کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود نوت 7 به نیوزیلند ممنوع شد


کد خبر : ۲۹۸۳۰شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳:۴۷۸۷۳ بازدید

دولت نیوزیلند در بیانیه ای رسمی، خواستار ممنوعیت استفاده تلفن های نوت 7 در هر شرایطی شد.

دولت نیوزیلند در بیانیه ای رسمی، خواستار ممنوعیت استفاده تلفن های نوت 7 در هر شرایطی شد.

این بیانیه شوک آور نیست، اما نسبت به محدودیت های پیشین، بسیار جدی تر به نظر می رسد. پیش از این ورود گوشی های نوت7 به هواپیماها و برخی مراکز دولتی در کشورهای مختلف دنیا ممنوع اعلام شده بود. اما این بیانیه به طور کلی با هر نوع حضور نوت7 در خاک نیوزیلند به طور جدی مشکل دارد.

دولت نیوزیلند در بیانیه خود با اشاره به موضوع ممنوعیت ورود نوت 7 در خاک این کشور، به این موضوع اشاره کرده، کاربرانی که از این مدل تلفن های سامسونگ استفاده می کنند، با قطع خطوط خود روبه رو خواهند شد. از دوره ای که حواشی مختلفی برای تلفن های همراه نوت 7 پیش آمده، تاکنون این جدی ترین واکنش دولتی است که نسبت به شرکت سامسونگ ابراز شده است.  سوال اینجاست که با وجود همه این حواشی، آیا هنوز هم کاربرانی هستند که از نوت 7 استفاده کنند.

بسیار عجیب به نظر می رسد ولی پاسخ مثبت است. با وجود اینکه شرکت سامسونگ از کاربران نوت7 درخواست کرده تلفن های خود را برای تعویض یا دریافت خسارت به نمایندگی های مجاز سامسونگ ارائه دهند و با وجود احتمال مخاطرات مختلف در خصوص این مدل از تلفن های همراه، هنوز هم کم نیست تعداد افرادی که بر استفاده از این مدل تلفن همراه پافشاری می کنند.

جین پالمر، کارشناس بازار تلفن همراه معتقد است علت این مسئله می تواند به عوامل متعددی بازگردد. 

برای مثال برخی کاربران به دنبال حاشیه هستند و بدشان نمی آید پس از انفجار تلفن همراه خود مشهور شوند. برخی دیگر نیز تصور می کنند اگر این نوع تلفن همراه را تعویض نکنند، می توانند در درازمدت با قیمت هایی بسیار بالا به فروش این مدل کمیاب بپردازند.  اکنون و پس از انتشار اخطار در خصوص جرم بودن استفاده از نوت7 در خاک نیوزیلند باید منتظر واکنش های اعتراضی کاربران این نوع تلفن همراه بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها