کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آپارتمان‌های کمتر از 40 متر در تهران


کد خبر : ۲۹۰۷دوشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱:۱۰۶۵۳۵ بازدید

خرید و فروش آپارتمان‌های کوچک در پایتخت بازهم رونق بیشتری به نسبت دیگر آپارتمان‌ها دارد و حتی برخی از مالکان که در سال گذشته قیمت‌های بالایی را برای این واحدها تعیین می‌کردند، حاضر به کاهش بیشتر قیمت‌ها شده‌اند.

 با وجودی که بازار مسکن از تب و تاب خرید افتاده و کاهش قیمت‌ها را تجربه می کند اما بازهم قدرت خرید متقاضیان کمتر از نرخ آپارتمان‌ها به خصوص در شهر تهران است؛ به همین جهت خرید و فروش آپارتمان‌های کمتر از 40 متر به نسبت آپارتمان‌هایی با متراژ های بالاتر طرفداران بیشتری دارد.

براین اساس، افراد با پول کمتری وارد بازار می شوند و قدرت خرید آنها افزایش پیدا می‌کند اما به دلیل فضای کمی که این آپارتمان‌ها دارند ،برخی از خانواده‌های پرجمعیت ترجیح می‌دهند که آپارتمان خود را اجاره دهند و در واحد بزرگتر و منطقه پایین‌تری اجاره نشینی کنند.البته برای برخی از این آپارتمان‌ها شرایط خاصی مانند بالکن و یا حیاط خلوت در نظرگرفته می‌شود تا فضای مسکونی این واحدها قدری دل‌بازتر باشد، همچنین برای این واحدها داشتن انباری نسبتا بزرگ بسیار ضروری است بنابراین باید برای خرید آپارتمان های کمتر از ۴۰ متر، حتما به این نکته توجه داشت.

در واقع این فاکتورها بر قیمت نهایی آپارتمان‌های کوچک موثر است و در زمان فروش، مشتری بیشتری را جذب می‌کند اما باید توجه داشت که به دلیل رونق بیشتر خرید و فروش واحدهای کوچک، قیمت بیشتری هم به نسبت عرف منطقه‌ای برای آنها تعیین می‌شود.البته در ماه های اخیر که خرید و فروش آپارتمان با رکود مواجه شده است، برخی از مالکان حاضر به کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند تا واحد خود را سریعتر به فروش برسانند بنابراین می‌توان در میان انبوه آگهی ها به مواردی هم برخورد کرد که قیمت‌های مناسبی به نسبت دیگر آپارتمان‌ها در یک منطقه دارند.

قیمت آپارتمان‌های کمتر از ۴۰ مترمربع

براساس این گزارش ، آپارتمانی ۳۷ متری در نواب - بریانک، یکخوابه، طبقه اول و تکواحدی با شرایط ۴۰ میلیون تومان نقد، ۲۵ میلیون تومان رهن و ۲۵ میلیون تومان وام به فروش می رسد و در تسلیحات آپارتمانی با همین متراژ، یک خوابه و نوساز با پارکینگ و انباری ۱۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در خیابان پیروزی تاجری هم واحد دیگری به مساحت ۳۷ مترمربع، نوساز با پارکینگ و انباری با قیمت ۱۱۰میلیون تومان به فروش گذاشته شده است و در تهرانپارس واحدی ۴۰ متری و یک خوابه با شرایط ۲۵ میلیون تومان وام، ۳۰ میلیون تومان رهن و ۷۳ میلیون تومان نقد به فروش می‌رسد.

همچنین آپارتمانی ۳۸ متری در قصر الدشت - نبش هاشمی با انباری و پارکینگ و عمر ۱۱ساله ۱۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در نواب حق شناس هم واحدی با متراژ ۴۰ مترمربع، نوساز با پارکینگ با شرایط ۵۸ میلیون تومان نقد، ۲۵ میلیون تومان رهن و ۲۲ میلیون تومان وام به فروش می‌رسد.

واحد دیگری در خیابان نواب - صفدری هم با متراژ ۳۶ مترمربع و عمر ۴ ساله با قیمت ۸۸ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است و در گلبرگ غربی، حیدری هم واحدی ۳۷ متری و نوساز با پارکینگ ۱۳۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آپارتمانی در خیابان وحدت اسلامی به مساحت ۴۰ مترمربع با عمر یکساله و انباری ۱۱۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در منطقه نیروی هوایی واحدی به مساحت ۴۰ متر مربع و عمر ۱۲ ساله با ۷ میلیون تومان وام و ۱۴۲ میلیون تومان نقد به فروش می‌رسد.

در خیابان تیردوقلو خیابان شهید مظاهری هم آپارتمانی با مساحت ۳۱ مترمربع و یکخوابه با انباری ۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در نارمک تسلیحات هم واحدی ۳۰ متری با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای آپارتمانی ۳۷ متری در مرتضوی یادگاربا عمر ۲ ساله و پارکینگ ۱۱۱ میلیون تومان قیمت تعیین شده است و واحد دیگری در نیاوران - کاشانک به مساحت ۳۹ مترمربع و یکخوابه با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در منطقه نامجو - محلوجیان آپارتمانی با مساحت ۳۸ مترمربع باپارکینگ و پاسیو و عمر ۱۳ساله، با قیمت متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش گذاشته شده است و آپارتمانی ۴۰ متری در تجریش - دربند - گلابدره ۱۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها