کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش سرلشکر باقری به اظهارات ترامپ


کد خبر : ۳۰۰۶۲پنجشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۳۵۱۳۲۷ بازدید

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پشت سر ولایت بودن بدون تعبیر و تفسیر را از خصوصیات دیگر شهید طهرانی مقدم برشمرد و اظهار داشت: اقتدار موشکی ...

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پشت سر ولایت بودن بدون تعبیر و تفسیر را از خصوصیات دیگر شهید طهرانی مقدم برشمرد و اظهار داشت: اقتدار موشکی ایران امروز قابل قیاس با گذشته و حتی سال قبل هم نیست و دشمنان با سیستم های پیشرفته سپر موشکی و هزینه های فراوان و اسامی دهن پرکن نیز نتوانستند بر سرعت و قدرت و دقت و فراگیری موشک‌های ما غلبه کنند.

باقری با تاکید بر این مطلب که با حمایت رهبری قدرت موشکی ما به جایی رسیده است که دشمنان نمی‌توانند تصمیم به تجاوز بگیرند خاطرنشان کرد: اگر دیوانه‌ای مانند نخست وزیر رژیم صهیونیستی بگوید بارها تا مرز حمله پیش رفت،جلوی او را گرفتند زیرا می‌گفتند پایان آن معلوم نیست.

وی تاکید کرد: پایان جنگی که با ایران شروع کنند به گونه‌ای است که دشمن ذلیلانه شکست را بپذیرد، دیدیم که در جنگ ٣٣ روزه چه اتفاقی افتاد و نتیجه جنگ با یکی از یاران ایران همان بود.

به گزارش فارس، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به انتخاب رئیس‌جمهور جدید آمریکا اشاره کرد و گفت: این فردی که تازه قدرت گرفته حرف‌های یزرگتر از دهنش زده و و گفته بود که اگر من در زمان دستگیری ملوانان در خلیج فارس بودم برخورد دیگری می کردم! خب از فرماندهان نیروی دریایی‌ات بپرس که ملوانانش در زمان دستگیری روی قایق‌ها چه کار کردند؟ تهدید ایران در تنگه هرمز را تنها یک شوخی است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها