کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت میوه‌ شب‌ عید تعیین شد


کد خبر : ۳۰۵۸چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵:۰۲۴۰۶۱ بازدید

رئیس اتحادیه باغداران از تعیین قیمت میوه شب عید و ذخیره‌سازی 100 هزارتن سیب و پرتقال خبر داد و گفت: قیمت سیب ممتاز 3850 و پرتقال شمال 1500 تا 1750 تومان تعیین شده است.

در مورد تصویب قیمت سیب و پرتقال در تنظیم بازار اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد بخش خصوصی و دولت و توافقاتی که انجام شده قیمت سیب ممتاز 3850 تومان و سیب درجه یک دماوند 3000 تومان تعیین شده که این ارقام به تأیید سازمان حمایت نیز رسیده است. نرخ سیب مناطق سردسیر نیز به تناسب کیفیت کمتر از این قیمت‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه نرخ پرتقال شمال نیز از 1500 تا 1750 تومان تعیین شده است، گفت: این نرخ‌ها هنوز به سطح قرارداد نرسیده ولی این قیمت‌ها توافق شده بین دو طرف است ولی بر اساس این قیمت‌ها ذخیره سازی انجام شده به نحوی که 100 هزار تن سیب و پرتقال بر حسب شرایط ذخیره شده است. البته این حجم بیشتر برای تنظیم بازار شب عید یعنی اواخر اسفند تا اواسط فروردین است.

رئیس اتحادیه باغداران در واکنش به این موضوع که آیا حجم ذخیره سیب و پرتقال در حد 100هزار تن است، تأکید کرد: این حجم تنها مربوط به طرح تنظیم بازار شب عید است ولی ده ها برابر آن توسط بخش خصوصی ذخیره شده که تا خرداد ماه نیز نیاز بازار را پوشش خواهد داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها