کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رکود در بازار لوازم خانگی 2 ساله شد


کد خبر : ۲۹۳۶۹چهارشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷:۱۷۹۱۷ بازدید

رئیس اتحادیه لوازم خانگی صوتی و تصویری کرج با بیان اینکه بازار لوازم خانگی دچار رکود 2 ساله شده است، گفت: قدرت خرید مردم نسبت به ...

رئیس اتحادیه لوازم خانگی صوتی و تصویری کرج با بیان اینکه بازار لوازم خانگی دچار رکود 2 ساله شده است، گفت: قدرت خرید مردم نسبت به 6 سال گذشته کمتر شده است.

اسدالله غلامرضایی در گفت‌وگو با تسنیم در کرج با اشاره به اینکه بازار لوازم خانگی دچار رکود شده است، اظهار داشت: برخی از کسبه به سبب گذران زندگی، سود معقول کالاها را به جهت فروش به مشتریان پایین می‌آورند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی صوتی و تصویری کرج افزود: در یک سال و نیم گذشته به سبب رکود بازار، 10 درصد از واحدهای صنف لوازم خانگی دچار ریزش شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای افزایش قیمت کالاهای داخلی با سازمان حمایت هماهنگ می‌شود، افزود: باید برای تولیدکننده مجوز در این راستا صادر شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی اتاق اصناف کرج با اشاره به اینکه در حال حاضر افزایش قیمتی در لوازم خانگی وجود نداشته است، گفت: بازار لوازم خانگی نزدیک به 2 سال است که دچار رکود شده است.

غلامرضایی با بیان اینکه هزینه‌های واحدهای صنفی از قبیل مالیات بالا است، ادامه داد: قدرت خرید مردم نسبت به 6 سال گذشته کمتر شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها