کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پزشک معروف تبریزی اعتراف نکرده اما مظنون اصلی است


کد خبر : ۳۰۱۲۵شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۱۳۷۲۰ بازدید

رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به ابعاد مختلف پرونده قتل همسر و مادر همسر پزشک معروف تبریزی آخرین جزئیات این پرونده را تشریح کرد.

رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به ابعاد مختلف پرونده قتل همسر و مادر همسر پزشک معروف تبریزی آخرین جزئیات این پرونده را تشریح کرد.

به گزارش روزنامه «ایران»، سردار محمدرضا مقیمی اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده و با توجه به نوع وقوع قتل و تناقضات موجود در اظهارات پزشک تبریزی، این فرد در حال حاضر اصلی‌ترین مظنون است.

وی با بیان اینکه "پلیس تمام جوانب وقوع این قتل‌ها را بررسی می‌کند"، گفت: گرچه پزشک تبریزی تا این لحظه به قتل اعتراف نکرده ولی با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده هیچ مظنون دیگری وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی معتقد است: در تحقیقات انجام شده متوجه شدیم که این پزشک تبریزی علاقه شدید و غیرمعمولی به شهرت داشته و برخی از اقدامات قبلی وی نیز در همین راستا بوده است.

به گفته مقیمی، پلیس کماکان به دنبال مشخص کردن تمام ابعاد این پرونده بوده و گرچه اطلاعات خوبی در خصوص انگیزه وقوع این قتل به دست آمده است ولی تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن موضوع ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: تا زمانی که این پزشک تبریزی به قتل اعتراف نکرده باشد نمی‌توان تحقیقات پلیسی در حاشیه این پرونده را نیز منتفی دانست.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها