کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز بورس تهران


کد خبر : ۲۹۷۲۴چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۴۹۴۷۹ بازدید

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات چهارشنبه با 11 واحد رشد به نقطه 79 هزار و 670 واحد رسید.
در پایان معاملات امروز بورس تهراندر پایان معاملات امروز بورس تهران

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 12 آبان 95 با وجود 11 واحد رشد به نقطه 79 هزار و 670 واحد رسید و بنابراین نتوانست کانال 80 هزار واحدی را بگیرد. امروز ارزش روز بازار به 332 هزار میلیارد تومان رسید. امروز معامله‌گران بورسی بیش از 689 میلیون برگه بهادار در قالب 62 هزار نوبت معامله و به ارزش 175 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز در بورس تهران شاخص قیمت با معیار وزنی- ارزی 4 واحد رشد کرده و به 28 هزار و 131 واحد رسید. شاخص کل با معیار وزنی 15 واحد تقویت شده و به 15 هزار و 743 واحد و شاخص قیمت با معیار هم وزن 12 واحد رشد کرده و به 12 هزار و 563 واحد رسید.

شاخص آزاد شناور 28 واحد کاهش یافته و به 88 هزار و 660 واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با 13 واحد رشد به 56 هزار و 49 واحد و شاخص بازار دوم با 4 واحد افت به 172 هزار و 446 واحد رسید. 

امروز نمادهای مؤثر در تقویت شاخص بورس شامل فملی، فخوز، بفجر، وامید بودند و نمادهای تاثیرگذار در کاهش شاخص شامل فارس، خودرو، پارسان بودند. 

امروز نمادهای پربیننده در بورس مربوط به شرکت‌های ایران خودرو، زامیاد، پارس خودرو، پالایش نفت بندرعباس، فولادمبارکه اصفهان، ایران ترانسفو و کمباین‌سازی ایران بودند.

به گزارش فارس،‌امروز در فرابورس ایران شاخص کل با یک واحد تقویت در نقطه 842 واحد، ایستاد و ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به 51 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران در فرابورس بیش از 183 میلیون برگ بهادار در قالب 19 هزار نوبت معامله و به ارزش 114 میلیارد تومان داد و ستد کردند. 

امروز نمادهای مؤثر در تقویت شاخص فرابورس شامل مارون، شاوان، دماوند بوده و نمادهای تاثیرگذار در افت شاخص شامل میدکو، زاگرس، بمپنا، شراز بوده‌اند.

امروز نمادهای پربیننده معامله گران در فرابورس شامل سهامی ذوب‌آهن اصفهان، تولید نیروی برق دماوند، مدیریت انرژی امید تابان هور، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت لاوان و شرکت آهن و فولاد ارفع بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها