کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نخستین خودروی BYD S6 از خط کارمانیا بیرون آمد/ قیمت


کد خبر : ۲۹۲۶۰دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۴۷۸۸۵۷ بازدید

طی هفته گذشته اولین خودرو بی وای دی اس 6 مطابق با استانداردهای کمپانی BYD از لحاظ مونتاژ و تولید در کارخانه خودروسازی کارمانیا تولید و ...
نخستین خودروی BYD S6 از خط کارمانیا بیرون آمد/ قیمتنخستین خودروی BYD S6 از خط کارمانیا بیرون آمد/ قیمت

طی هفته گذشته اولین خودرو بی وای دی اس 6 مطابق با استانداردهای کمپانی BYD از لحاظ مونتاژ و تولید در کارخانه خودروسازی کارمانیا تولید و تکمیل گردید و با حضور مدیرعامل این شرکت، مهندس سالاری شریف و نیز مهندس برازوان رئیس هیأت مدیره و جمع کثیری از کارشناسان ارشد خط تولید بی وای دی و شرکت خودروسازی کارمانیا، نهایی و از خط پایان تولید عبور و اولین استارت این خودرو زده شد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از عصرخودرو، سالاری شریف در این ارتباط گفت:" با دقت و تمرکز بر فرآیند تولید و نیز بررسی و رَصد مداوم بازار خودرو کشور و نیز پایبندی بر اصل رعایت حقوق مشتریان و اولویت آن بر هر امری، در کارخانه خودروسازی کارمانیا بزودی شاهد تولید و مونتاژ دیگر خودروهای مطرح کمپانی بی وای دی خواهیم بود"

کارخانه خودروسازی کارمانیا در مساحتی بالغ بر 150 هزارمتر مربع و خط تولید و سوله های مرتبط از جمله خط اصلی تولید بی وای دی اس 6 و خط تزیینات بالغ بر 14 هزار متر مربع و ...، مطابق بر آخرین استانداردهای روز جهان و کمپانی عظیم بی وای دی طراحی و پیاده سازی شده است. لازم به ذکر است که بر نصب و راه اندازی خط تولید کارشناسان ارشد کمپانی بی وای دی و نیز متخصصان داخلی بصورت دائم نظارت داشته تا اطمینانی مضاعف از کیفیت تولید حاصل شود.

0uiy9d9i133rbspbm0hg.jpg

نکته قابل توجه این است که با راه اندازی خط تولید کارخانه خودروسازی کارمانیا، برگ زرین و رکوردی جدید از نظر زمان راه اندازی خط تولید از ساخت زیربنا و کارخانه در زمین بایر تا رسیدن به تولید در 7 ماه در صنعت خودروسازی کشور ثبت شده که مایه مباهات این مجموعه خدمت گزار است.

BYD S6 با قیمت 96 میلیون و 400 هزار تومان توسط کارمانیا به فروش میرسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها