کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موفقیت 10 درصدی طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی


کد خبر : ۲۹۸۹۳دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴:۱۰۳۸۴ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: شاید بتوان گفت 10 درصد کارت‌های اعتباری فروش کالا به نفع فروش اجناس ایرانی بوده است و به اهدافی ...

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: شاید بتوان گفت 10 درصد کارت‌های اعتباری فروش کالا به نفع فروش اجناس ایرانی بوده است و به اهدافی که دولت پیش‌بینی می‌کرد، دست پیدا نکردیم.

محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در پاسخ به این سؤال که کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی چه کمکی به تولید ملی کرده است، گفت: شاید بتوان گفت 10 درصد این کارت‌ها به نفع فروش اجناس ایرانی بوده است و به اهدافی که دولت پیش‌بینی می‌کرد، دست پیدا نکردیم.

طحان‌پور در پاسخ به پرسش دیگری در مورد اجرای دستور مقام معظم رهبری درباره سوزاندن کالاهای قاچاق، گفت: 30 الی 40 درصد این اجناس به کشور مبدأ آنها فرستاده می‌شود و دیگر اجناس تجمیع شده و در موارد عام‌المنفعه هزینه می‌شود؛ برای مثال با این پول‌ها بیمارستان دولتی ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: ولی قبلا این گونه نبوده است و گاهی اتفاق می‌افتاد که این اجناس به سیستم فروش برمی‌گشتند، اما حالا با نظارت بیشتر در مرحله توزیع و خدمات ندادن شرکت‌های پشتیبانی با این مشکل برخورد شده است و دیگر مصرف‌کنندگان نیز میلی به استفاده از جنس قاچاق ندارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها