کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارسال پیامک هشدار به متقاضیان مسکن مهر


کد خبر : ۳۰۳۴۲پنجشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲:۳۹۱۱۱۲ بازدید

بانک مسکن برای دومین بار در دو ماه اخیر پیامک هشدار به متقاضیان مسکن مهر ارسال کرد و از آنها خواست تا مدت مشخصی نسبت تشکیل پرونده ...

بانک مسکن برای دومین بار در دو ماه اخیر پیامک هشدار به متقاضیان مسکن مهر ارسال کرد و از آنها خواست تا مدت مشخصی نسبت تشکیل پرونده تسهیلاتی اقدام کنند، در غیر اینصورت تاخیر در مراجعه باعث افزایش بدهی متقاضیان می‌شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، در پیامک بانک مسکن خطاب به متقاضیان مسکن مهر آمده است؛ «متقاضی محترم مسکن مهر پردیس پیرو اطلاع قبلی لطفا تا تاریخ 95/9/30 جهت تشکیل پرونده تسهیلاتی خود به آدرس پردیس، میدان عدالت، فروردین جنوبی، سوله 3 مسکن مهر مراجعه فرمایید. تاخیر در مراجعه متقاضی باعث افزایش میزان بدهی ایشان می گردد. بانک مسکن.»

بانک مسکن  اواخر شهریور ماه امسال نیز با ارسال پیامکی از آنها خواست نسبت به تشکیل پرونده فروش اقساطی اقدام کنند؛ «متقاضی مسکن مهر پردیس، لطفا در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده فروش اقساطی با اصل و تصویرمدارک شناسایی و گواهی ضمانت متقاضی و ضامن به آدرس پردیس فاز یک میدان عدالت، فروردین جنوبی سالن 3 مسکن مهر مراجعه نمایید. بانک مسکن.»

در حالی بانک مسکن و کارگزاری شرکت عمران پردیس نسبت به تاخیر در مراجعه متقاضیان هشدار داده اند که هنوز تکلیف دو مسئله بسیار مهم در خصوص واحدهای طرح مسکن مهر مبهم است؛ یکی زمان تحویل و دیگری قیمت نهایی واحدها.

متقاضیان باید برای تحویل واحد پرونده فورش اقساطی خود را تشکیل و تکمیل کنند، اما در شهر پردیس که چند وقتی است برخی مدیران سابق آن درگیر حواشی شده اند واحدهای مسکن مهر به دلیل نبود یا کمبود امکانات زیربنایی و روبنایی شرایط تحویل را ندارد. به همین دلیل نیز زمان تحویل واحدها بعضا با تاخیر سه ساله مواجه شده است.

در این وضعیت مشخص نیست با چه استدلالی پیامک هشدار به متقاضیان مسکن مهر ارسال شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها