کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه نیم میلیارد دلاری بازسازی کاخ باکینگهام


کد خبر : ۳۰۵۵۷سه شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۴۷۱۴۹۳ بازدید

خانه ملکه الیزابت دوم یا همان کاخ باکینگهام به زودی بازسازی می شود. دولت بریتانیا اعلام کرد طرحی در دست دارد که براساس آن سیستم ...

خانه ملکه الیزابت دوم یا همان کاخ باکینگهام به زودی بازسازی می شود. دولت بریتانیا اعلام کرد طرحی در دست دارد که براساس آن سیستم سیم‌کشی و لوله‌کشی کاخ باکینگهام با 369 میلیون پوند معادل 458 میلیون دلار نوسازی خواهد شد. سیستم لوله کشی و سیم کشی این کاخ عمری 60 ساله دارد، اما طرح کلی و خارجی این کاخ 775 اتاقی به همان شکل باقی خواهد ماند.

c9onmfotltawe36los5e.jpg

هزینه نیم میلیارد دلاری بازسازی کاخ باکینگهام

طبق اعلام وزارت خرانه داری بریتانیا این پروژه برای پیشگیری از خطر جدی آتش سوزی، سیل و خسارت به هر دو ساختمان کاخ که میراث ملی بریتانیا محسوب می شوند، انجام می شود.

همچنین انتظار می رود این نوسازی 10ساله به دسترسی بازدیدکنندگان نیز کمک خواهد کرد.

این کاخ هر سال میلیون ها گردشگر را جذب خود می کند. باکینگهام از سال 1837 تاکنون محل اقامت رسمی فرمانروایان بریتانیاست. کار نوسازی مهم ترین ساختمان بریتانیا از آوریل 2017 یعنی بیش از پنج ماه دیگر، آغاز خواهد شد.

یکی از سخنگویان کاخ گفته که ملکه 90 ساله بریتانیا در زمان نوسازی در همین ساختمان سکونت خواهد داشت.

خانه ملکه الیزابت دوم یا همان کاخ باکینگهام

مقامات ناظر بر بودجه سالانه خانواده سلطنتی اعلام کرده که این کار ضروری است. آنها پیشنهاد کرده اند که کمک های مالی سالانه دولت به خانواده سلطنتی ظرف 10 سال آینده 67 درصد افزایش یابد تا هزینه های تعمیرات یکی از مهم ترین کاخ های دنیا تامین شود.

خانواده سلطنتی هر سال حدود 40 میلیون پوند معادل 50 میلیون دلار برای هزینه هایی چون مسافرت، حفظ املاک و وظایف رسمی خود بودجه می گیرند. کسب وکارها و املاکی که متعلق به خانواده سلطنتی است هر سال میلیون ها پوند ثروت تولید می کند که بیشتر آن به خزانه دولت می رود.

پارلمان بریتانیا هنوز این طرح را تصویب نکرده، اما انتظار می رود ماه مارس سال 2017 یعنی یک ماه قبل از آغاز کار آن را تصویب کند. به نظرمی رسد قانونگذاران نسبت به طرح بازسازی کاخ باکینگهام همراهی های لازم را داشته باشند چون محل کار خودشان یعنی کاخ وست مینستر هم قدیمی است. این مجموعه شامل ساختمان پارلمان و برج ساعت بیگ بن است.

اخیرا یک کمیته از پارلمان پیشنهاد کرده است که کل این ساختمان نوسازی شود؛ نوسازی که دست کم 3.5 میلیارد پوند معادل 4.3 میلیارد دلار هزینه دارد. آنها درباره پوسیدگی های زیادی که در ساختمان وجود دارد، هشدار داده اند.

این کمیته گفته که پارلمان باید همین حالا دراین باره اقدام کند، طوری که کار بازسازی پارلمان در دهه آینده آغاز شود.

با توجه به برنامه ای که برای بازسازی کاخ باکینگهام داده شده و زمان 10 ساله ای که برای آن درنظرگرفته شده، وقتی تاسیسات کاخ نو شوند و عملیات نوسازی تمام شود، ملکه الیزابت دوم 100 ساله خواهد بود، البته اگر باشد و کاخ بازسازی شده را ببیند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها