کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مالک اصلی فیس بوک یک روزه 3 میلیارد دلار ضرر کرد


کد خبر : ۲۹۸۲۱شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۴۱۱۶۶۴ بازدید

پس از آنکه هشدار در مورد کند شدن روند رشد درآمد تبلیغاتی فیس بوک موجب شد تا ارزش سهام این شرکت در بازار بورس کاهش یابد، ارزش دارایی ...

پس از آنکه هشدار در مورد کند شدن روند رشد درآمد تبلیغاتی فیس بوک موجب شد تا ارزش سهام این شرکت در بازار بورس کاهش یابد، ارزش دارایی مارک زاکربرگ مالک اصلی فیس بوک در یک روز 3 میلیارد دلار کاهش یافت.

پس از آنکه هشدار در مورد کند شدن روند رشد درآمد تبلیغاتی فیس بوک موجب شد تا ارزش سهام این شرکت در بازار بورس کاهش یابد، ارزش دارایی مارک زاکر برگ رئیس و مالک اصلی فیس بوک در یک روز 3 میلیارد دلار کاهش یافت.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، که مارک زاکربرگ را با 52 میلیارد دلار در رده پنجمین فرد ثروتمند جهان جای داده، میزان ثروت این میلیاردر جوان 6 درصد کاهش یافته که بیشترین زیان تجربه شده توسط یک سهام دار بوده است. فیس بوک پس از اختصاص سهمی بزرگتر از بازار تبلیغات اینترنتی به خود، در سه ماهه سوم امسال شاهد 3 برابر شدن میزان سوددهی خود بود. این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که میزان درآمدش از تبلیغات اینترنتی نسبت به سال گذشته 59 درصد افزایش یافته است.

اما اظهارنظر دیو وهنر، مدیر امور مالی فیس بوک در خصوص روند رشد درآمد شرکت، سرمایه گذاران را نگران ساخت و موجب افت سهام این غول رسانه ای شد. وهنر گفته بود، روند رشد درآمد شرکت به نحو «معناداری» کاهش خواهد یافت.

این اظهارات موجب شد تا ارزش سهام شرکت فیس بوک در روز پنجشنبه بیش از 5 درصد کاهش پیدا کند.

زاکربرگ و همسرش در ماه سپتامبر، متعهد شدند که 3 میلیارد دلار از دارایی شخصی شان را در طی 10 سال آینده صرف مبارزه با بیماری های مختلف در جهان کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها