کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ بلیت‌های ایران‌ایر برای اربعین اعلام شد


کد خبر : ۲۹۳۱۰سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۳۰۱۳۵۸ بازدید

بلیت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای مسیرهای منتهی به عراق در اربعین سالار شهیدان (ع) با نرخ مصوب به فروش می رسند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد که نرخ بلیت هواپیما برای تاریخ ‌های 23 آبان 95 تا 5 آذر 95 در مسیر تهران- نجف- تهران و تهران – بغداد - تهران و سایر شهرها به نجف و بغداد یک میلیون و صد هزار تومان در رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. 

وی افزود : نرخ بلیت پروازهای مشهد- نجف- مشهد و مشهد- بغداد- مشهد هم یک میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده و نرخ ‌های یکسره برای بلیت ‌های یکطرفه هم 60 درصد نرخ‌ های مذکور بوده و نرخ‌ های بیزینس کلاس و فرست کلاس هم تابع نرخ‌ گذاری شرکتهاست. 
 
اما گزارش هایی از گرانفروشی بلیت شرکت های هواپیمایی در این مسیرها منتشر شد ، در همین راستا یک منبع آگاه در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در گفتگو با میزان اعلام کرد که بلیت های ایران ایر در مسیرهای منتهی به عراق در بازه زمانی تعیین شده برای اربعین سالار شهیدان (ع) با نرخ مصوب انجمن شرکت های هواپیمایی به فروش خواهد رسید. 
 
این منبع آگاه افزود که شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خود را موظف مي داند نه تنها در ايام اربعين و مسير های منتهی به عتبات عاليات بلكه در كليه مسير هاي داخلی و خارجی از حقوق مسافر و استيفای كامل آن تا كسب رضايت مسافر حمايت نمايد و شایان ذكر است كه عملكرد ایران ایر در سنوات گذشته به ويژه در ايام اربعين مورد تقدير عوامل نظارتی در سازمان هواپيمايی كشوری و خارج از آن بوده است. 
 
وی گفت : البته اگر مسافر قبل از سفر موضوع گرانفروشی بلیت را اعلام کند ، فرآيند پيگيري را تسريع خواهد نمود ، هرچند اين امر نافی وظيفه هما پس از انجام سفر نیست ، اما در اين ايام خاص موجب جلوگیری از هرگونه واسطه گری غير رسمی و ناخواسته خواهد شد. 
 
این منبع آگاه اضافه کرد ، مسافرين ارجمند مي توانند مراتب شكايت خودرا يا از طريق سامانه سايت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بصورت مكتوب و يا از طريق تماس به شماره هاي ٤٦٦٢٤٢٣٣ و ٤٦٦٢٤٢٣٤ اعلام نمایند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها