کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سخنان تند نماینده ورامین علیه وزیر پیشنهادی آموزش‌و‌ پرورش


کد خبر : ۲۹۶۸۲سه شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۱۴۱۰۷۴ بازدید

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از جمله نمایندگانی بود که امروز علیه فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی ...

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از جمله نمایندگانی بود که امروز علیه فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی در مجلس سخن گفت. اظهارات تند او که شامل خبر بازداشت وزیر پیشنهادی در سال ۸۸ هم می‌شد به سرعت با واکنش نمایندگان و رسانه‌های هر دو جناح روبرو شد. به عنوان مثال دو نماینده با دروغ خواندن خبر بازداشت وزیر پیشنهادی در ماجراهای سال ۸۸ از دانش آشتبانی حمایت کردند.

– زمانی که دانش آشتیانی عضو شورای عالی تالیف کتب درسی بود، درس شهید فهمیده حذف شد.

– بعضی‌ها آقای دانش آشتیانی را منتصب به شهید رجایی و خانواده علما می‌کنند و می‌گویند ایشان در ستاد پشتیبانی جنگ بوده است این در حالی است که نخست وزیر دوران جنگ عامل اصلی فتنه سال ۸۸ شد و آیت‌الله منتظری که فقیه بود، فاسد شد. بنابراین اینها ملاک ارزشگذاری نیست.

– دولت نباید به آموزش و پرورش سیاسی برخورد کند و کسی را که یک «بازیگر سیاسی» است به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.

– دانش آشتیانی موسس حزب منحله مشارکت، عضو فراکسیون حزب منحله مشارکت در مجلس ششم، عضو شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی آقای معین و از امضا کنندگان اصلی بیانیه‌ها در فتنه ۸۸ است.

– دانش آشتیانی تنها مدیر مدرسه‌ای است در تهران که از بین سه هزار مدیر مدرسه در رابطه با فتنه ۸۸ بازداشت شده است.

– آقای دانش آشتیانی با بورس تحصیلی دولت آقای هاشمی در انگلستان تحصیل می‌کرده. اسنادی مبنی بر اینکه ایشان بدون هیچگونه گزینشی و با استفاده از روابط در ایام تحصیل در انگلستان در مدرسه‌ ایرانیان تدریس می‌کرده به دست من رسیده است که تقدیم رئیس محترم مجلس می‌کنم.

– کسی که در قلبش راضی باشد دولت جمهوری اسلامی شکست بخورد یک صهیونیست است و ما وزیری می‌خواهیم که دارای تدین و شرافت باشد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها