی است که یک امتیاز منفی محسوب می شود. اکسپریا Z (مدل های قبلی و جدید) در بالا و پایین صفحه نمایش خود به مقدار زیادی قاب استفاده نشده دارد که باعث می شود سایز گوشی بیش از حد لازم بزگ باشد. این تلفن همراه برای افرادی که اندازه بزرگ گوشی برایشان راحت نیست توصیه نمی شود.

سیستم عامل دستگاه در حال حاضر آندروید 4.3 جلی بینز است که قابلیت آپدیت به 4.4 و فراتر را نیز دارد. یکی از موارد منفی موجود در تلفن های همراه سونی اریه آپدیت های دیرهنگام است. به این صورت که تلفن های سایر شرکت ها اکثرا زودتر آپدیت سیستم عامل را دریافت می کنند.

سونی در تلاش است تا در تلفن های همراه خود کیفیت دوربین را به شدت بهبود بخشد و این مدل نیز از این هدف مستثنا نیست.اکسپریا Z1s به یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی مجهز است که می تواند تصاویری با کیفیت عالی تهیه کند. کیفیت فیلم برداری دوربین نیز قابل قبول است و شما می توانید به راحتی ویدیوهایی با کیفیت مناسب ضبط کنید.همانند دوربین نوکیا لومیا 1020 ، اکسپریا Z1s اندازه تصاویر را به 8 مگاپیکسل می رساند، این موضوع باعث می شود تا شما بتوانید تقریبا بدون اینکه کیفیت را از دست بدهید با دوربین تا 3 برابر زوم کنید.

در نهایت می توان گفت که اکسپریا Z1s یک گوشی خوب از سوی سونی است اما نمی توان از آن انتظار امکانات انقلابی داشت. در صورتی که اندازه بزرگ تلفن همراه برای شما بسیار آزار دهنده است به هیچ وجه به فکر خرید این مدل نباشید اما اگر دوست دارید تلفنی با طراحی صنعتی زیبا، امکانات استاندارد آندروید، سخت افزاری قدرت مند و در نهایت با قابلیت ضد آبی در اختیار داشته باشید، انتخاب درست برای خرید Z1s است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها