کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی و مشخصات کامل لیفان X50 اتوماتیک و دنده ای محصولی از گروه کرمان موتور


کد خبر : ۲۹۶۴۲دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰:۵۹۳۴۳۰۸ بازدید

خودروی لیفان X50 بر اساس اصل طراحی پیشرفته MM طراحی شده است.این اصل بر اساس حداقل اشغال فضای خارجی و حداکثر استفاده از فضای ...

خودروی لیفان X50

خودروی لیفان X50 بر اساس اصل طراحی پیشرفته MM طراحی شده است.این اصل بر اساس حداقل اشغال فضای خارجی و حداکثر استفاده از فضای داخلی می باشد.با توجه به این اصل فضای داخلی این خودرو بسیار جادار بوده بصورتی که فضای نشستن برای 5 بزرگ سال بسیار مناسب می باشد. X50 این فضای مناسب برای سرنشنان را مدیون فاصله زیاد دو محور بوده که برابر با 2550 میلی متر می باشد.

در خصوص فضای بار این خودرو نیز باید گفت که X50 به نسبط خود هم بسیار جادار است و هم صندلی ردیف دوم آن نیز قابلیت خوابیدن داشته بطوری که با این کار فرد از فضای زیادی در این خودرو بهره خواهد برد.

کابین خودروی لیفان X50

به عبارتی دیگر طراحی فضای داخلی کابین این خودرو  تا حدود زیبا و درمجموع نسبتا شبیه سایر خودروهای چینی است . در جلو داشبود مدل سفارشی X50 نیز همچنین دارای یک مونیتور تمام لمسی بوده که به سیستم ناوبری مجهز و سیتسم تهویه مطبوع بصورت تمام اتومات نیز در این خودرو بصورت زیبای طراحی و در مقابل ادوات تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث بر روی فرمان نیز به زیبایی خاصی به کار رفته است.

قسمت جلوی خودرو یک جلو پنجره خاص که به نسبت سایر مدل های لیفان با زیبایی بهتری تعیبه شده و در زیر این جلو پنچره نیز یک دریچه هوای ذوزنقه ای شکل بزرگ قراردارد که تا حدودی این طراحی از خودروهای شاسی بلند کره ای کپی برداری شود.

LIFAN X50

چراغ‌های جلو "ایکس 50" نیز در نوع خود خاص و منحصر به فرد بوده و برعکس همه خودروهای چینی از خودروی دیگری کپی نشده است اما عقب این خودرو بیننده را به یاد اسپورتیج معرف شرکت کیا خواهد انداخت و بطور کل طراحی خارجی خودور نمره قبولی گرفته و زیبای خاصی دارد. در خصوص وضعیت فنی این خودرو نیز باید گفت که شاسی این خودرو توسط کمپانی معروف بریتانیایی MIRA طرحی و باعث شده که پایداری و مقاومت شاسی این خودرو در بهترین وضعیت ممکنه خود باشد.


مشخصات کامل خودروی لیفان X50 اتوماتیک:

حجم موتور 1500 CC
نوع موتور

بنزین سوز و مجهز به سیستم زمانبندی
متغیر سوپاپ ها VVT

استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد Euro IV
تعداد سیلندر، سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپ
حداکثر قدرت  102 اسب بخار
حداکثر گشتاور 133 نیوتن متر در طیف دور موتوری
3500 الی 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده

5 سرعته دستی | اتوماتیک CVT

سیستم ترمز جلو: دیسک دو جداره و خنک شونده مجهز به ABS
عقب: دیسک معمولی مجهز به ABS
مخزن سوخت 42 لیتر
حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
سایز چرخ‌ها رینگ 15 اینچ آلومینیومی
طول خودرو 4100 (میلی متر)
عرض خودرو 1722 (میلی متر)
ارتفاع خودرو 1540 (میلی متر)
فاصله دو محور 2550 (میلی متر)
وزن خالص 1150 کیلوگرم
تجهیزات و امکانات مجهز به سیستم ISOFIX، دارای 4 بلندگو، سیستم پخش CD با خروجی USB، AUX، سنسور دنده عقب، کنترل سیستم صوتی ار روی فرمان، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ترمز کمکی BAS، صندلی چرمی، کامپیوتر سفری، رینگ آلومینیومی، Day Light، تنظیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغ های جلو، شیشه های جلو و عقب برقی، سان روف

889b7bfoj8cd8wglq6o2.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها