کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

60 درصد بازار موبایل ژاپن در تسخیر اپل


کد خبر : ۲۹۵۴چهارشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰:۳۷۳۳۳۵ بازدید

بر اساس آمار جدید منتشرشده از سوی مرکز Kantar، شرکت اپل هم‌اکنون 60.1 درصد از بازار تلفن همراه ژاپن، 43 درصد بازار موبایلی آمریکا، 35 درصد بازار استرالیا و 30.6 درصد بازار انگلیس را در دست دارد.
60 درصد بازار موبایل ژاپن در تسخیر اپل60 درصد بازار موبایل ژاپن در تسخیر اپل

اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز Kantar Worldpanel ComTech نشان می‌دهد طی 3 ماه قبل از نوامبر 2013 با عرضه آیفون 5S و 5C‌ فروش ماهانه گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت اپل افزایش یافته است.

با وجود اینکه میزان فروش گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت اپل در دوره زمانی یاد شده افزایش یافته است، سهم کلی این شرکت در بازار جهانی نسبت به مدت مشابه از سال گذشته کمتر است که این اتفاق به دنبال افزایش حضور رقبای اپل صورت گرفته است.

"دومینیک سانبو"(Dominic Sunnebo) از تحلیلگران استراتژیک مرکز Kantar در این خصوص گفت: «هیچ شکی نیست که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند آیفون 5S و 5C بسیار قابل ملاحظه بوده است، اما اقدامات گسترده از سوی شرکت‌های ال‌جی، سونی و نوکیا باعث شده است تا اپل برای حضور در بازارهای جهانی با مشکل مواجه شود».

او در ادامه توضیح داد: «به عنوان مثال، سیستم‌عامل ویندوز فون سومین سیستم‌عامل بزرگ موبایلی در جهان محسوب می‌شود و توانسته است 10.0 درصد بازار اروپا را در دست بگیرد. سهم ویندوز فون نسبت به مدت مشابه از سال قبل رشد دو برابری داشته است».

شرکت اپل هم‌اکنون 60.1 درصد از بازار تلفن همراه ژاپن، 43 درصد بازار موبایلی آمریکا، 35 درصد بازار استرالیا و 30.6 درصد بازار بریتانیا را در دست دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها