کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد

ورود نسل جدید اتوبوس‌های یورو 6 به تهران

کدخبر:۲۹۱۶۳شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۴۷۲۹۵۴ بازدید

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تردد آزمایشی اتوبوس با استانداردهای یورو 6 و پایه گاز سوز خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از  ایسنا، مهندس سنندجی صبح امروز در حاشیه مراسم معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد که در اولین روز اجرای طرح کاهش برگزار شد با بیان اینکه این اتوبوس تمام استانداردهای یورو 6 را دارد، گفت: این اتوبوس CNG سوز است و تمام استانداردهای لازم برای تردد را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اتوبوسرانی ایمنی مسافران در حین سوار و پیاده شدن بود که عمدتا این افراد میان درها می‌ماندند و تا متوجه شدن راننده برای باز کردن مجدد درها زمان طولانی صرف می‌شد، تصریح کرد: درهای این اتوبوس به مانند درهای مترو طراحی شده و به محض آنکه مانعی در مقابل بسته شدن درها ایجاد شود مجددا درها باز خواهد شد.

سنندجی با بیان اینکه ظرفیت اتوبوس یورو 6 ،  23 نفر نشسته و 97 نفر ایستاده است گفت: یکی از ویژگی‌های این اتوبوس آن است که دارای رمپ ویژه معلولان است که افراد معلول و ناتوان با فشردن زنگ‌هایی که در درون اتوبوس تعبیه شده به راننده اطلاع می‌دهند که باید رمپ اتوبوس را باز کند که با باز شدن رمپ ویژه معلولان تردد این افراد به سهولت انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به طراحی صندلی ویژه معلولان در این اتوبوس گفت: چراغ‌هایی بر روی صندلی ویژه معلولان طراحی شده که مشخص می‌شود صندلی‌هایی که ارتفاع کمتری دارند برای معلولان است.

سنندجی با بیان اینکه این اتوبوس دارای سیستم سرمایش و گرمایش استاندارد است، ادامه داد: این اتوبوس به گونه‌ای طراحی شده که تا به طور کامل درها بسته یا باز نشده‌اند نمی‌تواند حرکت کند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس توسط یکی از شرکت‌های داخلی از کشور ایتالیا وارد شده است، گفت: این اتوبوس به طور آزمایشی در خط هفت BRT تهران مشغول به فعالیت است و تا 15 روز الی یک ماه آینده کلیه تست‌ها بر روی این اتوبوس انجام می‌گیرد و در صورت موفق بودن تست‌ها، نسبت به خرید انبوه آن اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه افزود: هزینه هر دستگاه اتوبوس 800 میلیون تومان است که شهرداری تهران در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین کاهش آلودگی هوا این اتوبوس‌ها را خریداری خواهد کرد.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

ناشناس: 1395/8/115:38:54،
72
40
اتوبوس های یورو 6 با گازوئیل یورو 2!
خب خودمون رو اسکول گیر آوردیم!
خودشم: 1395/8/115:55:53،
38
8
CNG سوز نوشته
m: 1395/8/116:15:19،
36
6
آقا داره ميگه گازسوز اونوقت شما ميگي گازوئيل يورو
ناشناسس: 1395/8/116:37:44،
41
8
خوبه نوشته CNGسوز!! به جای اینکه فقط غر بزنی، چشاتو وا کن درس بخون!!
علی: 1395/8/116:48:06،
30
7
همیشه باید یک گیری بدی
خوبه گفته سوخت CNG
لیاقت بعضیا همون اتوبوسای 20 سال پیشه
مجید: 1395/8/118:13:55،
17
8
حالا اون یه خبطی کرده گفته گازوئیل.. اونایی که مثبت دادن دیگه چه موجوداتی هستن :))))
ناشناس: 1395/8/119:33:24،
8
10
بابا منظور سیستم سوخت و خود سوخت یورو 2 هست حالا چه گازوئیل چه CNG نکنه فکر کردید CNG تولیدی ما یورو 6 هست؟
مهدی: 1395/8/121:01:25،
8
6
سره این اتوبوس ها بین مدیر و مسولان و اقا زاده ها دعوا نگیره
کیانی: 1395/8/123:30:20،
6
5
امار و ارقامش عجیب است . اول قیمت 800 ملیون ! دوم اتوبوس اکاردئونی است 23 نفر ایستاده ؟ عجیب تر 97 نفر ایستاده !!سوم در اروپا ماشینهای گاز سوز همگی با گاز مایع کار میکنند نه CNG . به علاوه چه گاز چه گازوئیل سوز ایران استاندارد یورو 2 را هم به زور دارد =ه برسد به 6
علي: 1395/8/115:47:40،
32
8
ايتاليا؟!! خوب مارك يا برند سازندشو چرا اعلام نميكنن؟!! اينم بايد مخفي بمونه؟! اينجور اطلاعرساني به مردم ي نوع توهينه
Matin: 1395/8/115:53:03،
41
7
الان دلواپسا می گن اتوبوس می خوایم چیکار؟؟؟ تراکتور بخرین
سلام: 1395/8/116:19:56،
12
5
نام سازنده كارخانه اتوبوس را لطفا اعلام كنيد
آریا: 1395/8/116:23:16،
15
5
اینا فکر کردن مشکل خطوط واحد اتوبوسرانی تهران استاندارد آلایندگی اتوبوسهاست ، نه آقا جان مشکل اصلی عدم همخوانی تعداد اتوبوسهای فعال در ناوگان با جمعیت ساکن در شهر و متقتاضی سفر با اتوبوس و متروست که باعث شده حتی فکر کردن به استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی وحشتناک باشه چه برسه به در میدان عمل قرار گرفتنش!!
مهدی: 1395/8/116:24:28،
10
4
خب چرا حتما باید پای یه شرکت خصوصی! وسط باشه.. خودتون چرا بدون واسطه با همون شرکت ایتالیایی مذاکره نمی کنید ؟
فرزاد: 1395/8/208:27:16،
7
4
اونموقع کی بخوره کی ببره؟!
ابوالفضل: 1395/8/116:26:20،
15
5
اونجاش جالبه که میگه داره تست میشه .... سایپا و ایرانخودرو یاد بگیرین
كيوان: 1395/8/116:36:51،
15
4
چه خلر خوبي. بخصوص براي معلولين. واقعا بايد همينجوري آجر به آجر يك شهر و استانداردهاش رو بهبود داد. فرد به فرد بايد تلاش كنيم كه كشور و شهرمون رو بسازيم.
محمد: 1395/8/116:40:25،
21
11
800ملیون چه خبره؟؟؟؟
شایدم گفتین 800ملیون براتون فاکتور کنن
ای شیطونا
حمید: 1395/8/116:41:41،
20
7
هشتصد‏ ‏میلیون‏ ‏تومن‏ ‏بدین‏ ‏برای‏ ‏یک‏ ‏اتوبوس‏ ‏بعد‏ ‏آلودگی‏ ‏هوا‏ ‏تهران‏ ‏کاهش‏ ‏پیدا‏ ‏میکنه؟؟؟؟
برو‏ ‏خودروسازیو‏ ‏بنزینتو‏ ‏درست‏ ‏کن‏ ‏آلودگی‏ ‏خودش‏ ‏درست‏ ‏میشه‏.
منت‏ ‏هم‏ ‏سر‏ ‏ملت‏ ‏نذار.
وحيد: 1395/8/117:27:26،
12
5
محصول شركت ايويكو هست
مهدی: 1395/8/118:34:40،
7
7
"سنندجی با بیان اینکه این اتوبوس دارای سیستم سرمایش و گرمایش استاندارد است، ادامه داد: این اتوبوس به گونه‌ای طراحی شده که تا به طور کامل درها بسته یا باز نشده‌اند نمی‌تواند حرکت کند."
برادرجان با در باز هم مگه میخاد حرکت کنه؟؟؟!!
شهرام: 1395/8/120:16:33،
8
5
دوستان باور کنید طول روز کار منو خسته نمیکنه ولی فک کردن به اینکه میخوای سوار بی ار تی (فشارتی) بشم خسته ام میکنه صبح و شب ...من نمیدونم چه کسی داره این خط ها را کنترل و مدیریت میکنه که این همه بی نظمی هستش..
پرهامک: 1395/8/121:01:23،
8
7
شهرداری پشت ماجراست؟
پس احتمالا قیمت اولیه ی هر اتوبوس 80 م. تومان است، اینها بناست بخرند 800 م. تومان ...
آرش: 1395/8/121:16:55،
8
6
23 نفر نشسته 97 نفر ایستاده ،چه جالب یعنی همه باید سرپا باشن
علی: 1395/8/211:56:35،
6
3
شرکت عقاب داره یورو6
چرا از تولید داخل نمیخرید که اشتغال ایجاد بشه؟؟؟؟
برند اسکانیا خیلی معتبرتره

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا