کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مروری بر جدید‌ترین قیمت سیم‌کارت


کد خبر : ۲۹۹۲یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۴:۲۹۵۳۲۵ بازدید

مروری بر قیمت سیم‌کارت در بازار گویای آن است که سیر نزولی قیمت سیم‌کارت این روزها به آهستگی ادامه دارد.
مروری بر جدید‌ترین قیمت سیم‌کارتمروری بر جدید‌ترین قیمت سیم‌کارت

در حال حاضر خطوط همراه اول با کد یک به‌طور میانگین قیمتی حدود یک میلیون و 850 هزار تومان دارند که البته قیمت سیم‌کارت‌ها بسته به رند بودن آنها متغیر است. سیم‌کارت کد 2 نیز این روزها به طور متوسط حدود 900 تا 920 هزار تومان قیمت دارد.

کد 3 به طور متوسط 750، کد 4 حدود 550 و کد 5 تقریبا 500 هزار تومان به فروش می‌رسند که البته درباره این خط‌ها نیز میزان رند‌ بودن سیم‌کارت تاثیر مستقیمی در قیمت دارد. 

همچنین در حال حاضر سیم‌کارت کد 6 با قیمتی حدود 370 تا 400 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت کد هفت صفر که این روزها کمتر در بازار وجود دارد، قیمتی حدود 400 هزار تومان دارد. خط با كد هفت کارکرده هم با رقمی حدود 350 تا 360 هزار تومان به فروش می‌رسد. سیم‌کارت‌های کد هشت هم دربازار در صورت صفر بودن قیمتی حدود 200هزار تومان و در صورت کارکرده بودن بین 150 تا 160 هزار تومان دارند.

بنابر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت، این‌ روزها برای خرید و فروش سیم‌کارت‌های رند شاید نتوان قیمت‌های مشخصی اعلام کرد، چرا که در بسیاری از موارد قیمت این خطوط به طور توافقی میان فروشنده و خریدار تعیین می‌شود. با این وجود اکنون کد‌های 111 معمولا قیمتی به مراتب بیش از سایر کد‌های خط یک دارند و قیمت آنها به‌طور متوسط از 30 میلیون تومان شروع می‌شود و گاه حتی ممکن است، قیمت آنها به میلیارد نیز برسد. بنابر اعلام فعالان بازار قیمت این سیم‌کارت‌ها به گونه‌ای است که حتی نمی‌توان برای آنها یک نهایت مشخص کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها