کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرمايه گذاران بيشتر دقت كنند


کد خبر : ۲۹۵۵چهارشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵:۵۱۳۴۳۲ بازدید

مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس گفت: ارزیابی ها نشان می دهد ریسک بازار سرمایه نسبت به زمان مشابه پارسال 30 درصد افزایش نشان می دهد.

محمودرضا خواجه نصیری در گفت وگو با واحد مرکزی خبر افزود : بررسی تغییر قیمت ها و احتمال افت نرخ ها نشان دهنده روند تحولات ریسک بازار سرمایه است. وی دلیل افزایش ریسک را رشد بازار ، افزایش قیمت ، ورود سهامداران جدید ، تغییر ترکیب ورود سهامداران به بازار سرمایه و افزایش نقدینگی و رکورد بازارهای مسکن سکه و ارز دانست. 

خواجه نصیری اضافه کرد : انتظارات سرمایه گذاران از یک سو نوید بازدهی می دهد و از سوی دیگر ریسک دارد ، اما سرمایه گذارانی که خواهان رشد سریع هستند ، بدانند در فضای پر ریسک تری فعالیت می کنند. وی تصریح کرد: سرمایه گذاران بدانند متناسب با ریسک شان بازده دریافت می کنند و برای تصمیم گیری فقط به بازده نگاه نکنند. 

مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس تاکید کرد : بالا رفتن ریسک بازار الزاما بد نیست بلکه هشداری است که دقیق تر سرمایه گذاری کنیم. وی افزود: به عبارت بهتر جاده لغزنده تر است و مطالعه بیشتری برای سرمایه گذاری نیاز دارد. خواجه نصیری به همه سرمایه گذاران جدید توصیه کرد: سبد سهام تشکیل دهند تا ریسک کاهش یابد و بخش غیر ضروری سرمایه خود را ورود بورس کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها