کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات یک خودروی آلمانی بی‌نظیر


کد خبر : ۲۹۷۶۵پنجشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷:۰۹۱۳۵۰۴ بازدید

هیچ خودروساز درجه یکی در دنیا تاکنون نتوانسته ماشینی با این سطح از تکنولوژی و امکانات تولید کند. از سال 2014، یعنی از زمان تولید بی ام دبلیو ...

740Le xDrive bmw

هیچ خودروساز درجه یکی در دنیا تاکنون نتوانسته ماشینی با این سطح از تکنولوژی و امکانات تولید کند. از سال 2014، یعنی از زمان تولید بی ام دبلیو i8 هایبریدی، این کمپانی به دنبال عبور کردن از مرز ها و محدودیت های تولید خودرو های هایبریدی بوده است و ثمره آن چه شده است؟ بی ام دبلیو لوکس 740Le xDrive هایبرید.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خودروکار؛ معمولا برای این کلاس از خودرو ها، آلودگی محیط زیست چندان اهمیتی ندارد. اما با سفت و سخت تر شدن قوانین آلایندگی، کمپانی ها اهمیت بیشتری به این مساله می دهند و در آینده شاید شاهد ماشین هایی با آلایندگی صفر باشیم!

740Le xDrive bmw

با وجود داشتن 5.2 متر طول، موتور این ماشین دارای تعداد سیلند زیادی نیست. دارای یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر است که 265 اسب بخار قدرت تولید می کند و آن را تبدیل به قوی ترین موتور 2 لیتری کمپانی بی ام دبلیو تا کنون کرده است. موتور الکتریکی هم 111 اسب بخار تولید می کند و در مجموع 322 می شود. صفر تا صد این ماشین 5.3 ثانیه است. 

740Le xDrive bmw

با وجود داشتن آپشن های فراوان، رانندگی با این خودرو بسیار آسان است. سواری این ماشین بسیار نرم است و رانندگی با سرعت پایین در حین فعالیت موتور الکتریکی، صدای بسیار کمی را تولید می کند. اما هنگامی که شارژ باتری ها خالی شوند فقط موتور بنزینی 2 لیتری برای شما باقی می ماند و آلودگی صوتی آن در تضاد کامل با حالت قبل است.

به عنوان یک خودرو لوکس، سری 7 یک خودرو بسیار مناسب برای راندن است. فیبر کربن کار شده در بخش های داخلی مقدار قابل توجهی از وزن این خودرو را کم کرده است و آن را دارای تعادلی کرده است که رقیبش بنز S کلاس را به زحمت انداخته است.

صندلی های بخش عقبی این خودرو بسیار راحت و فوق العاده هستند. گرم کن و سرد کن، ماساژور و مانیتور برای صندلی عقب برخی از ویژگی های این آلمانی خوش تراش است. هتل های درون شهری و بازرگانان از جمله خریداران بی ام دبلیو 740Le xDrive هستند. آن ها فناوری به کار رفته در این ماشین را تحسین می کنند.

740Le xDrive bmw

740Le xDrive bmw

740Le xDrive bmw



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها