کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خواب خوش خرگوشی قیمت لبنیات


کد خبر : ۳۰۰۲۴چهارشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳:۴۷۸۰۴ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات از ثبات ویژه در بازار این محصولات خبر داد و گفت: قمیت مواد لبنی چند ماهی است که دچار ثبات بوده و ...

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات از ثبات ویژه در بازار این محصولات خبر داد و گفت: قمیت مواد لبنی چند ماهی است که دچار ثبات بوده و این روند طی ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

علی رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه وضعیت بازار محصولات لبنی شرایط مناسبی را پشت سر می‌گذارد بیان کرد: میزان عرضه در بازار بیشتر از تقاضا است بنابراین هیچگونه نگرانی در خصوص میزان و قیمت محصولات لبنی وجود ندارد.

طی ماه‌ اخیر قیمت شیر، ماست، خامه، پنیر، کره و سایر موارد لبنی دارای ثبات بوده و به نظر می‌رسد این روند در ماه‌های آتی نیز چنین شرایطی را پشت سر بگذارد تا با افزایش قیمت روبرو نباشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات با تصریح اینکه در حال حاضر فضا برای افزایش قیمت شیر و سایر محصولات لبنی وجود ندارد، عنوان کرد: در شرایط کنونی با مازاد تولید شیر مواجهیم و میزان محصولات لبنی عرضه شده بیشتر از تقاضای بازار است بنابراین مشکلی در رابطه با قیمت‌ها وجود ندارد.

رجبی افزود: زمانی بازار شرایط نا مساعدی را تجربه می‌کند که در این بین تقاضا بیشتر از عرضه باشد اما طی چند ماهه اخیر و حتی با بازگشایی مدارس میزان شیر و سایر محصولات لبنی تولید شده در کشور کافی بود به همین دلیل قیمت این مواد افزایشی نداشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها