کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا در آستانه انتخابات آمریکا اندکی افزایش یافت


کد خبر : ۲۹۹۶۲سه شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰:۵۰۴۸۶ بازدید

قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز سه‌شنبه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با افزایش اندکی روبرو شده است.

در حالی که امروز سه شنبه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بین دو رقیب اصلی یعنی ترامپ و کلینتون برگزار خواهد شد، ارزش دلار با افزایش نسبی روبرو شده و قیمت جهانی طلا نیز اندکی افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی امروز به 1283 دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته 0.7 درصد رشد داشته است.

مردم آمریکا طی ساعات آینده در چهل و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد. قیمت طلا روز گذشته نیز با کاهش شدیدی روبرو شده است که این میزان افت در هفته های اخیر بی سابقه بوده است.

اعلام تصمیم اف بی آی در بی گناه تشخیص دادن هیلاری کلینتون در پرونده ایمیل های جنجالی تاثیر زیادی بر افت شدید قیمت طلا داشته است.

جیمز کومی مدیر اف بی آی در نامه ای به کنگره آمریکا اعلام کرد که کلینتون در استفاده از ایمیل شخصی برای انجام کارهای رسمی و دولتی مرتکب هیچ اشتباهی نشده و گناهکار نیست.

موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس اعلام کرد: به نظر  می رسد مهمترین عامل موثر بر قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت ، نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود.

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز امروز سه شنبه با 0.11 درصد افزایش به بیش از 97.80 واحد رسیده است. تازه ترین آمارهای اقتصادی آمریکا نیز نشانگر بهبود اوضاع این کشور بوده و این مساله احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر را افزایش داده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، تازه ترین آمارهای اقتصادی چین نیز نشان می دهد که تراز تجاری این کشور طی ماه اکتبر به 325 میلیارد یوان معادل 48 میلیارد دلار رسیده است. این رقم نسبت به تراز تجاری 278 میلیارد یوان سپتامبر با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

در ماه گذشته صادرات چین با کاهش 7.3 درصدی و واردات نیز با افت 1.4 درصدی روبرو شده است. در بازار جهانی انرژی نیز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در بازار لندن با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 46.17 دلار رسیده است. قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا نیز با 0.04 درصد کاهش به کمتر از 44.81 دلار رسیده است.

تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها