کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نخستین گوشی نوکیا مبتنی بر سیستم‌ عامل اندروید


کد خبر : ۲۹۷۵شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳:۳۰۹۷۲۰ بازدید

نوکیا برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع FWVGA در نظر گرفته است و آن را به دوربین 5 مگاپیکسلی، سیستم‌عامل Android 4.4.1 KitKat و پردازنده Qualcomm Snapdragon مجهز کرده است.
نخستین گوشی نوکیا مبتنی بر سیستم‌ عامل اندرویدنخستین گوشی نوکیا مبتنی بر سیستم‌ عامل اندروید

حتی با واگذاری مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات نوکیا به شرکت مایکروسافت باز هم این شایعات به گوش می‌رسد و این طور به نظر می‌رسد که گوشی Normandy وجود خارجی دارد و نوکیا آن را به تولید می‌رساند.شایعات منتشر شده پیرامون گوشی هوشمند Normandy نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید همچنان منتشر می‌شود و منابع آگاه اخباری در این زمینه منتشر می‌کنند.

ماه گذشته اعلام شد، شرکت نوکیا مدل مفهومی گوشی هوشمند جدیدی را با نام Normandy تکمیل کرده است که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید روانه بازار می‌شود.در این اخبار گفته شد که Normandy از طرح سری گوشی‌های هوشمند Lumia نوکیا استفاده می‌کند و با رنگ‌های متنوع‌تر، مانند سری گوشی‌های Asha و Lumia وارد بازار می‌شود.

اما مرکز خبری evleaks با قطعیت بیشتر روز جاری اعلام کرد که گوشی هوشمند Normandy مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته می‌شود. این مرکز تصاویری از نخستین گوشی اندرویدی نوکیا منتشر کرده است که در آن ابزارهای Viber و Skype نیز اجرا شده‌اند.این طور که گفته می‌شود، گوشی هوشمند Normandy نوکیا با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت روانه بازار می‌شود.

برخی منابع آگاه نیز اعلام کرده‌اند که این محصول در مرکز AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته است و در شرکت نوکیا فعلا با نام RM-980 A110 شناخته می‌شود. نوکیا برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع FWVGA در نظر گرفته است که تصاویر در آن با کیفیت 480 در 854 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.این گوشی هوشمند دوربین 5 مگاپیکسلی دارد و مبتنی بر سیستم‌عامل Android 4.4.1 KitKat و با پردازنده Qualcomm Snapdragon به دست کاربران می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها