کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دونالد ترامپ 25 میلیون دلار غرامت می‌پردازد


کد خبر : ۳۰۴۰۷شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۳۴۳۲۰۹ بازدید

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور برگزیده آمریکا در مواجهه با شکایت‌ دانشجویانی که او را به کلاهبرداری متهم کرده‌اند تصمیم به پرداخت غرامت ...
دونالد ترامپ 25 میلیون دلار غرامت می‌پردازددونالد ترامپ 25 میلیون دلار غرامت می‌پردازد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور برگزیده آمریکا در مواجهه با  شکایت‌ دانشجویانی که او را به "کلاهبرداری" متهم کرده‌اند تصمیم به پرداخت غرامت گرفت. ترامپ با پرداخت این غرامت از دادگاهی شدن نجات یافته است.

پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که با سه شکایت در کالیفرنیا و نیویورک روبرو بود تصمیم به پرداخت 25 میلیون دلار غرامت و رهایی از محاکمه گرفت. 

اریک اشنایدرمن، دادستان نیویورک این پرداخت غرامت را "عقب‌گرد حیرت‌انگیز" دونالد ترامپ و پیروزی فوق‌العاده‌ای برای قربانیان "دانشگاه" کلاهبردار او خواند. 

"اسرار خرید و فروش املاک"

حدود ۶ هزار دانشجوی سابق این غول املاک و مستغلات را متهم کرده‌اند که آن‌ها را با وعده‌هایی دروغین فریب داده و از آن‌ها تا ۳۵ هزار دلار برای هر دوره آموزش درس "اسرار خرید و فروش املاک" به جیب زده است.

در "دانشگاه" ترامپ که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد (مؤسسه‌ای تجاری که هرگز به عنوان مدرسه عالی به رسمیت شناخته نشد) از قرار معلوم دانشجویان باید یاد می‌گرفتند چطور می‌توانند در خرید و فروش املاک سریع به پول برسند. 

مربیان این مؤسسه از سوی دونالد ترامپ "دستچین" شده بودند و ترامپ خود صاحب ۹۳ درصد از سهام این مؤسسه بود.

میلیاردر پیروز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همواره اتهام‌های مربوط به رفتارهای اشتباه خود در جریان مبارزات انتخاباتی را رد کرده است. با این همه ترامپ دائما باید به پیامدهای موضوعاتی بپردازد که در کارزار انتخاباتی او مطرح شده بودند. 

ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی از قاضی پرونده دو شکایت یادشده در کالیفرنیا انتقاد کرده و گفته بود، گونزالو کوریل که پسر یک مهاجر مکزیکی است تحت تأثیر اظهارات ترامپ درباره کشیدن دیوار در مرز بین آمریکا و مکزیک قرار گرفته و نمی‌تواند رسیدگی به این پرونده را بر عهده بگیرد. 

وکلای دانشجویان که رسیدگی به این شکایات را بر عهده گرفته‌اند اعلام کرده‌اند که از حق وکالت خود خواهند گذشت و تنها باید هزینه‌های جاری این پرونده پرداخت شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها