کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیفون‌های رسمی در یک قدمی ورود به بازار ایران


کد خبر : ۲۹۶۶۹چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۴۷۳۲۰۲ بازدید

رئیس اتحادیه دستگاه‌‌های مخابراتی از واردات احتمالی آیفون به صورت رسمی از فردا خبر داد و گفت: این واردات از هر کشوری می‌تواند صورت گیرد اما ...
آیفون‌های رسمی در یک قدمی ورود به بازار ایرانآیفون‌های رسمی در یک قدمی ورود به بازار ایران

رئیس اتحادیه دستگاه‌‌های مخابراتی از واردات احتمالی آیفون به صورت رسمی از فردا خبر داد و گفت: این واردات از هر کشوری می‌تواند صورت گیرد اما به نظر می‌رسد بیشترین واردات از کشور امارات انجام گیرد.

به گفته غلامحسین کریمی طبق وعده‌ای که این شرکت‌ها به اتحادیه داده‌اند اولین محموله گوشی‌های اپل آن‌ها ظرف دو روز آینده وارد گمرک شده و امکان این امر وجود دارد که پنجشنبه هفته جاری اولین محموله این شرکت‌ها وارد ایران شده و به عرضه کنندگان تحویل داده شود.

کریمی ادامه داد: واردات این محصولات عمدتا از کشورهای همسایه بوده اما به نظر می‌رسد اولین واردات از کشور امارات متحده عربی بوده و از شهر دبی وارد کشور خواهد شد.

وی در انتها تصریح کرد: تقاضای اتحادیه از مردم این است که حتما از مغازه‌های دارای پروانه فروش این محصول را خریداری کنند و از گارانتی این محصول اطمینان حاصل کرده و این امر را در نظر داشته باشند که موبایل‌های همراه دارای شناسه بوده و با ارسال کد 15 رقمی می‌توانند از سلامت این محصول اطمینان حاصل کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها