کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سود هر سهم همراه اول امسال 13 درصد رشد می‌کند


کد خبر : ۲۹۱۰۷پنجشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶:۵۶۶۵۶ بازدید

براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از عملکرد واقعی شش ماهه شرکت ارتباطات سیار ایران، سود هر سهم این شرکت برای سال جاری 7150 ریال ...

براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از عملکرد واقعی شش ماهه شرکت ارتباطات سیار ایران، سود هر سهم این شرکت برای سال جاری 7150 ریال خواهد شد.

شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1395/12/30 براساس عملکرد واقعی شش ماهه حسابرسی نشده، اعلام کرد که سود هر سهم مبلغ 7,150 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات است.

این اپراتور با سرمایه ثبت شده 400 میلیارد تومان تا آخر شهریور ماه گذشته سود عملیاتی بالغ بر یک هزار و 592 میلیارد و 725 میلیون تومان را ثبت کرده و برآوردها حاکی از آن است که این شاخص تا پایان سال جاری به بیش از سه هزار و 72 میلیارد و 323 میلیون تومان خواهد رسید.

براساس گزارش‌های آماری مربوط به درآمدهای این اپراتور اگر پیش‌بینی‌ها پیرامون سود هر سهم تحقق یابد، سود هر سهم این شرکت با رشد 13 درصدی به نسبت سال گذشته مواجه خواهد شد.

از آن جهت که گفته شده سود خالص (پس از کسر مالیات) این شرکت در پایان سال جاری بیش از دو هزار و 860 میلیارد و 57 میلیون تومان خواهد بود، صاحبان سهام آن گفته‌اند که تقسیم سود هر سهم براساس 80 درصد سود خالص احصا شده باشد.

شرکت مخابرات ایران با داشتن سه میلیارد و 578 میلیون و 442 هزار و 344 سهم از شرکت ارتباطات سیار ایران 89.46 درصد از مالکیت همراه اول را داراست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها