کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تخریب کامل طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تا پایان دی ماه


کد خبر : ۳۰۳۰۷چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۳۲۱۲۰۷ بازدید

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین تا پایان دی ماه خبرداد.

ابوالفضل قناعتی گفت: تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین از 2 هفته قبل و با هماهنگی شهرداری و فرمانداری آغاز شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، ابتدا در مدت زمان 20 روز شهرداری منطقه تجهیزات کارگاه جهت تخریب طبقه هفتم را در پاساژ علاءالدین مستقر کرده و پس از آن، عملیات تخریب تدریجی بنا آغاز شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مدت زمان در نظر گرفته برای تخریب کامل اضافه بنای پاساژ علاء الدین اظهارکرد: بر اساس برنامه زمان بندی، مقرر شده تخریب کامل طبقه هفتم پاساژ علاءالدین طی 3 ماه انجام شود و کار تخریب تا پایان دی ماه به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

قناعتی با ارئه توضیحاتی در رابطه با دلایل در نظر گرفتن مدت زمان 3 ماهه مجدد برای تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خیابان های حافظ و جمهوری 2 خیابان پرتردد از نظر عبور و مرور خودروها و عابران پیاده است باید برای تخریب اضافه بنا، امنیت شهروندان مورد توجه قرار می گرفت.

وی ادامه داد: تمام سیستم های ایمنی جهت تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین پیش بینی شده و شهرداری منطقه نیز هم اکنون تجهیزات مورد نظر برای تخریب را در پاساژ مستقر کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاکید صورت گرفته مبنی بر ایجاد نشدن خلل در فعالیت کسبه سایر طبقات پاساژ علاءالدین تصریح کرد: با توجه به اینکه در سایر طبقات پاساژ علاءالدین فعالیت کسبه ادامه دارد تاکید شده که در تخریب اضافه بنا، مشکلی برای سایر طبقات ایجاد نشود.

قناعتی در پاسخ به این پرسش که آیا تخریب طبقه اضافی پاساژ علاءالدین در روزهای تعطیل انجام می شود یا خیر؟، گفت: شهرداری چنین برنامه ای در دستور کار ندارد و حتی قرار نیست تخریب در شب انجام شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها