کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در روز انتخاباتی آمریکا، شاخص‌های وال استریت کاهش یافت


کد خبر : ۲۹۹۹۹سه شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰:۳۳۶۰۱ بازدید

در روز انتخاباتی آمریکا که همه توجه ها به این کشور معطوف شده است، شاخص های بورس وال استریت معاملات خود را با کاهش آغاز کرد.

در روز انتخاباتی آمریکا که همه توجه ها به این کشور معطوف شده است، شاخص های بورس وال استریت معاملات خود را با کاهش آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، انتخابات آمریکا همواره از نظر اقتصادی برای مردم آمریکا مهم بوده است و بطور مستقیم تاثیر زیادی بر بازارهای مالی از جمله بازار اوراق بهادار و بازارهای دیگر از جمله فارکس داشته است. 

در ساعات اولیه بورس وال استریت، شاخص داوجونز با 22 صدم درصد کاهش و نزدک با 54 درصد کاهش در مقایسه با روز گذشته، کار خود را آغاز کرد.

شاخص داوجونز که در برگیرنده شرکت های صنعتی آمریکا است، با کاهش 22 صدم درصدی، به هجده هزار و 259 ممیز 60 صدم درصد رسید که در مقایسه با ماه گذشته 11 واحد افت داشته است. 

این کاهش شاخص به خوبی نشان می دهد که پیروزی هر یک از نامزدهای انتخاباتی تا چه اندازه برای بازارهای مالی آمریکا از جمله وال استریت مهم است. 

نظرسنجی ها نشان می دهد که سهامداران آمریکایی میل بیشتری به پیروزی هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات دارند. 

همچنین بورس های مهم اروپایی از جمله کاک-40 فرانسه، دویچه بورس آلمان و فوتسی انگلیس در آخرین روز کاری روند کاهشی شاخص کل را تجربه کردند.

همزمان با روز برگزاری انتخابات آمریکا, بسیاری از بورس های آسیایی از جمله نیکی ژاپن، بورس شانگهای در چین و بورس هنگ کنگ با کاهش شاخص همراه بودند.

بر اساس میانگین نظرسنجی های تارنمای ریل کلیر پالیتیکس، دونالد ترامپ با فاصله ای سه درصدی از هیلاری کلینتون عقب است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها