کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

63 درصد کارشناسان اقتصادی به افزایش قیمت طلا رای دادند


کد خبر : ۲۹۱۷۴شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۴۷۱۱۹۴ بازدید

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که 63 درصد کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی ...

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که 63 درصد کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی هفته آینده با افزایش روبرو خواهد شد.

25 درصد کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران نیز به کاهش قیمت طلا در روزهای آتی رای داده اند. 12 درصد کارشناسان اقتصادی نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا در هفته آینده تغییری نخواهد داشت و 13 درصد سرمایه گذاران بین المللی نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش 16 کارشناس ارشد اقتصادی در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند که از این تعداد 10 نفر اعلام کردند قیمت طلا با افزایش روبرو می شود. 4 نفر به کاهش قیمت طلا رای دادند و 2 نفر نیز تاکید کردند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز 758 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 480 نفر اعلام کردند قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد و 189 نفر نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 89 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد کرد.

هفته گذشته نیز 53 درصد سرمایه گذاران و 54 درصد کارشناسان اقتصادی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. از اواسط ماه می تاکنون کارشناسان اقتصادی 17 بار روند قیمت طلا را به درستی پیش بینی کردند و 5 بار پیش بینی آنها نادرست بوده تا به رکورد موفقیت 77 درصدی دست یابند.

سرمایه گذاران نیز در این مدت 14 بار روند قیمت طلا را به درستی پیش بینی کردند و 8 بار این پیش بینی ها نادرست بوده است تا به رقم 64 درصدی دست یابند.

گزارش سایت طلا می افزاید به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره فدرال رزرو خواهد بود. تحلیلگران موسسه آر جی او فیوچرز اعلام کردند که با افزایش ارزش دلار ، قیمت طلا با کاهش روبرو نشده و این مساله نشانگر قدرت طلا در بازارهای بین المللی است.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که افزایش تقاضای فصلی طی هفته های آینده تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت. تقاضای فیزیکی در بازارهای چین و هند با افزایش روبرو خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها